Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie "Implementarea instalatiei de desulfurare umeda a gazelor de ardere cu echipament comun pentru reactiv si produs final, la blocul energetic nr. 4"


Anunt de participare (utilitati) numarul 122310/31.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala:  STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Localitatea:  Rovinari, Cod postal:  215400, Romania, Punct(e) de contact:  Anca Petreus, Tel. 0253372739, Email:  [email protected], Fax:  0253371590, Adresa internet (URL):  www.termorov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala:  str. Energeticianului nr. 25, Localitatea:  Rovinari, Cod postal:  215400, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Achizitii Lucrari Servicii Energie, Tel. 0253/372556 int 499, In atentia:  ing. Irod Cornel, Fax:  0253/371922
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala:  str. Energeticianului nr. 25, Localitatea:  Rovinari, Cod postal:  215400, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Achizitii Lucrari Servicii Energie, Tel. 0253/372556 int 499, In atentia:  ing. Irod Cornel, Fax:  0253/371922
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala:  str. Energeticianului nr. 25, Localitatea:  Rovinari, Cod postal:  215400, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura unitatii, Tel. 0253/372556 int 6305, Fax:  0253/371922
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Proiectare si executie "Implementarea instalatiei de desulfurare umeda a gazelor de ardere cu echipament comun pentru reactiv si produs final, la blocul energetic nr. 4"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sediul achizitorului
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia "Proiectare si executie: implementarea instalatiei de desulfurare umeda a gazelor de ardere cu echipament comun pentru reactiv si produs final, la blocul energetic nr. 4" cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45253200-7 - Lucrari de constructii de statii de desulfurare (Rev.2)
71323000-8-Servicii de proiectare tehnica pentru procese si productie industriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intreaga lucrare conform cerintelor din caietul de sarcini avand ca sursa de finantare credit furnizor
Valoarea estimata fara TVA: 244, 782, 219RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 2.447.822 lei fara TVA; GBE = 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credit furnizor cu rambursare din surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, declaratie privind neincadrare in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, documente privind situatia personala a operatorului economic, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local, certificat de inregistrare la Registrul Comertului, certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie min 300.000.000 lei, bilanturile contabile la 31.12.2010, 31.12.2009, 31.12.2008, insotite obligatoriu de rapoartele de audit financiar, scrisori de bonitate din partea bancilor, informatii privind capacitatea de finantare (documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii; acorduri de finantare incheiate in cazul unui posibil credit al operatorului economic)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani, fisa de experienta similara (contracte de executie de lucrari finalizate si considerate de catre ofertant semnificative pentru sustinerea experientei similare), ofertantii trebuie sa faca dovada executarii si finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin o lucrare similara cu obiectul achizitiei, se va prezenta in copie unul sau mai multe contracte a carui/caror valoare sa fie min 150.000.000 lei, recomandari din partea beneficiarilor, declaratie privind utilajele, instalatiile, ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii de utilaje pentru lucrari de : excavare, incarcare, transport, constructii, montaj echipamente si a unui laborator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor, declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si implicat in realizarea contractului (1 coordonator de lucrari, 1 responsabil de lucrare, 1 responsabil tehnic cu executia, 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate, 1 responsabil cu managementul calitatii, 1 responsabil cu managementul de mediu, 1 responsabil cu managementul sanatatii si securitatii muncii, 1 proiectant/specialitate), standarde de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001/2008, standarde de asigurare a protectiei mediului SR EN ISO 14001/2005, standarde de asigurare a sanatatii si securitatii ocupationale SR OHSAS 18001/2008, informatii privind asocierea - acord de asociere, imputernicire lider asociatie, informatii privind subcontractantii - acord de subcontractare, declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, informatii cu privire la impozitare, protectia mediului, conditiile de munca si de protectie a muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Costul consumului de filer de calcar
10%
Descriere: conform documentatiei de atribuire
3.
Costul consumului de electricitate pentru IDG
5%
Descriere: conform documentatiei de atribuire
4.
Costul de servicii/intretinere pentru IDG
5%
Descriere: conform documentatiei de atribuire
5.
Costul pentru piesele/materialele de schimb
5%
Descriere: conform documentatiei de atribuire
6.
Solutie constructiva absorber
15%
Descriere: conform documentatiei de atribuire
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2011 10:00
Locul: Sediul achizitorului: str. Energeticianului, nr. 25, loc. Rovinari, cod 215400, jud. Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Credit furnizor cu rambursare din surse proprii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala:  str. Energeticianului nr. 25, Localitatea:  Rovinari, Cod postal:  215400, Romania, Tel. 0253/372556 int 343, Fax:  0253/371922
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2011 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer