Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie Imbunatatirea infrastructurii de apa si apa uzata in localitatea Tulca, judetul Bihor


Anunt de participare numarul 48368/01.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TULCA
Adresa postala: LOCALITATEA TULCA NR.231, Localitatea: Tulca, Cod postal: 417600, Romania, Punct(e) de contact: IOAN BULZAN, Tel.0259/314894, Email: [email protected], Fax: 0259/314896
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie Imbunatatirea infrastructurii de apa si apa uzata in localitatea Tulca, judetul Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatea Tulca, jud. Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executarea lucrarii Imbunatatirea infrastructurii de apa si apa uzata in localitatea Tulca, judetul Bihor pe o lungime de 25 km, retea de apa si de canalizare, statie de epurare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232220-2 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.1)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea si executarea lucrarii Imbunatatirea infrastructurii de apa si apa uzata in localitatea Tulca, judetul Bihor pe o lungime de 25 km, retea de apa si de canalizare, statie de epurare.
Documentatia de atribuire cuprinde anexat extrasul tehnic din studiul de fezabilitate.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 950, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Eventualele lucrari suplim. - negociere directa fara publicare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 80.000. Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat emis de catre Directia Gen. A Fin. Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul de stat
Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul localPentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii la data de 31.12.2007 sau o data ulterioara acesteia.Certificat constatator emis de Of. Reg. si Com. Din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de servicii supus ofertarii si nu are inscrise urmatoarele mentiuni : falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pe anii 2005, 2006, 2007. Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in fiecare din anii mentionati.
Se va prezenta o declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a serviciilor de proiectare proiectate si a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre beneficiar.
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului .
Declaratia ce contine informatiile privind utilajele, instalatiile, schipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea caietului de sarcini se achita la caseria Primariei Tulca de luni-joi intre orele 8, 00 - 15, 30, vineri intre orele 8, 00 - 13, 30.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2008 10:00
Locul: Primaria Comunei Tulca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Toti ofertanti au dreptul de a participa la deschiderea ofertelor sau reprezentantii imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Parcul Traian, nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Email: [email protected], Fax: 0259426882, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Tulca
Adresa postala: Comuna Tulca, nr.231, jud.Bihor, Localitatea: Tulca, Cod postal: 417600, Romania, Tel.0259-314894, Email: [email protected], Fax: 0259-314896
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2008 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer