Licitatie Publica - Proiectare si executie (inclusiv dotare ) semi-internate in regim de after school
Anunt de participare numarul 100287/17.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA SCOLILOR , LICEELOR SI GRADINITELOR SECTOR 4
Adresa postala: ALEEA MIREA MIOARA LUIZA NR. 1 A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041531, Romania, Punct(e) de contact: VASILICA VLAD, Tel. 0214608593, Email: [email protected], Fax: 0214601420, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie (inclusiv dotare ) semi-internate in regim de after school
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sc.Gen.nr.96
Sc.Gen.nr.102
Sc. Gen.nr. 110
Sc.Gen.nr. 119
Sc.Gen.nr. 190Sc.Gen.nr. 36
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie (inclusiv dotare ) semi-internate in regim de after school
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
39000000-2-Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
45214200-2-Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 8, 127, 731.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 160000 lei ; Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;Imputernicire scrisa ; Un contract /acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului ; Declaratie privind eligibilitatea ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ; Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice , eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre Bugetul de stat consolidat ; Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice , eliberat de Directia de impozite si taxe locale ; Informatii generale ; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala ; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala . Pentru persoanele juridice straine : Informatii generale ; Un certificat de Rezidenta Fiscala ( evitarea dublei impuneri ) valabil pentru anul calendaristic in curs ; Declaratie pe propia raspundere .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copii, semnate si stampilate "conform cu originalul", ale bilanturilor contabile din ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) vizate si ?egistrate de organele competente ; Cifra anuala medie de afaceri - pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)asa cum reiese din formularul , ,Informatii generale'', trebuie sa fie mai mare sau egala cu 16.255.400 RON exclusiv TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor de constructii civile executate ?ultimii 5 ani ;Experienta similara-prezentarea a minim un contract avand ca obiect lucrari constructii civile cu o valoare cel putin egala cu 8.127.700 lei fara TVA , ?otit de o recomandare din partea beneficiarului si de o copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor; Lista a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si a mijloacelor de transport de care dispune pentru ?eplinirea contractului de lucrari la care se ataseaza o declaratie in acest sens , din care sa rezulte un minim de :2 buldoexcavatoare ;capacitate minima de transport - 100 tone / zi ;2 compactoare pam? mici ;6 macarale ;Efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului ?ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009 separat pe fiecare an ?parte) si acele resurse propuse a fi angajate ?cadrul contractului de lucrari ;Lista personalului cheie;Un Conducator tehnic al lucrarilor numit "Reprezentant de contract", care trebuie sa aiba cel putin 5 ani de experienta , un Responsabil tehnic cu executia (RTE) ?domeniul constructiilor civile, un Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) ?domeniul constructiilor civile; un Coordonator ?materie de sanatate si securitate ?munca; Personal de coordonare a santierului care nu va fi acelasi cu Reprezentantul de contract; Cate un curriculum vitae (CV) pentru personalul cheie .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
termenul de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2010 12:00
Locul: Administratia Scolilor , Liceelor si Gradinitelor Sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor cu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stavropolius nr. 6 Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03000-8, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel. 021/3195180, Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Scolilor, Liceelor si Gradinitelor Sector 4
Adresa postala: Aleea Mirea Mioara Luiza nr. 1 A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041531, Romania, Tel. 021/4608593, Fax: 021/4601420
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2010 13:21