Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie de lucrari aferente proiectului ?SISTEM INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DESEURILOR IN JUD. CARAS- SEVERIN? ? CONSTRUIRE CENTRU DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR IN JUDETUL CARAS- SEVERIN .


Anunt de participare numarul 143646/15.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: : DGUAT-Serviciul de Proiecte cu Finantare Internationala, Tel. +4 0255224920, In atentia: NAIDAN VICTORBORISLAV, Email: [email protected], Fax: +4 0255227045, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie de lucrari aferente proiectului ?SISTEM INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DESEURILORIN JUD. CARAS- SEVERIN? ? CONSTRUIRE CENTRU DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR INJUDETUL CARAS- SEVERIN .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Lupac, judetul Caras Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de proiectare si executie pentru Construire Centrul de Management Integrat al Deseurilor ce se va realizain localitatea Lupac, judetul Caras Severin, includ:
Lucrari de proiectare si executie pentru: 1 statie de sortare (capacitate 33.731 tone/an), 1 statie de tratare mecano-biologica(capacitate 63.869 tone/an), infrastructura generala aferentacelor doua instalatii si cea de legatura cu infrastructura generala a CMID precum si executia unei celule a depozitului cu S= 3, 207ha inclusiv infrastructura necesara, solutie stabilitain documentatia tehnica aferenta depozitului conform de deseuri din vol. II, III, IV, anexate.
Lucrari de proiectare si constructie includ:
a) Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat pentru: Statie de tratare mecano-biologica , statie de sortare si infrastructura generala aferenta celor doua instalatii si cea de legatura cu infrastructura generala a CMDI . Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legislatia nationala si orice alta documentatie necesara pentru obtinerea autorizatiilor de constructie.
b) Elaborarea documentatiei necesare obtinerii avizelor si autorizatiilornecesare executieilucrarilor
c) Lucrari de constructie
d) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice
e) Testare si punere in functiune
f) Monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesar
g) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor care este de 12 lunih) Suport/Instruire a personalului Beneficiarului si/sau OperatoruluiNota 1: La realizarea proiectului tehnic aferent statiei de Tratare Mecanico-Biologica, statiei de sortare si a infrastructurii generale aferente acestora ofertantul va acorda atentie nedublarii spatiilor comune prevazute in proiectul tehnic aferent depozitului de deseuri, anexat documentatiei de licitatie. Investitia va fi proiectata avand in vedere modificarile legislative (Legea 211/2011), care presupune colectare selectiva pe patru fractii.Nota 2: Referitor la proiectul tehnic aferent depozitului conform, aprobat si prezentat in anexa, facem mentiunea ca partile desenate prevaleaza asupra partilor scrise, ramanand in responsabilitatea ofertantului corelarea cu cantitatile din partea scrisa.
Nota 3: Orice sesizare care nu se face in perioada de solicitare clarificari, de catre ofertant si care ulterior devine o necesitate dupa realizarea proiectarii, executia se va face fara costuri suplimentare fata de oferta.
O descriere completa a lucrarilor, precum si cantitatile aferente acestora, este disponibila in sectiunea tehnica a documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45222110-3-Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
I) Lucrari de proiectare si executie pentru :
- 1 statie de sortare (capacitate 33.731 tone/an),
- 1 statie de tratare mecano-biologica(capacitate 63.869 tone/an), -infrastructura generala aferenta celor doua instalatii si cea de legatura cu infrastructura generala a CMDIII) Constructia unui depozit conform de deseuri in LUPAC, JUD. CARAS- SEVERIN, inclusiv furnizarea, montarea, punerea in functiune si rodaj pentru utilajele si echipamentele tehnologice. Lucrarile de executie prevad constructia unei celule a depozituluide 3, 207ha, inclusiv infrastructura necesara.Dupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 96.426.447, 82Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬LEIdin care: 3.927.921, 16LEI- pentru proiectare88.802.550, 66LEI- pentru executie3.695.976, 00LEI- diverse si neprevazute
Valoarea estimata fara TVA: 96, 426, 447.82RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 1.000.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de a.p. din OUG nr.34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 dezile de la data deschiderii ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In cazul ofertantilor din categoriaIMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM), valoarea garantiei de participare se reduce cu 50% din coantumul prezentat in documentatia de atribuire.Indiferent de modalitatea de constituire a garantiei de participare, in conformitate cu prevedrile art. 278 1 , alin.(1, lit.d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul unei contestatii si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, din suma constituita drept garantie de participare se va retine in favoarea autoritatii contractante suma de 12.304, 264 LEI.Forma de constituire a garantiei de participare: -virament bancar, in contul autoritatii contractante: Trezoreria Municipiului ResitaRO02TREZ 1815006XXX000149, CUI 3227890-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire(Model orientativ Formular nr. 1) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoareacontractului fara TVA si seconstituie conform art. 90 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr. 2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala prin POS Mediu 80%, Bugetul de stat- 18%, Buget local (contributia beneficiarului) ? 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )
3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: FRUNZAVERDE SORIN- presedinteConsiliul Judetean Caras-Severin
GHIORGHIONI IONESIE- vicepresedinte Consiliul Judetean Caras-Severin , presedinte comisia deevaluare
IOVA ILIE- vicepresedinte Consiliul Judetean Caras-Severin
IMBRESCU ION- secretarul judetului Caras-Severin
CIOBANU LAURENTIU DARIAN- director general Consiliul Judetean Caras-Severin, membru in comisia de evaluare
AMZOI ELENA ? director general adjunct Consiliul Judetean Caras-Severin
BARBULESCU MIHAELA RODICA- director executiv Consiliul Judetean Caras-Severin, membru rezerva in comisia de evaluare
PAVEL NUTA GINA- director general Consiliul Judetean Caras-Severin , membru in comisia de evaluare
BITEA C-TIN VASILE- director executiv Consiliul Judetean Caras-Severin
BITEA CRISTIAN FLORIN- director executiv Consiliul Judetean Caras-Severin
NAIDAN VICTOR BORISLAV- arhitect sef Consiliul Judetean Caras-Severin, membru in comisia de evaluare, presedinte supleantFILIP LAVINIA- sef serviciu Consiliul Judetean Caras-Severin , membru rezerva in comisia de evaluare
MOTOLAN MARTIN - sef serviciu Consiliul Judetean Caras-Severin, membru in comisia de evaluare
BEREI ANA ?consilier Consiliul Judetean Caras-Severin, membru in comisia de evaluare
VUC CORINA EVA ? consilier Consiliul Judetean Caras-Severin, membru in comisia de evaluare
CIRLUGEA CARMEN LUMINITA - consilier Consiliul Judetean Caras-Severin, membru in comisia de evaluareNOVAC LAVANDA- consilier Consiliul Judetean Caras-Severin, membru in comisia de evaluare
PRISACEAN CIPRIAN - consilier Consiliul Judetean Caras-Severin, membru in comisia de evaluare
FISTEA FLAVIUS ION - consilier Consiliul Judetean Caras-Severin, membru in comisia de evaluare
BEG CARMEN LENUTA - consilier Consiliul Judetean Caras-Severin, membru rezerva in comisia de evaluare
GHERGHINA SPERANTA CAMELIA- consilier Consiliul Judetean Caras-Severin, membru rezerva in comisia de evaluareBALAZS MARIA-MAGDALENA- consilier Consiliul Judetean Caras-Severin, membru rezerva in comisia de evaluare
NEGRILA DORINA - consilier Consiliul Judetean Caras-Severin, membru rezerva in comisia de evaluare Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestoraPentru persoanele juridice straine
Documente de confirmare: - prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 17.386.963, 46 lei
Modalitatea de indeplinire
Scrisoare/adresa bonitatedin partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 17.386.963, 46 leisi pentru o perioada de 3 luni
Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani (2010, 2011 si 2012)sa fie cel putin egala cu100.000.000 lei
Documente relevante:
bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
2010:1 euro = 4, 2122 lei; 2011:1 euro= 4, 2391 lei;2012:1 euro=4, 4593 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentand in acest sens Formularulenr. 7A, 7B, Formular 6 si 4 , Scrisoare/adresa bonitate din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 17.386.963, 46 leisi pentru o perioada de 3 luniDeclaratie privind cifra de afaceri ( Completare Formular nr.7)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara:
Ofertantul trebuie sa fi executat / dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani cel putin un contract care sa aiba ca obiect proiectarea si executia unei lucrari similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit (cumulativ: statie desortare cu o capacitate de minim 30.000 tone/an, statie de tratare mecano-biologica cu o capacitate de minim 60.000 tone/an, executia unui depozit conform de deseuri cu o capacitate de minim 400.000 m3 )
Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele:
- copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul, capacitatea, perioada (inclusiv data semnarii contractului) si, in cazul lucrarilor, se va mentiona inclusiv locul executiei acestora;
- procesul-verbal de receptie finala sau procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelorlucrari executate/servicii prestate in ultimii 5 ani, (Completare Formular nr.8)Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatulisi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conformFormular nr. 8Ain forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6 si 4Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, prezentand in acest sens Formular nr. 13 si Anexa la formular 13Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire, prezentand in acest sens Formular nr. 6Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
40%
Descriere: Punctajul tehnic maxim acordat este de 100 puncte si se calculeaza conform urmatorului tabel
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2013 11:00
Locul: Resita, P-ta 1 Decembrie 1918 nr.1, Consiliul Judetean Caras-Severin, sala de sedinte etajul 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si, dupa caz, reprezentanti ai Unitatii pentru Coordonarea si Verificarea Achizitiilor Publice
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene¦Programul Operational Sectorial Mediu
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi punctaj, autoritatea contractanta va desemna castigator pe acel ofetant care a prezentat pretul cel mai scazut. Daca si preturile sunt egale, se va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Referitor la pct II.1.9 precizamOfertantul poate sa prezinte propria solutie tehnica, tehnologiile si fluxurile tehnologice propusa/propuse in concordanta cu Cerintele Autoritati Contractante din Caietul de Sarcini doar pentru obiectiveleSTATIE DE SORTAREsi STATIA DE TRATAREMECANO ? BIOLOGICA
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesizaC N S C in vederea anularii actului ?i/sau recunoa?terii dreptului pretins ori a interesului legitim in condi?iile art. 256^2 din OUG nr.34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica, Servicii Publice Administrative si Resurse Umane
Adresa postala: Piata 1 Decembrie 1918nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel. +4 0255214292, Email: [email protected], Fax: +4 0255214292, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2013 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer