Licitatie Publica - Proiectare si executie de lucrari:"Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborare documentatie pentru aviza, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru:"Modernizare drumuri lo
Anunt de participare numarul 92248/14.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MARGINENI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI MARGINENI)
Adresa postala: SAT MARGINENI, COMUNA MARGINENI, JUDETUL BACAU, Localitatea: Margineni, Cod postal: 607315, Romania, Punct(e) de contact: ELENA-DANIELA MOGOS, Tel.0234/211032, 0234/206048, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234/211032, Adresa internet (URL): www.primaria-margineni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie de lucrari: "Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborare documentatie pentru aviza, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru: "Modernizare drumuri locale in com. Margineni, satele Barati, Margineni, Luncani si Trebes", "Extindere retea de canalizare si statie de pompare in com. Margineni", "Extindere retea de alimentare cu apa in com. Margineni", "Construire centru social pentru copii-servicii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Com. Margineni, jud. Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie de lucrari: "Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborare documentatie pentru aviza, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru: "Modernizare drumuri locale in com. Margineni, satele Barati, Margineni, Luncani si Trebes", "Extindere retea de canalizare si statie de pompare in com. Margineni", "Extindere retea de alimentare cu apa in com. Margineni", "Construire centru social pentru copii-servicii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect integrat-Proiectare si executie de lucrari: "Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborare documentatie pentru aviza, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru: "Modernizare drumuri locale in com. Margineni, satele Barati, Margineni, Luncani si Trebes", "Extindere retea de canalizare si statie de pompare in com. Margineni", "Extindere retea de alimentare cu apa in com. Margineni", "Construire centru social pentru copii-servicii
Valoarea estimata fara TVA: 7, 971, 969RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lotul I-98000 lei; Lotul II- 19000 lei; Lotul III-23000 lei; Lotul IV-18800 leiGarantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si FEADR - masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie - in cazul prezentarii unor oferte comune, de catre mai multi operatori economici se solicita completarea acordului de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie de eligibilitate
2.declaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale(inclusiv pentru luna noiembrie 2009)
3.declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
4.declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului
- dupa caz, se va completa fisa "Informatii despre ofertantii constituiti ca societati mixte/consortii/asocieri
5.certificat constatator emis de ORC, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata, emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor
6.pentru ofertantii staini-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, traduse si legalizate la un notar public din Romania
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilantul contabil 2006, 2007, 2008 - copie legalizata
-pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor privind situatia financiara si capacitatea de a sustine investitia, eliberat de organele competente din tara de origine a operatorului economic, traduse si legalizate la un notar public din Romania
2.informatii privind cifra de afaceri si capacitatea economica si financiara-Fisa de informatii generale
-declaratie privind faptul ca media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani calendaristici(2006, 2007, 2008) este mai mare sau egala cu: pt. Lotul I-9800000 lei, Lotul II-1910000 lei, Lotul III-2300000 lei, Lotul IV-1880000 lei
3.se va prezenta:
-o adresa din partea unei unitati bancare, in original, care sa garanteze o linie de credit aprobata si neconsumata pentru aceasta lucrare, in valoare de minim 20% din valoarea estimata a fiecarui lot sau
-depozit bancar echivalent sau
-a unui angajament ferm al bancii emitente prin care sa garanteze acordarea unei linii de credit in valoare de 20% din valoarea estimata a contractului, in cazul in care acest contract va fi atribuit solicitantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani(se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat/subcontractant)
2.experienta similara:
Cerinta minima pt.executie-executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a maxim 3 contracte/lot care, cumulate, sa aiba o valoare minima de:
a)4200000 lei pt. Lotul I
b)800000 lei pt. Lotul II
c)998000 lei pt. Lotul III
d)810000 lei pt. Lotul IV
Cerinta minima pt. proiectare-executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a maxim 3 contracte/lot care, cumulate, sa aiba o valoare minima de:
a)207000 lei pt. Lotul I
b)49000 lei pt. Lotul II
c)43000 lei pt. Lotul III
d)33000 lei pt. Lotul IV
3.declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile: dotare minima- statie de asfalt-1 buc., statie de betoane - 1 buc., autocamioane transport-5 buc., escavator cu cupa- minim 2 buc., buldoescavator - minim 2 buc., macara - 1 buc., cilindru compactor - 3 buc., autobetoniera
Pentru activitatea de proiectare se va solicita dovada existentei licentelor legale pt. utilizarea programelor de calculator.
4.informatii privind personalul tehnic de specialitate: declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale peronalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
-un salariat certificat pt. executia lucrarilor de ignifugare(lotul IV)
Pt. proiectare - personal cu minim 3 ani experienta in domeniu
Pt. toti specialistii solicitati se vor prezenta declaratii de disponibilitate
5.operatorii economici ofertanti ptl lotul IV trebuie sa prezinte Certificat de atestare emis de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru executarea lucrarilor de ignifugare a materialelor combustibile.
6. declaratie privind lucrarile in derulare, cat si in curs de contractare.
7.in cazul in care exista subcontractanti se va solicita prezentarea Declaratiei de sibcontractare
8.Certificat ISO 9001Certificat ISO 14001Certificat OHSAS 18001:2004Certificat SA 8000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C322040810400020
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.12.2009 11:00
Locul: Primaria com. Margineni, jud. Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor si specialisti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect integrat finantat prin FEADR - masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234514275, Email: [email protected], Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria com. Margineni
Adresa postala: com. Margineni, sat Margineni, ,Localitatea: Margineni, Cod postal: 607315, Romania, Tel.0234211032, Email: [email protected], Fax: 0234211032
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2009 13:27