Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari aferente programului : ?Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabile si statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile cu o populatie de pana la


Anunt de participare numarul 104652/27.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala:  B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, ARIPA DINICU GOLESCU, ET. 2, CAM. 31, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010867, Romania, Punct(e) de contact:  Monica Septilici, Tel. 021.316.73.82/0374/200.933/200.934.200.935, In atentia:  Serviciului achizitii publice si contractare, Email:  [email protected], Fax:  021/316.73.81, Adresa internet (URL):  www.cni.com.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala:  Piata Natiunile Unite nr. 8, bl. 108, Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050122, Romania, Punct(e) de contact:  MONICA SEPTILICI, Tel. 021.316.73.82/0374/200.933/200.934.200.935, In atentia:  Serviciului achizitii publice si contractare, Email:  [email protected], Fax:  021/316.73.80/316.73.81, Adresa internet (URL):  www.cni.com.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni sub autoritatea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari aferente programului : ?Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabile si statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile cu o populatie de pana la 50.000 de locuitori, subproiect : ?Reabilitarea si extinderea partiala a retelelor de apa si canalizare din Orasul Pucioasa, judetul Dambovita ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatea Pucioasa, judetul Dambovita.
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari si servicii de proiectare aferente programului?Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabile si statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile cu o populatie de pana la 50.000 de locuitori, subproiect : ?Reabilitarea si extinderea partiala a retelelor de apa si canalizare din Orasul Pucioasa, judetul Dambovita ?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45231100-6-Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Reabilitarea si extinderea partiala a retelelor de apa si canalizare din Orasul Pucioasa, judetul Dambovita?
Valoarea estimata fara TVA: 3, 459, 517EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare: 140.000 RON sau echivalent in Euro; Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari :10% din valoarea contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat, in limita sumelor aprobate anual cu aceasta destinatie, credite externe si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (incadrarea in situatia prevazutala art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)-(cerinta obligatorie); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-(cerinta obligatorie); Cazier judiciar al operatorului economic; Certificat fiscal-(cerinta obligatorie); Certificat de atestare fiscala-(cerinta obligatorie); Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului-(cerinta obligatorie);Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului-(cerinta obligatorie).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabilla 31/12/2009; Declaratia privind cifra de afaceri globala. Fisa de informatii generale, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (2007, 2008, 2009), in masura in care informatiile respective sunt disponibile; (cerinta obligatorie). Declaratie pe proprie raspundere, insotita de o adeverinta sau un document echivalent emis de o unitate bancara, prin care ofertantul sa confirme ca nu este inregistrat cu incidente de plata. (cerinta obligatorie).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara, se vor prezenta maxim 5 fise de experienta similara pentru lucrari de executie si maxim 3 fise de experienta similara pentru proiectare - (cerinta obligatorie); Lista principalelor lucrari realizate in ultimii 5 ani de catre executantul de lucrari si Lista principalelor prestari de servicii realizate in ultimii 3 ani de catre proiectantul de lucrari - (cerinta obligatorie); Resursetehnice - se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se va prezenta, de asemenea, o declaratie privind echipamentele de calcul si softurile de realizare a documentatiei de proiectare - (cerinta obligatorie); Resurse umane - se va prezenta o declaratie privind numarul mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Este strict necesar asigurarea unui sef santier, precum si a responsabililor tehnici cu executia atestati in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie realizate si a unui controlor de calitate. De asemenea, este necesara prezentarea echipei de proiectare, din care trebuie sa faca parte un verificator de proiecte atestat ca verificator in domeniul constructiilor edilitare - (cerinta obligatorie); CertificatISO-9001 - ( Cerinta obligatorie); Certificat de atestare ISO 14001 - ( Cerinta obligatorie); Certificat ISO 18001 - ( Cerinta obligatorie);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara - Ofertantii vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala), in ultimii 5 ani, a cel mult 2 contracte de executie a unor constructii realizate in domeniul retelelor de alimentare cuapa si canalizare, a caror valoarecumulata este mai mare sau egala cu 3.270.000 euro (echivalent in lei la data incheierii contractului) - (cerinta obligatorie); Ofertantii vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala), in ultimii 3 ani, a cel mult 2 contracte de prestari servicii de proiectare (SF actualizat+PT+DDE+CS) a unor constructii realizate in domeniul retelelor de alimentare cuapa si canalizare, a caror valoarecumulata este mai mare sau egala cu 130.000 euro (echivalent in lei la data incheierii contractului) - (cerinta obligatorie); Pentru cele 2 contracte de executie si 2 contracte de proiectare solicitate mai sus pentru dovedirea experientei necesare se vor prezenta recomandarile beneficiarilorsi Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala. Ofertantii vor face dovada ca au experienta in realizarea a cel putin un contract finalizat in sistem proiectare ? executie (design ? build) pentru lucrari in domeniul retelelor de alimentare cuapa si canalizare - (cerinta obligatorie); Contractul finalizat in sistem proiectare ? executie va fi insotit de Proces ? verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului. Se precizeaza ca este obligatoriu ca, in situatia in care ofertantul ? executant nu poate asigura proiectarea lucrarilor, proiectantul sa fie asociat cu executantul.In cazul in care executia lucrarilor de constructii se doreste a fi si subcontractata pe specialitati, subcontractantii nominalizati vor prezenta numai Formularul D1, care sa aiba profil de activitate in domeniu. (cerinta obligatorie).Pe langa recomandarile solicitate mai sus, ofertantul va prezenta cel putin alte 3 recomandari pentru executie si 3 pentru proiectare, in original sau copie legalizata, din partea unor beneficiari a celor mai importante lucrari. (cerinta obligatorie)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2010 11:00
Locul: Piata Natiunile Unite nr.8, Bloc 108, sectorul 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii care au depus oferta sau reprezentatii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Credite externe cu garantia statului
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/ 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/ 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, sectia contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/ 3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/ 3195180, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII - S.A.- Serviciul Juridic si Resurse Umane
Adresa postala:  Piata Natiunile Unite nr. 9, bl. 107, sectorul 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050121, Romania, Tel. 021/ 316.73.83/0374/200.931/200.932, Email:  [email protected], Fax:  021/ 3167381, Adresa internet (URL):  www.cni.com.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2010 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer