Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Proiectare si executie extindere retele de alimentare cu apa si retele de canalizare pe str. Miron Costin si Nucului" Baia Mare


Anunt de participare numarul 42787/06.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Gheorghe Sincai 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.+(40)262212171, In atentia: Carmen Zamfirescu, Email: [email protected], Fax: +(40)262212171, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Proiectare si executie extindere retele de alimentare cu apa si retele de canalizare pe str. Miron Costin si Nucului" Baia Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: municipiul Baia Mare, jud. Maramures str. Miron Costin si str. Nucului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare in faza PE si executie retele de alimentare cu apa si retele de canalizare pe str. Miron Costin si Nucului din municipiul Baia Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.1)
45332200-5-Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia se face pe 2(doua) loturi: (proiectare in faza PE si executie)
1. Proiectare si executie extindere retele de alimentare cu apa pe str. Miron Costin si Nucului
2.Proiectare si executie extindere retele de canalizare pe str. Miron Costin si Nucului
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 500, 000 si 7, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare=20000 lei prin scrisoare de garantie bancara in originalgarantia de buna executie=10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in forma legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006;Certificatele de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv taxele locale formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in careofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertelor original sau copii legalizate; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Cerinta obligatorie: Certificat unic de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie copie;Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalulin a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, valabil la data deschiderii ofertelor original sau copie legalizata sau pentru pers jur. straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaledin care sa rezulte cifra medie de afaceri pe ultimii 3 anisa fieegala sau mai mare decato valoare impusa.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
20000000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, continind valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;
2. Experienta similara: realizareain ultimii 5 ani a 3 (trei) contracte similare (domeniul de activitate aferent obiectului contractului), din care sa reiasa ca valoarea cumulata a acestora este egala sau mai mare decit3500000 lei.3. Obligatii contractuale in desfasurare; 4. Recomandari: prezentarea a cel putin 2 (doua) recomandari (in original) pentru dovada executiei de lucrari;
5. Informatiireferitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ;
6.Certificarea sistemului calitatii : - Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare.
- Documente care atesta certificarea sistemului calitatii de catre un organism acreditat, standar de firma sau orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii bazat pe seriile de standarde europene relevante.- Se solicita : programul calitatiipropus pentru executia lucrarii .7. Resurse umane , cerinta obligatorie :
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
Informatiireferitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari ;
Declaratiereferitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, din ultimii 3 ani.
8. Daca este cazul lista privind subcontractantii, specializarea acestora si acordurile de subcontractare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
calitatea materialelor propuse
15%
Descriere:
3.
solutia tehnica propusa
10%
Descriere:
4.
durata de executie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: cerere de solicitare si platala casieria Primariei municipiului Baia Maresau prin O.P. in contul RO93TREZ43624510220XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2008 10:00
Locul: Primaria municipiului Baia Mare, str. Gh. Sincai nr. 37. jud. Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+(40)213104641, Email: [email protected], Fax: +(40)213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.+(40)264596110, Email: [email protected], Fax: +(40)264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5(cinci) zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Primaria municipiului Baia Mare, str. Gheorghe Sincai nr. 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel.+(40)262211001, Fax: +(40)262212171, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2008 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer