Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE EXTINDERE SEDIU PRIMARIA MUN.REGHIN(SALA DE CONFERINTE SI ANEXE)


Anunt de participare numarul 68322/07.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI REGHIN
Adresa postala: REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA HARSAN-DIACONU, Tel.0265511112, Email: [email protected], Fax: 0265512542, Adresa internet (URL): www.primariareghin.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE EXTINDERE SEDIU PRIMARIA MUN.REGHIN(SALA DE CONFERINTE SI ANEXE)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: PRIMARIA MUN.REGHIN STR.P-TA PETRU MAIOR NR.41
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia extinderii sediului Primariei Mun.Reghin care consta in demolarea corpului aflat in incinta primariei pe latura sud vestica , executarea unei noi cladiri cu regim de inaltime parter, un etaj si mansarda conform studiului de fezabilitate .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45262800-9-Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata proiectata a extinderii-arie desfasurata totala 1473 mp, suprafata construita extindere 450 mp
Valoarea estimata fara TVA: 2, 434, 386RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 30000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subantrepriza
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12 A-Declaratie privind eligibilitatea ;Formular 12B-Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG34/2006;Formular 12C-Declaratia de participant la procedura;Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la sfarsitul anului 2007;
Cifra de afaceriCertificate de plata a taxelor catre bugetul consolidat si a taxelor catre bugetul local
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri cel putin 7000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular12F-Lucrarile executate in ultimii 5 ani insotite de recomandari semnate de Inspectia in Constructii
Formular 12H-Declaratie privind utilajele , echipamentele pentru indeplinirea contractului
Formular 12I-Declaratie privind efectivul mediu angajat si al cadrelor de conducere
Certificare SR EN ISO 9001 SI SR EN ISO 14001
Formular 12G-Declarartie privind partile din contract indeplinite de subantreprenori
sau Acord de asociere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lucrari similare in valoare de2000000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Valoarea investitiei
80%
Descriere:
2.
Durata de executie a proiectelor
5%
Descriere:
3.
Durata de executie a lucrarilor
10%
Descriere:
4.
Perioada de garantie a lucrarilor
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin achitare in numerar la casieria Primariei Mun.Reghin sau prin virament in contulRO25TREZ47724510220XXXXX Trezoreria mun.Reghin
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2008 11:30
Locul: Primaria Mun.Reghin sala de sedinte parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Se va prezenta o imputernicire semnata de conducatorul operatorului economic si garantia de participare la licitatie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL MURES
Adresa postala: STR.BOLYAI NR.30, Localitatea: TG.MURES, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265/260323, Fax: 0265/260324
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM LEGISLATIEI IN VIGOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL PRIMARIEI MUN.REGHIN
Adresa postala: STR.P-TA PETRU MAIOR NR.41, Localitatea: REGHIN, Cod postal: 545300, Romania, Tel.0265/511112, Email: [email protected], Fax: 0265/512542, Adresa internet (URL): www.primariareghin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2008 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer