Licitatie Publica - Proiectare si executie gospodarie de apa platou Trivale, sat Smeura, comuna Mosoaia, judetul Arges
Anunt de participare (utilitati) numarul 129998/07.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Adresa postala: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24 A, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110004, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte Achizitii Pubilce, Tel. 0248 625050, In atentia: MIHAI VIOREL BURCUS, Email: [email protected], Fax: 0248 223540, Adresa internet (URL): www.apa-canal2000.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala in subordinea Consiliului Local
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Proiectare si executie gospodarie de apa platou Trivale, sat Smeura, comuna Mosoaia, judetul Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: platou Trivale, sat Smeura, comuna Mosoaia, judetul Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie gospodarie de apa platou Trivale, sat Smeura, comuna Mosoaia, judetul Arges - conform cerintelor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232152-2 - Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie gospodarie de apa platou Trivale, sat Smeura, comuna Mosoaia, judetul Arges - conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. part. 5.000, 00 lei/ 90 zile de la dat deschiderii ofertelor. Prin instrument irevocabil emis de o soc. bancara ori o soc. de asigurari;cu OP;cash.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat; Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local;Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"; Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - Valoarea medie a cifrei de afaceri globale a operatorului economic aferenta anilor 2008, 2009 si 2010 sa nu fie mai mica de 400000 lei
Bilant contabil, la 31.12.2010, vizat si inregistrat de autoritatea competenta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii privind experienta similara: - executarea in ultimii 5 ani, a cel putin unui contract, care a avut ca obiect executia unor lucrari similare cu o valoare de minim 225.000, 00 lei (Copie contract);
- procesul verbal de punere in functiune aferent contractului mentionat (copie);
- 1 (una) recomandare de la alti contractanti de lucrari similare;b) Fisa de informatii privind experienta similara: - prestarea in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract, care a avut ca obiect prestarea unor servicii de proiectare similare cu o valoare de minim 25.000, 00 lei, - procesul verbal de receptie aferent serviciilor prestate(copie);
- 1 (una) recomandare de la alti contractanti de servicii similare;c) Lista privind dotarile tehnice care urmeaza a fi utilizate in vederea realizarii contractului de achizitie publica - Formularul 8 in original.d) Declaratia privind personalul responsabil pentru executia lucrarilor, completata cu informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia: Personalul tehnic de specialitate va fi format din: ? sef santier inginer instalatii cu experienta relevanta in aceasta functie;? responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii civile cu experienta relevanta in aceasta competenta;? responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructii civile, cu experienta relevanta in aceasta competenta;? responsabil management de mediu, cu experienta relevanta in aceasta functie.? responsabil sanatate si securitate munca (SSM)-coordonatorPentru persoanele propuse ca personal tehnic de specialitate se va prezenta CV-ul, semnat de fiecare persoana, care va descrie experienta profesionala dobandita in functia ceruta pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;
-Certificare ISO 9001, 14001, 18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
garantia lucrarilor
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2011 11:00
Locul: Calea Craiovei nr. 38 , Serviciul Contracte Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-membrii comisiei de evaluare -reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; -observatorii UCVAP; -expertii cooptati, daca este cazul.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavrapoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213 104 641, Email: [email protected], Fax: 0213 104 642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contracte Achizitii Publice
Adresa postala: Calea Craiovei nr. 38, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110038, Romania, Tel. 0248222445, Fax: 0248222445
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2011 14:39