Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie de lucrari pentru proiectul "Dezvoltarea infrastructurii de turism in statiunea balneoclimatica Amara prin reamenajarea plajei si lacului din complexul de agrement PERLA,infiintarea unui centru de informare turistica si reabilitare


Anunt de participare numarul 106896/30.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Amara
Adresa postala:  Primaria orasului Amara, str. Tudor Vladimirescu, nr. 101, Localitatea:  Amara, Cod postal:  927020, Romania, Punct(e) de contact:  Iuliana Sohodoleanu, Tel. 0243/266.102, Email:  [email protected], Fax:  0243/266.102, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie de lucrari pentru proiectul "Dezvoltarea infrastructurii de turism in statiunea balneoclimatica Amara prin reamenajarea plajei si lacului din complexul de agrementPERLA, infiintarea unui centru de informare turistica si reabilitareaprincipalelor cai de acces catre unitatile hoteliere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Amara, Judetul Ialomita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie de lucrari pentru proiectul "Dezvoltarea infrastructurii de turism in statiunea balneoclimatica Amara prin reamenajarea plajei si lacului din complexul de agrementPERLA, infiintarea unui centru de informare turistica si reabilitarea principalelor cai de acces catre unitatile hoteliere" presupune proiectarea, asistenta tehnica a proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor, perioadei de garantie si executia de lucrari pentru urmatoarele obiective:
?Reabilitarea zonei de agrement din cadrul complexului PERLA;?Modernizarea si extinderea cailor de acces auto si pietonal catre si in incinta principalei zone hoteliere a statiunii;
?Constructia unui centru de informare turistica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112720-8 - Lucrari de arhitectura peisagistica a terenurilor de sport si a zonelor de recreere (Rev.2)
45112723-9-Lucrari de arhitectura peisagistica a terenurilor de joaca (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233251-3-Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 7, 947, 463RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 150000 lei constituita conform documentatiei de atribuire; garantia de buna executie in valoare de 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea programului de catre Guvern si alocarile bugetare ale Consiliului Local Amara
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUGnr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari;Certificate valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata, pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine;Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)Pentru operatorii economici care nu auavut activitate in unul sau mai multi din anii 2007, 2008 sau 2009, cifra de afaceri se va lua in considerare conform bilanturilor contabile respective.Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) sa fie: minim 15.894.926 lei(pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul a 4.235.710, 17 Euro (pentru persoanele juridice straine).Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Central Europeana (BCE) pentru anul respectiv:
Anul Curs Euro
2007 3, 3353
2008 3, 6826
2009 4, 2399
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb furnizate de catre BCE pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor contracte executate ; Fisa de experienta similara pentru fiecare contract.Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii trei ani:
1)1 contract de prestari servicii de proiectare pentru investitii noi/reabilitari/extinderi de drumuri;
2)1 contract de prestari servicii de proiectare pentru investitii noi/reabilitari/extinderi de trotuare sau alei pietonale/parcari;
3)1 contract de prestari servicii de proiectare pentru investitii noi/reabilitari/extinderi de retele iluminat exterior;
4)1 contract de prestari servicii de proiectare pentru investitii noi/reabilitari/extinderi de amenajare peisagistica/locuri de joaca/instalare mobilier stradal;
5)1 contract de prestari servicii de proiectare pentru investitii noi/reabilitari/extinderialimentari cu apa;
6)1 contract de prestari servicii de proiectare pentru investitii noi/reabilitari/extindericanalizare;
7)1 contract de prestari servicii de proiectare pentru investitii noi/reabilitari/extinderi de cladiri;
8)1 contract de prestari servicii de proiectare pentru investitii noi/reabilitari/extinderi de maluri.Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii cinci ani:
1)1 contract de executie lucrari pentru investitii noi/reabilitari/extinderi de drumuri (min. 20.000 mp);
2)1 contract de executie lucrari pentru investitii noi/reabilitari/extinderi de trotuare sau alei pietonale (min. 12.000 mp)/ parcari (min. 4000 mp);
3)1 contract de executie lucrari pentru investitii noi/reabilitari/extinderi de retele iluminat exterior (min. 3000 ml retea);
4)1 contract de executie lucrari pentru investitii noi/reabilitari/extinderi de amenajare peisagistica/locuri de joaca/instalare mobilier stradal;
5)1 contract de executie lucrari pentru investitii noi/reabilitari/extinderialimentari cu apa (min. 450 ml);
6)1 contract de executie lucrari pentru investitii noi/reabilitari/extindericanalizare (min. 700 ml);
7)1 contract de executie lucrari pentru investitii noi/reabilitari/extinderi de cladiri(min. 75 mp);
8)1 contract de executie lucrari pentru investitii noi/reabilitari/extinderi de maluri(min. 500 ml)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
40%
Descriere:
3.
Perioada de garantie acordata lucrarii
10%
Descriere:
4.
Durata de derulare a contractului
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2010 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Nu este cazul
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2010 11:00
Locul: Sediul Primaria Orasului Amara, judetul Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Ialomita
Adresa postala:  B-dul Cosminului, nr 12, Localitatea:  Slobozia, Cod postal:  920064, Romania, Tel. 0243236952, Email:  [email protected], Fax:  0243232266
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. art. 256^2/OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Consiliului Local Amara
Adresa postala:  Str. Tudor Vladimirescu, nr. 101, Localitatea:  Amara, Cod postal:  927020, Romania, Tel. 0243266102, Email:  [email protected], Fax:  0243266102
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2010 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer