Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie de lucrari pentru obiectivul de investitii Proiect integrat: infiintare retea publica de apa potabila, retea publica de apa uzata si statie de epurare, in satele Bogdan-Voda, Saucesti si Schineni, com. Saucesti, jud. Bacau


Anunt de participare numarul 87871/02.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SAUCESTI (Primaria Comunei Saucesti)
Adresa postala: SAUCESTI, Localitatea: Saucesti, Cod postal: 607540, Romania, Punct(e) de contact: MANEA COSTINEL-STEFANITA, Tel.0234215131, In atentia: MANEA COSTINEL-STEFANITA, Email: [email protected], Fax: 0234215218, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie de lucrari pentru obiectivul de investitii Proiect integrat: infiintare retea publica de apa potabila, retea publica de apa uzata si statie de epurare, in satele Bogdan-Voda, Saucesti si Schineni, com. Saucesti, jud. Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA Saucesti, judetul Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il reprezinta Proiectarea si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii Proiect integrat: Infiintare retea publica de apa potabila, retea publica de apa uzata si statie de epurare, in satele Bogdan-Voda, Saucesti si Schineni, com. Saucesti, jud. Bacau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se doreste proiectarea si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii Proiect integrat: infiintare retea publica de apa potabila, retea publica de apa uzata si statie de epurare, in satele Bogdan-Voda, Saucesti si Schineni, com. Saucesti, jud. Bacau
Valoarea estimata fara TVA: 8, 627, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 170.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa prezinte: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180, 181 ale OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv anexe (certificate constatatoare);
- Certificat constatator ORC;
- Informatii generale despre ofertant;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa prezinte: - Bilant 2006, 2007, 2008;
- Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
- declaratii bancare, de data recenta care sa ateste bonitatea ofertantului (scrisoare de bonitate bancara prin care se demonstreaza sustinerea financiara pentru aceasta lucrare, in valoare de minim 20 % din valoarea ofertata realizata prin :
-accesul garantat la o linie de credit in cazul in care ofertantul castiga licitatia
-depozite bancare valabile la data depunerii ofertelor, in copie legalizata
Situatia financiara poate fi demonstrata si prin sustinerea unui tert in conformitate cu prevederile OUG. 34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2006 - 2007 - 2008) este mai mare sau egala cu 17.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Pentru executantul de lucrari
lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani,
Ofertantul trebuie sa faca dovada executiei de lucrari similare, in valoare egala sau mai mare decat 8.000.000 lei.
b) Pentru proiectant
lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani;
Ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii de servicii de proiectare similare, in valoare egala sau mai mare decat 239.000 lei.c) declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant;
Se vor prezenta documente ce dovedesc disponibilitatea asigurarii urmatoarelor specialitati pentru executia lucrarii:
i. responsabil tehnic in domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala (IX);
ii. responsabil tehnic in domeniul constructii civile, industriale (I);
iii. responsabilul tehnic cu sudura si personalul autorizat cu supravegherea lucrarilor;
iv. responsabilul cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI;
v. responsabilul cu implementarea si mentinerea Sistemului de Management Integrat (SMI);
vi. responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul lucrari si retele de
alimentari cu apa si canalizare,
vii. responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul constructii civile,
industriale, categoria de importanta B/C,
viii. responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul produse pentru
constructii;
ix. minim 2 persoane cu autorizatii de sudor PE-HD
x. minim 2 persoane cu autorizatii de sudor in otel
Ofertantul va trebui sa prezinte dovezi referitoare la faptul ca dispune de un laborator min. grad II
Ofertantul va prezenta un portofoliu minim de personal specializat:
- minim un proiectant specializat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada executiei de lucrari similare, in valoare egala sau mai mare decat 8.000.000 lei. Indeplinirea conditiei poate fi realizata prin cumularea valorii a cel mult 3 contracte similare finalizate in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii de servicii de proiectare similare, in valoare egala sau mai mare decat 239.000 lei. Indeplinirea conditiei poate fi realizata prin cumularea valorii a cel mult 3 contracte similare indeplinite in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
166
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2009 11:00
Locul: Comuna Saucesti, jud. Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor si alte persoane interesate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, Masura 322 "Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii culturale".
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul autoritatii contractante sau de pe SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stavropoelos, nr. 3, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Saucesti, judetul Bacau - Compartimentul achizitii publice
Adresa postala: Comuna Saucesti, judetul Bacau, Localitatea: Saucesti, Cod postal: 607540, Romania, Tel.0234215131, Email: [email protected], Fax: 0234215218
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2009 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer