Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie extinderi de conducte si bransamente(redimensionari retele de gaz) si a racordurilor pentru modernizarea SRM si SRS in sistemul de distributie a E.ON Gaz Distributie


Anunt de participare (utilitati) numarul 133015/14.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: ALIN URCAN, Tel. +40 365403675, Email: [email protected], Fax: +40 365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate cu capital majoritar privat
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Proiectare si executie extinderi de conducte si bransamente(redimensionari retele de gaz) si a racordurilor pentru modernizarea SRM si SRS in sistemul de distributie a E.ON Gaz Distributie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: raza de activitate a E.On Gaz Distributie, 21 Centre de Retea
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 24, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent pentru fiecare lot se va incheia cu ofertantul clasat pe primul loc in urma negocierii si va avea o valabilitate de 12 luni.Competitia se va relua dupa 12 luni intre semnatarii acordului cadru aferent fiecarui lot. Se va transmite concomitent o invitatie de participare la reofertare catre toti operatorii economici semnatari ai acordului-cadru pentru fiecare lot.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie extinderi de conducte si bransamente(redimensionari retele de gaz) si a racordurilor pentru modernizarea SRM si SRS in sistemul de distributie a E.ON Gaz Distributie - 21 Centre de Retea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
44161110-0-Retele de distributie a gazului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1=min 1 lucrare max 14 lucrari;valaore: min 71429 lei max 1000000 lei
Lot2=min 1 lucrare max 14 lucrari;valoare: min 71429 lei max 1000000 lei
Lot3=min 1 lucrare max 14 lucrari; valoare: min 71429 lei max 1000000 lei
Lot4=min 1 lucrare max 8 lucrari; valoare: min 75000 lei max 600000 lei
Lot5=min 1 lucrare max 8 lucrari;valoare: min 75000 lei max 600000 lei
Lot6=min 1 lucrare max 50lucrari;valoare: min 72000 lei max 3600000 lei
Lot7=min 1 lucrare max 14 lucrari;valoare: min 71429lei max 1000000 lei
Lot8=min 1 lucrare max 50 lucrari;valoare: min 72000 lei max 3600000 lei
Lot9=min 1 lucrare max 8 lucrari;valoare: min 75000 lei max 600000 lei
Lot10=min 1 lucrare max 8 lucrari;valoare: min 75000 lei max 600000 lei
Lot11=min 1 lucrare max 8 lucrari;valoare: min 75000 lei max 600000 lei
Lot12=min 1 lucrare max 8 lucrari;valoare: min 75000 lei max 600000 lei
Lot13=min 1 lucrare max 8 lucrari;valoare: min 75000 lei max 600000 lei
Lot14=min 1 lucrare max 8 lucrari;valoare: min 75000 lei max 600000 lei
Lot15=min 1 lucrare max 8 lucrari;valoare: min 75000 lei max 600000 lei
Lot16=min 1 lucrare max 36 lucrari;valoare: min 72222 lei max 2600000 lei
Lot17=min 1 lucrare max 8 lucrari;valoare: min 75000 lei max 600000 lei
Lot18=min 1 lucrare max 14 lucrari;valoare: min 71429 lei max 1000000 lei
Lot19=min 1 lucrare max 28 lucrari;valoare: min 71429 lei max 2000000 lei
Lot20=min 1 lucrare max 8 lucrari;valoare: min 75000 lei max 600000 lei
Lot21=min 1 lucrare max 8 lucrari;valoare: min 75000 lei max 600000 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 544, 796 si 24, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot1=18.000 lei;Lot2=18.000 lei;Lot 3=18.000 lei;Lot 4=10.800 lei; Lot 5=10.800 lei; Lot 6=36.000 lei;Lot 7=18.000 lei;Lot 9=10.800 lei;Lot 10=10.800lei;Lot11=10.800lei;Lot12=10.800lei;Lot13=10.800lei;Lot14=10.800lei;Lot15=10.800lei;lot16=26.000lei;Lot17=10.800lei;Lot18=18.000lei;Lot19=24.000lei;Lot20=10.800lei;Lot21=10.800lei.Modul de constituire a garantiei de participare: ? ordin de plata in contul autoritatii contractante (Cont RO11BRDE270SV27540412700 deschis la BRD Tg-Mures), vizat de banca;? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original.Perioada de valabilitate a garantieipentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a candidaturii, respectiv 90 zile calendaristice, de la termenul limita de primire/depunere a candidaturilor.Candidatul/ofertantul caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se va depune impreuna cu candidatura. Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, exclusiv TVA. Modul de constituire: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive, conform HG 1045/2011, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii E.ON Gaz Distributie SA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 :
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: se va depune de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA completat;Cerinta nr.2:
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE completat;Cerinta nr 3:
Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autorita?ii Na?ionale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA completat. ;Cerinta nr 4:
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele de decizie din cadru E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA Tirgu Mures sunt: Virgil Metea -Director GeneralPetre Radu - Director General AdjunctRamona Pergel - Director General AdjunctMaria Fisca - Presedinte comisie de evaluare
Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte indeplinirea celor 4 cerinte.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. A.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romaneB.1.a) Certificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata, emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a candidatului.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.
Persoane juridice/fizice straineB.2.a) Se vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a candidatului.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de
catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva
dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr 1:
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2010, 2009 si 2008) pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in EURO la cursul B.N.R. respectiv cursul mediu de referinta pentru fiecare an precizat in parte, la care se va face echivalenta leu/alta valuta. Cursul de schimb mediu anual: EUR mediu (RON/EUR) 2010 4, 2099 2009 4, 2373 2008 3, 6827. Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Cifra de afaceri minima pe fiecare lot este:
L1=900000 lei; L2=900000 lei;L3=900000 lei;L4=540000 lei;L5=540000 lei;L6=3240000 lei;L7=900000 lei;L8=3240000 lei;L9=540000 lei;L10=540000 lei;L11=540000 lei;L12=540000 lei;L13=540000 lei;L14=540000 lei;L15=540000 lei;L16=2340000 lei;L17=540000 lei;L18=900000 lei;L19=1800000 lei;L20=540000 lei;L21=540000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr 1.: Experienta similara: Candidatul va depune o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani insotite de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Lucrare similara=lucrare de executie extinderi retele de distributie gaze;bransamente si instalatii de utilizare de gaze, infiintari de distributii;inlocuiri conducte si bransamente de gaze.Experienta similaraminima:
Lot1=450000lei;Lot2=450000lei;Lot3=450000lei;Lot4=270000lei;Lot5=270000lei;Lot6=1620000lei;Lot7=450000lei;Lot8=1620000lei;Lot9=270000lei;Lot10=270000lei;Lot11=270000lei;Lot12=270000lei;Lot13=270000lei;Lot14=270000lei;Lot15=270000lei;Lot16=1170000lei;Lot17=270000lei;Lot18=450000lei;Lot19=900000lei;Lot20=270000lei;Lot21=270000
Cerinta 2: Informatii privind dotarile tehnice
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoare, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Cerinta 3: Capacitatea profesionala
Se va prezenta copia certificatelor de autorizare ANRE Bucuresti pentru proiectare si executie conducte, bransamente si instalatii de utilizare gaze
Lista cuprinzand partea din contract pe care operatorul economic areintentia sa o subcontracteze si datele de identificare ale subcontractantilor propusi.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia
economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza
prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care ii
reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractanta.
Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de
contractare.In cazul ofertei comune, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca in mod
individual conditiile de la punctele III.2.1.a), III.2.1.b) (pentru partea din
contract pe care o realizeaza) si III.2.3.b) (de fiecare membru al asocierii
pentru partea din contract pe care o realizeaza).In mod cumulativ pot fi indeplinite conditiile III.2.2 si III.2.3.a).
Standarde de asigurare a calitatii
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008
Standarde de protectia mediului
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem demanagement al mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
100742/21.12.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2012 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conf. OUG 34/2006 - art.116- numarul minim al candidatilor calificati este 3. Conf. OUG 34/2006 - art.117- In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul fiea)fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participareb) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriileDaca doua oferte au acelasi pret si sunt clasate pe primul loc se vor purta negocieri pana cand una dintre oferte este mai mica decat cealalta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic
Adresa postala: Piata Trandafirilor 21, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540046, Romania, Tel. +40 365403769, Email: [email protected], Fax: +40 365403693
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2012 17:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer