Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie de lucrari aferente proiectului: ?Inchiderea depozitelor neconforme de deseuri din localitatile Baia de Arama, Strehaia, Vinju Mare, judetul Mehedinti


Anunt de participare numarul 142903/03.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220132, Romania, Punct(e) de contact: Sediu, Tel. +40 0372521151, In atentia: LUCIAN BOSOANCA, Email: [email protected], Fax: +40 0372521151, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie de lucrari aferente proiectului: ?Inchiderea depozitelor neconforme de deseuri din localitatile Baia de Arama, Strehaia, Vinju Mare, judetul Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: JUDETUL MEHEDINTI ? jud Mehedinti : orasele Baia de Arama, Strehaia, Vinju Mare
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul pentru proiectarea si executia lucrarilor : ?Inchiderea depozitelor neconforme de deseuri din localitatile Baia de Arama, Strehaia, Vinju Mare, judetul Mehedinti? include :
a) Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat pentru?Inchiderea depozitelor neconforme de deseuri din localitatile Baia de Arama, Strehaia, Vinju Mare judetul Mehedinti ?. Proiectul va fi intocmit in conformitate cu prevederile HG 863/2008.
b) Elaborarea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executieic) Lucrari de constructie
d) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice
e) Testare si punere in functiune
f) Acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesar
g) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 24 luni Suport/Instruire a personalului Beneficiarului si/sau Operatorului
O descriere a documentatiilor ce trebuie intocmite odata cu proiectul tehnic si ale lucrarilor ce se vor executa pentru inchiderea depozitelor neconforme este disponibila in sectiunea tehnica a documentatiei de atribuire ( caietul de sarcini ? volumul 2 si volumul 3).
Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este 0 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45112360-6-Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
45233228-3-Lucrari de constructii de acoperiri superficiale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scopproiectare silucrari de : ?Inchiderea depozitelor neconforme de deseuri din localitatile Baia de Arama, Strehaia, Vinju Mare, judetul Mehedinti? si va include :
Lot 1 - Inchidere depozit neconform Baia de Arama; Lot 2 - Inchidere depozit neconform Strehaia; Lot 3 - Inchidere depozit neconform Vinju Mare
Valoarea estimata a contractului fara TVA :7.275.018 lei (echivalentul a 1.654.353 euro) la cursul BNR euro/ron 1 euro = 4, 3975 lei din data de 14.03.2013
Din care:
Lot 1 - Inchidere depozit neconform Baia de Arama
TOTAL 2.019.073 lei fara TVA din care : Servicii de proiectare ? 105.804 lei fara TVA ; Executia de lucrari ? 1.913.269 lei fara TVA ; Lot 2 - Inchidere depozit neconform Strehaia.
TOTAL 3.279.005 lei fara TVA din care : Servicii de proiectare ? 157.576 lei fara TVA ; Executia de lucrari ? 3.121.429 lei fara TVA ; Lot 3 - Inchidere depozit neconform Vinju Mare
TOTAL 1.976.940 lei fara TVA din care : Servicii de proiectare ? 104.032 leifara TVA ; Executia de lucrari ? 1872908 lei fara TVA . Suma de cheltuieli - diverse si neprevazute este 0 lei.
Valoarile reprezinta valoarea maxima a fondurilor disponibile pentru indeplinirea contractului.Ofertele care depasesc valoarea fondurilor disponibile pentru acest contract vor fi respinse ca fiind inacceptabile, conform art.36 alin. (1) lit e) din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, care mentioneaza ca din datele disponibile la ora actuala nu exista posibilitatea disponibilizarii de fonduri suplimentare.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 275, 018RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita in favoarea Autoritatii Contractante in conformitate cuprevederile art. 86 din H.G. 925/2006 prin instrument de garantare, in original, emis in conditiile legii, de o banca sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta sau ordin de plata, in cont CF: 4337344, RO15TREZ4615006XXX000112 deschis la Trezoreria municipiului Drobeta Turnu Severin, dupa cum urmeazaOfertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de: Lot 1 - Inchidere depozit neconform Baia de Arama ? 20.000 leiLot 2 - Inchidere depozit neconform Strehaia ? 30.000 leiLot 3 - Inchidere depozit neconform Vinju Mare -19.000 leiSuma ce se va retine, in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006, va fi de : Lot 1 - Inchidere depozit neconform Baia de Arama ? 5799 leiLot 2 - Inchidere depozit neconform Strehaia ? 7059 leiLot 3 - Inchidere depozit neconform Vinju Mare -5756 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orginal si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ: Formular nr.1) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, precum si cuantumul acesteia: - 10 % din pretul contractului, fara TVA. Se poate constitui sub urmatoarele forme: ordin de plata in contul autoritatii contractante ; scrisoare de garantie bancara de buna executie - original; instrument de garantare emis de o societate de asigurari - original; retinere succesiva din facturi. Dupa atribuirea contractului furnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.(Model orientativ: Formular nr.2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- FEDR), Bugetul de stat, Bugetul local.- POS Mediu Axa prioritara 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model? Formular nr.4 ) si cazier fiscal al operatorului economicDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model? Formular nr.4 )
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" ? conform ORDIN ANRMAP 314/2010
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model Formular nr.5 )
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model Formular nr.6)
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Ioan Adrian Duicu ? presedinte, Aladin Georgescu ? vicepresedinte, Adriana Badanoiu ? vicepresedinte, Ciorangan Popescu Daniela ? director economic, Dana Eleonora Chircu ? director tehnic, Lucian Filip - coordonator UIP, Budasca Mariana ? responsabil tehnic, Pavel Cristinel ? responsabil tehnic, Bosoanca Lucian ? responsabil achizitii publice, Ana Maria Muuler - responsabil financiar, Ungureanu Raluca ? responsabil institutional, relatii publice, Tamis Silviu - responsabil juridic, Vuvrea Nicolae ? responsabil institutional.Documentele solicitate pentru neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator si de subcontractant, daca este cazul, conform ORDIN ANRMAP 170/2012.
5. Certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul general de stat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".
6. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor prezenta in original sau copie legalizata orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens.Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original, copii legalizate copie lizibila, cu mentiunea, , in conformitate cu originalul;, cu semnatura si stampila operatorului economic. Autoritatea contractante solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneCertificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent , iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala a ofertantului ( individual sau asociere de operatori economici ) pe ultimii 3 (trei) ani financiari trebuie sa fie cel putin egala cu :
Lot 1 - Inchidere depozit neconform Baia de Arama ? 4.000.000 lei
Lot 2 - Inchidere depozit neconform Strehaia ? 6.000.000 lei
Lot 3 - Inchidere depozit neconform Vinju Mare -3.800.000 lei
1.Declaratie privind cifra de afaceri (model orientativ ? Formular nr. 7)
2. Documente relevante:
Conform art. 185 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta accepta orice documente edificatoare lasand la latitudinea operatorilor economici documentele ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare.
Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anii respectivi..
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotite de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Aceasta lista poate fi insotita de un numar maxim de 3 documente /contracte / procese verbale de receptie prin care sa se confirme executarea de lucrari similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit (inchidere de depozite neconforme).Ofertantul trebuie sa furnizeze dovada din care sa rezulte ca a derulat contracte de proiectare cat sicontracte de executie pentru inchidereaunuia sau a mai multor depozite neconforme a caror valoare cumulata sa fie de minim : Lot 1 - Inchidere depozit neconform Baia de Arama ? 2.000.000 lei fara TVA
Lot 2 - Inchidere depozit neconform Strehaia ? 3.200.000 lei lei fara TVA
Lot 3 - Inchidere depozit neconform Vinju Mare - 1.900.000 lei fara TVA.
Se permite operatoriloreconomici prezentarea de contracte distincte.
Se lasa la latitudinea ofertantilor ce documente sa prezinte in scopul indeplinirii cerintei de calificare, atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute la art 188 alin 3 alin. a din OUG 34/2006 (din aceste documente trebuie sa reiasa beneficiari, valoare, perioada si locul de executare / prestare a acestora, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse duse la bun sfarsit.
Ofertantul are obligatia de a prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
Asocierea trebuie sa indeplineasca in mod cumultiv cerintele privind capacitatea tehnica si profesionala si situatia economica fi financiara conform criteriilor detaliate mai susSe va prezenta un acord de asociere si imputernicirea liderului de a reprezenta asocierea.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.
Ofertele depuse de operatori economici care sunt parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si categoriile de servicii/lucrari executate de acestia;
b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii;
c) Unul din membrii asocierii trebuie numit ca partener conducator (Lider de asociatie) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte;
d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (Liderului);
e) Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;
f) Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cea initiala.
Implementarea Standardului de Managemt al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Nu se admit ofertanti in curs de certificare.
In cazul unei asocieri fiecare dintre asociati trebuie sa prezinte certificatul mai sus mentionat.
Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul executiei contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Nu se admit ofertanti in curs de certificare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Formular nr 8 si formular nr 8.1Pentru conversia monedei leu / euro se va utiliza rata de schimb a Bancii Nationale a romaniei la data de 31 decembrie pentru fiecare din anii solicitatiAnul 2008 = 3.9852 RON; Anul 2009 = 4.2282 RON; Anul 2010 = 4.2848 RON; Anul 2011= 4.3197 RON; Anul 2012 = 4.4287 RON.Se va prezenta Formularul nr. 13Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.- formularul 3APrezentare SR EN ISO 9001 sau echivalentPrezentare SR EN ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR), Bugetul de stat, Bugetul local.POS Mediu Axa prioritara 2 , Domeniul Major de Interventie 1 Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si extinderea infrastructurii de management al deseurilor ??
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
1. Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi punctaj total, va fi declarata castigatoare oferta cu pretul cel mai mic. Daca doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, au acelasi punctaj total si acelasi punctaj pentru fiecare subfactor de evaluare atuncipentru desemnarea ofertantului castigator autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara, ca raspuns la solicitarea de clarificari a autoritatii contractante postata in SEAP, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.2. Durata in luni: 38 luni de la data emiterii ordinului de incepere a contractului de catre achizitor (inclusiv perioada de notificare a defectelor de 24 luni), .3. Valabilitatea ofertei este de :120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Operatorilor economici ofertanti li se reaminteste faptul ca orice informatie falsa furnizata de acestia in procedura de achizitie publica conduce la excluderea acestora de la participarea la proceduri de atribuire organizate de Autoritatea Contractanta.4. Alte informatii - Clauza suspensivaProcedura de atribuire este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de incheierea contractului de finantare cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor art. 94 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Avand in vedere dispozitiile OUG nr. 34/2006 si HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finantare cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice. In cazul in care, indiferent de motive, contractul de finantare cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice nu se va semna, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a aplica prevederile art. 209 alin (1) lit. c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, dupa primirea notificarii din partea Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice cu privire la neacordarea finantarii, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica. Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea Contractanta si/sau Ministerul Mediului nu pot fi considerati raspunzatori pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta si/sau Ministerul Mediului au fost notificati asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art 256 indice 2 din OUG nr 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: str Traian nr 89, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220132, Romania, Tel. +40 0372521151, Email: [email protected], Fax: +40 0372521151
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2013 20:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer