Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Proiectare si executie extindere pista de aterizare decolare si platforma pentru aeronave, incusiv instalatii aferente si modernizarea instalatiilor de balizaj pentru apropiere de precizie corespunzatoare cat II OACI?


Anunt de participare (utilitati) numarul 138607/05.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA AEROPORT TRANSILVANIA TARGU MURES
Adresa postala: Vidrasau DN 15, km 14, 5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures, Localitatea: Vidrasau, Cod postal: 547612, Romania, Punct(e) de contact: Ioana MARIA Harfas, Tel. +40 265328259, Email: [email protected], Fax: +40 265328257, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Proiectare si executie extindere pista de aterizare decolare si platforma pentru aeronave, incusiv instalatii aferente si modernizarea instalatiilor de balizaj pentru apropiere de precizie corespunzatoare cat II OACI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: R.A. Aeroport Transilvania Targu Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea pistei de decolare-aterizare si a platformei de operare pentru aeronave, inclusiv a instalatiilor aferente si modernizarea instalatiilor de balizaj pentru apropierea de precizie corespunzatoare cat II OACI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45235000-3-Lucrari de constructii de aerodromuri, piste de decolare si de aterizare si suprafete de manevrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1
Valoarea estimata fara TVA: 173, 168, 955RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare reprezinta 1% din valoarea estimata a contractului, in lei fara TVA, respectiv 1.731.689, 55 leiValabilitate garantie participare: 90de zile de la data si ora limita de depunere aofertelorValabilitate oferta: 90de zile de la data si ora limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la RA Aeroport Transilvania Tg Mures., nr.RO78RNCB 0188 0349 6527 0001 deschis la BCR Mures, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile.NOTA: neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata si neprezentarea dovezii de constituire cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila. Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie. Garantia de bunaexecutie nu se constituie prin retineri succesive
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene- Programul Operational Sectorial Transport 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular acord asociere Formularuldin Sectiunea IIIIn cazul ofertanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratii privind eligibilitatea
Completarea si prezentarea Formularuluinr.din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea candidatului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaNOTA! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006
Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire
- Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, (original, copielegalizata sau conform cu originalul)Autoritatea contractanta va exclude candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun candidaturile, in conformitate cu prev.art. 9 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.-Certificat de plata a impozite si taxe locale (original, copie legalizata sau conform cu originalul);
Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude candidatul care inregistreaza datorii la bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun candidaturile, in conformitate cu prev.art. 9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Cerinta obligatorie completarea si prezentarea Formularuluinr.din Sectiunea a III aprezentei documentatii de atribuire- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006- completarea si prezentarea Formularuluinr.din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire (se va completa si de eventualii subcontractanti/terti sustinatori).Persoane cu functii decizionale: Runcan Petru Stefan, Hang Marioara, Comisia de evluare: Sonica Carmen, Hang Marioara, Lorinczi Reka, Bratulescu MarianaNOTA! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) si art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?) de pe langa instantacompetenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii candidaturilor din care sa rezulte:
- denumirea operatorului economic si datele de identificare; sediul social; sediile secundare; structura actionariatului; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare; situatia societatii.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentul in original/copie legalizata.2. Candidatul trebuie sa faca dovada detinerii, in perioada de valabilitate, a Autorizatiei A.A.C.R. potrivit RACR-AADC aprobat prin OMT 479/2010 paragraf 2.2 si RACR-Ad-AACDA aprobat prin OMT 2459/2006 paragraf 3.2. (Autoritatea Aeronautica Civila Romana) pentru: - gestiune, expertizare, proiectare, executie, reparatii si intretinere sisteme de balizaj luminos pentru piste, cai rulare si platforme;
- proiectare, executie, reparatii si intretinere drumuri si platforme auto, constructii civile si industriale si instalatii aferente.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf. Formularului nr. din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Media cifrei de afaceri glolbala din ultimii 3 ani anteriori datei limita de depunere a candidaturilor (2009, 2010, 2011) sa fie de cel putin 260.000.000 lei
Cerinta nr. 2
Bilantul contabil aferent exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente. Bilanturile vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul sau echivalent.
Cerinta nr. 3
Capacitatea de sustinere a lucrariiCandidatul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului ca va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie a lucrarii de25.000.000 lei pentru o perioada de 2 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Lista principalelor prestari de servicii similare realizate in ultimii 3ani (calculati pana la termenul limita pentru depunerea candidaturilor) continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte prestarea de serviciisimilare obiectului contractului, in valoare de cel putin 1.700.000 lei.
Cerinta nr.2
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (calculati pana la termenul limita pentru depunerea candidaturilor) continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte executia de lucrari similare obiectului contractului, in valoare de cel putin 130.000.000 lei.
Cerinta nr.3
Informatii privind calificarile si experienta profesionala a echipeinominalizate pentru realizarea contractului
Echipa nominalizata reprezinta personalul direct implicat si responsabil de indeplinirea contractului.Personalul cheie propus de candidat trebuie sa aiba cel putin 5 ani de experienta generala si calificari relevante in contracte de natura similara acestui proiect.
Personalul cheie al echipei de proiect va fi compus din cel putin urmatorii specialisti: 1.Manager proiect: specialist cu experienta in domeniul aeroportuar in calitate de manager general.
Cerinte minime:
- experienta generala: studii superioare tehnice de lunga durata, avand minim 5 ani experienta generala in domeniul tehnic
- experienta specifica: minim 3 ani experienta profesionala in domeniul aeroportuar.
Continuare Cerinta nr. 3
2.Manager proiect instalatii balizaj: specialist cu experienta in domeniul aeroportuar pe instalatii balizaj
Cerinte minime:
- experienta generala: studii superioare tehnice de lunga durata, - autorizat A.N.R.E. GR III B3.Specialist proiectant in domeniul aeroportuar: specialist cu experienta in domeniul aeroportuar
Cerinte minime:
- experienta generala: studii superioare tehnice/arhitectura de lunga durata, avand minim 5 ani experienta generala in domeniu
- experienta specifica: minim 3 ani experienta profesionala in domeniul aeroportuar4.Sef santier:
Cerinte minime:
- experienta generala: studii superioare tehnice de lunga durata, avand minim 5 ani experienta generala in domeniul constructii
Cerinta nr. 4.
Informatii privind numarul mediu anualal personalul din ultimii 3 ani
Cerinta nr. 5.
Informatii privind echipamentele, utilajele si dotarileOperatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune (proprietate/inchiriere/orice alte forme de utilizare) de cel putin urmatoarele echipamente: -excavator pe senile cu picon- minim 4 buc.
-concasor-minim 1 buc.
-compactoare terasamente 8- 20 t.- minim 2 buc.
-exccavator pneuri cupa si picon ?min.2 buc.
-buldozer-minim 2 buc.
-autogreder-min.1 buc.
-finisor beton-min.1 buc.
-autobasculante- min.10 buc.
-autobetoniere-min.4buc.
-autocisterna-min.1 buc.
-automacara-min.1 buc.
-incarcator frontal-min.2 buc.
-motocompresor-min.4 buc.
Cerinta nr. 6
Informatii privind subcontractantii.
Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul de achizitie publica.
In acest sens ofertantul are obligatia de a preciza in documentele ofertei:
- partea/partile din contract pe care intentioneaza sa o/le subcontracteze;
- datele de recunoastere ale subcontractantilor.
In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contract autoritatea contractanta solicita ca la incheierea contractului, sa se prezinte contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.
Cerinta nr.1
Prezentarea Certificat SR EN ISO 9001:2000 ?Sistem de management al calitatii? sau echivalent
Prezentarea Certificatului SR EN ISO 1400:12005 ?Sistem de management al mediului.? sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
Numai candidatii selectati vor fi invitati sa depune oferte.Nrmin al candidatilor selectati- 5.In cond in care nr candcare indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat nr indicat, sunt aplicabile prev. art. 86 alin. (2) lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006:1 - Exp similara1.1.Exp op. ec. in exec. de lucr simil in ultimii 5 ani?50pcta)Pt. prez celei mai mari exp simil peste cea min solicitata, resp, peste 130000000 lei echiv a 29180695 Eur la cursul de 4.4505 lei/Eur din 03.07.2012, a carei val. sa fi fost real dintr-un 1 sg contract se va acorda punctajul max-50pct.b) Pt. op. ec., care vor prez indepl unei exp. simil peste cea min solicit, a carei val. sa fie realizata dintr-un 1 sg contract, dar mai mica decat VLMpunctajul va fi calc astfel: Vn=(VLN/VLM)x50VLM-val. lucr. exec de op. econ nc) Op. econ care vor prez indepl. unei exp simil, min sau peste cea min solicitata, dar prin cumularea a 2 sau mai multe contr, vor fi consid calificati, dar vor primi la acest criteriu de sel 0pct.2 - Exp expertilor cheie2.1 Manager proiect ? punctaj notat cu Mpa) pt. particip. intr-unproiect similar se acorda - 5pct.b) pt. particip. in 2 proiectesimil se acorda - 10pct.c) pt. particip. in 3 proiecte simil sau mai multe - 15 pct.2.2. Manager proiect instalatii balizaj ? punctaj notat cu Mba) pt. particip. intr-unproiect similar se acorda - 5pct.b) pt. particip. in 2 proiectesimil se acorda - 10pct.c) pt. particip. in min 3 proiecte simil - 15pct.;2.3 Specialist proiectant in domeniul aeroportuar ? punctaj notat cu Spa) pt. particip. intr-unproiect similar-2, 5 pctb) pt. particip. in 2 proiectesimil -5pctc) pt. particip. in min 3 proiecte simil - 10pct;2.4 Sef santier ? punctaj cu Ssa) pt. particip. intr-unproiect similar-2, 5pctb) pt. particip. in 2 proiectesimil-5pctc) pt. particip. in min 3 proiecte simil-10pct;Punctajul total pt. candid. prez va fi calc astfel: Pt = Vn+Mp+Mpb+Sp+Ss
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din OUG 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A. Aeroport transilvania Targu Mures
Adresa postala: Soseaua Targu Mures - Ludus km 14.5, Localitatea: Vidrasau, Cod postal: 547612, Romania, Tel. +40 265328259, Fax: +40 265328257
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2012 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer