Licitatie Publica - Proiectare si executie Hala Centrala Resita
Anunt de participare numarul 40544/11.12.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Piete Resita SRL
Adresa postala: Str. Horia nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: Ilie Adrian Damian, Gafu Marian, Tel.0255222015, In atentia: Ilie Adrian Damian, Gafu Marian, Email: [email protected], Fax: 0255222015, Adresa internet (URL): www.pieteresita.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
parteneriat public-privat
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale (parteneriat public-privat)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie Hala Centrala Resita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Resita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie HALA CENTRALA RESITA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 75.000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul propriu;Conditiile de plata sunt specificate in formularul nr. 5 - Model Contract;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (Formular 12A);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular 12B);
- Certificat de atestare fiscala emis de administratia financiara teritoriala;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
- Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului;
- Acord de asociere, daca este cazul (Formular A1);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 12C);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Copie dupa bilantul contabil pe ultimii 3 ani;
- Informatii generale (Formular B2);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Proiectantul trebuie sa aiba Asigurare de raspundere profesionala in cuantum minim de 100.000 Euro;
- Cifra de afaceri medie din ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent contractului trebuie sa fie minim 10.300.000 RON;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formular 12I);
- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani/servicii executate in ultimii 3 ani (Formular 12F/12E) si detalierea acestora (Formular B3);
- Personalul angajat pentru contract insotit de CV si atestari legale (Formular B6);
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele (Formular 12H);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificare ISO 9001:2001 privind managementul calitatii sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret total
80%
Descriere:
2.
Durata proiectare si executie
10%
Descriere:
3.
Perioada de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: - in numerar, la caseria achizitorului;
- prin ordin de plata;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2008 11:00
Locul: Str. Horia nr. 1, Resita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentanti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru solutionarea contestatiiilor
Adresa postala: Str. Stavreopoleus nr. 6, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Piete S.R.L.
Adresa postala: Str. Horia nr. 1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320061, Romania, Tel.0255 222015, Email: [email protected], Fax: 0255 222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2007 15:58