Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie de lucrari pentru obiectivul de investitii "Extinderea sistemului de alimentare cu apa in Comuna Berislavesti"


Anunt de participare numarul 69821/09.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BERISLAVESTI (Consiliul local al comunei Berislavesti)
Adresa postala: SAT STOENESTI, Localitatea: Berislavesti, Cod postal: 247040, Romania, Punct(e) de contact: ION BUSAGA, Tel.0250753061, Email: [email protected], Fax: 0250753061, Adresa internet (URL): www.berislavesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie de lucrari pentru obiectivul de investitii "Extinderea sistemului de alimentare cu apa in Comuna Berislavesti"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Berislavesti executia lucrarilor, si sediul contractantului prestarea serviciilor (realizarea proiectului tehnic)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari ingineresti si de constructii, inclusiv elaborare proiect tehnic si documentatii pentru avize si permise de construire pentru obiectivul de investitiiExtinderea sistemului de alimentare cu apa in Comuna Berislavesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Componenta 1: Elaborare proiect tehnic si detalii de executie dupa cum urmeaza: proiect tehnic intocmit in conformitate cu Ordinul nr. 863/2008, detalii de executie, antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini pe specialitati, documentatii pentru obtinerea avizelor si a autorizatiei de construire pentru extinderea retelei de alimentare cu apa in comuna Berislavesti, jud. Valcea, conform studiului de fezabilitate intocmit. Asistenta tehnica pe durata executiei asigurata de proiectant.
Valoarea estimata a serviciului de proiectare este de 85.869, 72 euro, fara TVA, respectiv 312.351, 10 lei, fara TVA (1 euro = 3, 6375 lei, la cursul Inforeuro valabil pentru luna noiembrie 2008).
Componenta 2Executie lucrari extindere retea de alimentare cu apa in comuna Berislavesti, jud. Valcea, in coformitate cu proiectul intocmit.
Valoarea estimata a activitatii de executie de lucrari este de 965.537, 98 euro, fara TVA, respectiv 3.512.144, 40 lei, fara TVA (1 euro = 3, 6375 lei, la cursul Inforeuro valabil pentru luna noiembrie 2008).
Valoarea estimata fara TVA: 1, 051, 407.67EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 60.000 lei.Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare 85% si bugetul local al comunei 15%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoane fizice sau juridice, asocieri de persoane fizice sau juridice, consortii, societati mixte.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: Completarea Formularului nr. 12 A din Sectiunea a V-a Declaratie privind eligibilitatea;
Cerinta minima: Completarea Formularului nr. 12 B din Sectiunea a V-a Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006;
Cerinta minima: Completarea Formularului nr. 12 C din Sectiunea a V-a Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Cerinta minima: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data depunerii ofertelor.
Cerinta obligatorie: prezentarea urmatoarelor documente:
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei in original sau copie legalizata;
- Copie dupa Certificatul de Inregistrare.
Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale privindsituatia economico-financiara(cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani, lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala)
-Bilanturile contabile pe anii 2007, 2006, 2005 inregistrate la DGFP
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv.2. Lichiditatea generala conform ultimului bilant contabil anual (active circulante/datorii curente x 100) sa fie peste 100%.3. Solvabilitatea patrimoniala conform ultimului bilant anual (capital propriu/total pasiv x 100) sa fie peste 40%.4. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani va fi de cel putin 10.000.000 lei (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind capacitatea tehnica
-Experienta similara
-Resurse umane si structura managementului
-Informatii privnd dotarile specifice
-Standarde de asigurare a calitatii
-Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Prezentare Formular Nr. 12 F Lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani, insotita de anexa, din Sectiunea a V-a.Cerinta minima: Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de natura (proiectare si executie) si complexitatea similara a celui pentru care se oferteaza.Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa prezinte: a)O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(Formularul nr. 12 I din Sectiunea a V-a);b)CV-urile personalului de conducere precum si o lista cu personalul implicat in realizarea contractului, conform modelului din Sectiunea a V-a, Responsabil Tehnic cu Executia, Responsabil cu Controlul Calitatii.Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formularul nr. 12 H, insotit de anexa din Sectiunea a V-a).Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate : - Certificat ISO 9001 (sau echivalent), - Certificat ISO 14001(sau echivalent), ,- Certificat ISO 18001 (sau echivalent), ,Cerinte minime: 1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere, si specializarea acestora, conform cu Formularul nr. 12 G si anexa alaturata din Sectiunea a V-a; 2. Acord de subcontractare din care sa rezulte informatii privind lucrarile executate si/sau serviciile prestate de subcontractati, daca este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctajul financiar
70%
Descriere:
2.
Punctajul tehnic
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO2006/18-147.04.01.04.01.19
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2009 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Modalitati de plata: numerar la casieria Consiliului Local Berislavesti.Modalitati de obtinere: direct de la sediul Consiliului Local Berislavesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2009 12:00
Locul: sediul Consiliului Local Berislavesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE 2006 Coeziune Economica si Sociala, Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu
VI.3) Alte informatii
1.Executantului i se recomanda sa viziteze si sa examineze amplasamentul lucrarii, inclusiv imprejurimile, si sa obtina toate informatiile care pot fi necesare in vederea elaborarii ofertei. Executantul isi asuma riscul producerii unui eventual accident care s-ar putea solda cu moartea sau ranirea fizica a unei persoane si/sau cu pierderea ori deteriorarea proprietatii. Executantul va suporta orice eventuale cheltuieli, pierderi sau daune ca rezultat al vizitarii amplasamentului lucrarii.2. O vizita pe teren va fi organizata de catre autoritatea contractanta pentru toti ofertantii, pe data de 23.12.2008, ora 9, locatia: comuna Berislavesti.3. Toti ofertantii vor confirma in scris primirea procesului verbal (raportului) incheiat la vizita pe teren si il vor include in oferta lor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Victoriei nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248/624940, Fax: 0248/211800, Adresa internet (URL): www.justitie-ag.ro/ca_pit
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevderilor O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Berislavesti - Secretarul Comunei
Adresa postala: Sat Stoenesti, Localitatea: Berislavesti, Cod postal: 247040, Romania, Tel.0250753061, Email: [email protected], Fax: 0250753061
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2008 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer