Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI GRADINITA NR 1 PAROHIA TOTI SFINTII


Anunt de participare numarul 44177/20.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel.0250731016 int.130, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI GRADINITA NR 1 PAROHIA TOTI SFINTII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: GRADINITA NR 1 PAROHIA TOTI SFINTII STRADA CAPITAN NEGOESCU NR 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSTRUCTIE NOUA LOCAL GRADINITA, AMENAJARI EXTERIOARE SPATII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
74840000-9-Servicii de proiectare specializata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
II.2.1) Total prestatii servicii (se vor include eventuale suplimentari si optiunile, daca exista)II.2.1Serviciul va cuprinde : DOCUMENTATIE OBTINERE AUTORIZATIE DE CONSTRUIRE (cu plan de situatie pe suport topo, cu viza topometru, 3 ex.);PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE ANTEMASURATORI, CAIET DE SARCINI, LISTE DE CANTITATI;II.2.2) EXECUTIE LUCRARI, pe baza proiectului tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 773, 109RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
33000 lei, scrisoare de garantie bancarasau op in contul RO23TREZ6715006XXX000140, trezoreria Rm. Valcea, sau numerar la caseria Primariei Municipiului Rm Valcea
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
2008 BUGET LOCAL SI 2009-BUGET LOCAL .Plata se va face prin OPin 14 zile de la emiterea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea ofertantilor in scopul indeplinirii contractului, dar fara obligatia de a constitui o noua persoana juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitatea, Informatii generale ofertant, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Formulare tip de plata a taxelor si impozitelor (D.G.F.P.S. si D.I.T.L.) - Persoane juridice/fizice romane(Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de functionare/altele echivalente, Statutul societatii, Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie - Persoane juridice /fizice straine(Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Raportare economico-financiara vizata de DGFPS, Valabil la data de 31.12.2007 2.Informatii privind cifra de afaceri , Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 8319327lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 8319327lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Lista de experienta similara (de lucrari), cel putin un contract de lucrari similar celui supus achizitiei in valoare de : proiectare 83193 lei, executie lucrari 748737 lei. 3.Declaratie privind echipam. tehnice, utilaje, instalatii 4.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii 5.Informatii privind subcontractantii -
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista de experienta similara (de lucrari), cel putin un contract de lucrari similar celui supus achizitiei in valoare de : proiectare 83193lei, executie lucrari 748737 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
punctaj financiar
55%
Descriere:
2.
punctaj durata de executie
20%
Descriere:
3.
punctaj durata garantiei lucrarii
15%
Descriere:
4.
punctaj programul calitatii propus pentru executia acestei lucrari
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La casierie sau sau cu op in contul RO14TREZ67121360250XXXXX, Trez. Rm. Valcea, benef prim.Rm. Valcea cod fiscal 2540813
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2008 12:00
Locul: Primaria Rm. Valcea , STRADA GENERAL PRAPORGESCU NR 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: STRADA VICTORIEI NR 22, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248/624940, Fax: 0248/211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC CONTENCIOS AL PRIMARIEI MUNICIPIULUI RM. VALCEA
Adresa postala: Adresa postala: STR. G-RAL PRAPORGESCU NR. 14, Localitatea: RM. VALCEA, Cod postal: 240182, Romania, Tel.0250/731016, Fax: 0250/731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2008 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer