Licitatie Publica - Proiectare si executie de lucrari aferente proiectului Reabilitarea colectoarelor principale de canalizare (A0 si B0)
Anunt de participare numarul 149238/08.02.2014
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. +40 213055530, Email: [email protected], Fax: +40 213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie de lucrari aferente proiectuluiReabilitarea colectoarelor principale de canalizare (A0 si B0)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Mucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de proiectare si executie pentru Reabilitarea colectoarelor principale de canalizare (A0 si B0) - relansare includ:
a)Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic si detaliile de executie pentru reabilitarea colectoarelor principale de canalizare (A0 si B0 ) ?- lungime totala = aprox. 10, 5 km(reabilitare colector A0 = aprox 5, 2 kmsi reabilitarecolector B0 = aprox. 5, 3 km). Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic si detaliilor de executie in conformitate cu legislatia nationala.
b)Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executieic)Lucrari de constructie
d)Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice
e)Testaresi punere in functiune a instalatiilor si lucrarilor executate
f)Monitorizarea lucrarilor executate in vederea diminuariigradului de infiltratii pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor
g)Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de12luniValoarea estimata a contractului conform devizului general aprobat este in cuantum de53.307.991 lei (fara TVA) corespunzator valoarii aferente proiectarii si executiei, la care se adauga cheltuieli pentru diverse si neprevazute in procent de aproximativ 9, 3374 %, reprezentand 4.977.602 lei (fara TVA) in conditiile art. 29 alin. (2 indice 1) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Valoarea aferenta cheltuielilor pentru diverse si neprevazute, va acoperi dupa caz, cheltuieli cu servicii/lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului in conformitate cu prevederile HG28/2008 art 5.3 litera c - lucrari pentru prevenirea sau inlaturarea efectelor produse de actiuni accidentale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de proiectare si executie?Reabilitarea colectoarelor principale de canalizare (A0 si B0) - relansare?(lungimetotala ? aprox. 10, 5 km- reabilitare colector A0 = aprox 5, 2 kmsi reabilitarecolector B0 = aprox. 5, 3 km)
Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 58.285.593 LEI, din care-4.977.602 lei reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute, in cuantum de aproximativ 9, 3374 % (conform devizului general al contractului)
Valoarea estimata fara TVA: 58, 285, 593RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de coeziune: 62, 63%Bugetul de Stat: 7, 70%Bugetul Local :0, 71%Alte surse legal constituite: 28, 96%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1. Declaratie privind eligibilitateaConditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Nota.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original.Pentru celelalte documente solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Pentru persoanele fizice/juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte faptul ca domeniul de activitate principal/ secundar include si domeniul contractului.
Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele fizice/juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic(se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login)Nota. Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original.Pentru celelalte documente solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul ofertei comune conditia va fi indeplinitaindividual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original.Pentru celelalte documente solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) cuantumul cifrei de afaceri se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Cerinta nr. 1
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 trei ani (2011, 2012, 2013) sa fie cel putin egala cu suma de 106.614.000 lei.
Informatii privind tertii sustinatoriPersoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c indice 1) si d) si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original.Pentru celelalte documente solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Cerinta nr.1
Experienta similara
Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii lucrarilor de reabilitarea a cel putin 2 km de colectoare vizitabile (canale vizitabile cu inaltimea interioara mai mare de 1500 mm)/constructii hidrotehnice si/sau constructii edilitare cu sectiune echivalenta de transport apa/apa uzata) in cadrul a maxim 3 contracte in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada proiectarii lucrarilor de reabilitarea a cel putin2km de colectoare vizitabile (canale vizitabile cu inaltimea interioara mai mare de 1500 mm)/constructii hidrotehnice si/sau constructii edilitare cu sectiune echivalenta de transport apa/apa uzata) in cadrul a maxim 3 contracte in ultimii 3 ani
Experienta in executie si proiectare poate fi dovedita si prin prezentarea de contracte distincte pentru executie lucrari si respectiv proiectare, cu conditia prezentarii de documente care sa dovedeasca calitatea lucrarilor executate, respectiv a serviciilor de proiectare prestate.
Ofertantul poate demonstra indeplinirea cerintei si prin executarea lucrarilor, respectiv prestarea serviciilor, la nivelul unui contract, sau maxim 3 contracte, unde se regasesc ambele componente, atat proiectare, cat si executie.
Cerinta nr. 2 Personalul angajat
Personalul angajat si cadrele de conducere Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniCerinta nr.3: Resurse umane
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Personalul minim si obligatoriu solicitat: 1.Manager de proiect / Reprezentant al AntreprenoruluiCalificari si abilitati: Studii Superioare. Buna cunoastere a limbii romane. In caz contrar expertul va avea permanent la dispozitie translator.Experienta profesionala: generala minim 5 ani.
Experienta profesionala specifica: - implicarea intr-un proiect/contract in care sa fi avut atributii de Manager de proiect /Reprezentant al Antreprenorului2.Coordonator proiectareCalificari si abilitati: Studii Superioare. Buna cunoastere a limbii romane. In caz contrar expertul va avea permanent la dispozitie translator.
Experienta profesionala generala: Experienta in domeniul studiilor minim 5 ani.
Experienta profesionala specifica : implicarea in calitate de:
- coordonator de proiectare intr-un proiect- participarea intr-un proiect ce vizeaza activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii3.Responsabil tehnic cu executiaPrezentarea atestatului/ autorizatieiin termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, emisa de institutia abilitata in domeniul lucrarilor.4. Manager pentru asigurarea calitatiiPrezentarea deciziei de numire in cadrul companiei (operator economic privat/autoritate publica ).Nota: Avand in vedere ca: 1. experienta specifica, calificarile profesionale, respectiv atributiile si responsabilitatile contractuale si legale ale managerului de proiect difera fata de cele ale responsabilului tehnic cu executia, coordonatorului de proiectare si managerului pentru asigurarea calitatii care, la randul lor difera intre ele;2.prezentaacestor experti in perioada de derulare a executiei lucrarilor (18 luni) este necesara dupa cum urmeaza: manager de proiect- din luna 1 pana inluna 18; coordonator de proiectare ? din luna 1 pana inluna 15; responsabil tehnic cu executia ? din luna 3 pana in luna 18; manager pentru asigurarea calitatii ? din luna 1 pana in luna 18, un CV trebuie folosit pentru acoperirea unei singure pozitii din cele solicitate.Cerinta nr.4 Utilaje, instalatii, echipamenteDeclaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, in perioada de timp estimata pentru desfasurarea lucrarilor, specificata la punctul II.3.
Ofertantul trebuie sa aduca dovada disponibilitatii (detine /are drept de folosinta) utilajelor pentru fronturile de lucru declarate a fi executate simultan pe fiecare dintre colectoarele A0, B0.
Informatii privind tertul sustinator tehnic
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c indice 1) si d) si art.69 indice 1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Nota: La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale vor fi luate in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati in oferta, exclusiv pentru partea lor de implicare in executarea contractului, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
Cerinta nr. 1
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu ISO 9001sau un document echivalent.
Cerinta nr. 2
Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate ISO 14001 sau un document echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara- Factor de evaluare P1- Punctaj financiar maxim 70 puncte.Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctaj maxim alocat, respectiv 70 puncte
2.
Componenta tehnica
30%
Descriere: Factorul de evaluare P2: Tehnologia de executie a lucrarilor (Fronturide lucru) ? maxim 10 puncte , P2=P2.1+P2.2, unde: P2.1 = numarul de fronturi de lucru executate simultan ? maxim 5 puncte, P2.2 = lungimea frontului de lucru ? maxim 5 puncte; Factorul de evaluare P3: Riscuri semnificative rezultate din executia lucrarilor ? maxim 10 puncte, Factorul de evaluare P4: Impactului executiei lucrarilor asupra traficului urban- max 10 puncte ? ponderea lucrului pe timp de noapte ? interval orar 22:00 ? 06:00
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S067-111609 din 05.04.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2014 11:00
Locul: Sediul Munipiului Bucuresti (M.B.)- Splaiul Independentei, nr. 291-293, etaj 10, Sector 6- D.G.A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputernicire din partea ofertantului si copie act identitate. Depunerea ofertelor se va face la sediul M.B. pana la data de 31.03.2014, ora 10.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL MEDIU (2007-2013)Fonduri europene- Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza C.N.S.C. in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in conditiile art.256.2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Proceduri Achizitii
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 291-293, etaj 10, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +40 213055530, Fax: +40 213055587
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2014 11:51