Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari aferente proiectului ? Reabilitarea Sitului Poluat Istoric ? Amplasament Fosta Fabrica Chimica (Comuna Crangurile)


Anunt de participare numarul 134087/22.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRANGURILE
Adresa postala: com Crangurile, Localitatea: Crangurile, Cod postal: 137171, Romania, Punct(e) de contact: Dumitru Giurescu, Tel. +40 245714015, Email: [email protected], Fax: +40 245714015, Adresa internet (URL): Comuna Crangurile, satul Badulesti, judetul Dambovita, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari aferente proiectului ? Reabilitarea Sitului Poluat Istoric ? Amplasament Fosta Fabrica Chimica (ComunaCrangurile)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Crangurile, satul Badulesti
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea proiectului de executie privind reabilitarea sitului poluat.
Demolarea constructiilor existente pe amplasament si eliminarea deseurilor de pe suprafata amplasamentului.
Stocare si tratare/eliminare/valorificare a deseurilor de pe intreaga suprafata a amplasamentului.
Eliminare deseurisi vegetatie de la suprafata terenului;
Excavare 1 m de sol contaminat de la suprafata terenului (aproximativ 20, 000 m3 si movilele de pe fosta groapa de reziduuri chimice 1, 000 m3) si tratarea solului;
Evacuare reziduuri de la operatia de spalare sol (turte uscate) de aproximativ 4, 200 m3 la un depozit de deseuri conform si reutilizarea solului spalat ca umplutura structurala;
Stabilizare /solidificare sol pana la o adancime medie de 5 m pentru imobilizarea contaminantilor in matricea solida format in fosta zona a gropii de reziduuri chimice in suprafata de circa 8, 000 m2;
Import si imprastiere sol vegetal 0.15 m pe intreaga suprafata a sit-ului adica aproximativ 3, 000 m3;
Instalarea a 18 puturi de monitorizare pe termen lung, post reabilitare in jurul sit-ului si in zona rezidentiala adiacenta pana la adancimea de 15m.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.2)
45262320-0-Nivelari (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea sitului poluat istoric ? Amplasament fosta fabrica chimica (Comuna Crangurile) incluzand: proiectare, obtinere avize, lucrari constructii pentru reabilitare sol contaminat, lucrari efective reabilitare sol contaminat, executie puturi de monitorizare apa subterana si punere in functiune a puturilor
Valoarea estimata fara TVA: 35, 987, 856.98RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 500.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data deschiderii ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Garantia de participare se exprima in lei si se constituie in unadin urmatoarele forme: 1.Cu OP, in contul ...................... deschis la ....................., cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.2.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, conform Formularului nr.23, in original;Garantia de participare se va constitui numai in lei.In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, aceasta se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul IMM-uri garantia de participare se constituie in procent de 50%Demonstrarea calitatii de IMM se face de catre ofertant si/sau toti asociatii din cadrul consortiului prin completarea ?DECLARATIE PRIVIND INCADRAREA INTREPRINDERII IN CATEGORIA INTREPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII? , conform Formularului nr.29, in original.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Conform Art. 278^1 din OUG 34/2006 in cazul depunerii unei contestatii si in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 11.158, 78 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie de buna executie, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular nr.24) care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de executant la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei si inainte de data stabilita pentru semnarea contractului .In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractanteIMM-uri 50% reducere
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Axa Prioritara 2 - Programul Operational Sectorial Mediu -?Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor contaminate istoric?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Declaratia privind calitate de participant la procedura Formularul 5, Sectiunea Formulare
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.Cerinta nr. 2 Declaratie privind eligibilitatea
Cerinta obligatorie:
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 6, Sectiunea Formulare.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.
-Cazierul judiciar al operatorului economic valabil la data deschiderii ofertelor.
-Cazier fiscal al companiei eliberat de organele fiscale competente, valabil la data deschiderii ofertelor.
Persoanele juridice straine:
Se va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva.
Persoane juridice straine:
-Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
-Cazier fiscal al companiei eliberat de organele fiscale competente, valabil la data deschiderii ofertelor.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.Cerinta nr. 3 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea nr.279/2011
Cerinta obligatorie
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular 7, Sectiunea Formulare. In cazul in care exista tert sustinator pentru situatia economica si financiara sau tehnica si profesionala, acesta va completa Formularul 7 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a), c^1), si d).
-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele
-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Persoane juridice straine:
-Vor prezenta certificatele sus-mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.
-Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in copie conforma cu originalul, valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea autorizata.
In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.Cerinta nr. 4 Documente care atesta neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69 ¹din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea nr.279/2011
Cerinta obligatorie
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul 8
Se completeaza de catre fiecare ofertant/membru al asocierii, de catre subcontractanti si de catre tertul sustinator ? in cazul in care exista.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Giurescu Dumitru ? primar, reprezentant legal;2. Barbulescu Cristina Suzana ? secretar;3. Minu Florica ? contabil;4. Vatamanu Tudorita ? consilier responsabil achizitii publice;5. Mihaila Liana ? consilier urbanism.Cerinta nr. 5 Documente care atesta respectarea Ordinului ANRMAP nr. 314/2010
Cerinta minima obligatorie :
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul 9 Cerinta nr. 1 Persoane juridice / fizice romane
Cerinta minima obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in care sa fie inscris obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator, respectiv:
4311 ? Lucrari de demolare a constructiilor
4312 ? Lucrari de pregatire a terenului
3822 ? Tratarea si eliminarea deseurilor periculoase
3900 ? Activitati si servicii de decontaminare
4313 ? Lucrari de foraj si sondaj pentru constructii7111 ? Activitati de arhitectura
Nota: Pentru a fi valabil, certificatul constatator va fi prezentat in original sau in copie certificata ?conform cu originalul?. Originalul sau copia legalizata acestui document vor fi prezentate pentru conformitate de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt:
- date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si obiectele secundare de activitate;
- reprezentantii legali;
- faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata sau orice alta procedura.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca acesta cerinta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Bilant contabil
Cerinta nr. 2
Informatii generale despre ofertant
Cerinta nr. 3
Informatii privind cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 70.000.000 lei
Cerinta nr.4
Acces la linii de credit
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o valoare de minim 11.995.952, 33 lei, pentruo perioada de: 6 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind experienta similara
Ofertantii vor demonstra experienta similara in cel putin un contract de lucrari si un contract de servicii de proiectare, similare ca tip si complexitate cu cele descrise in caietul de sarcini tehnic care face parte integranta din prezenta documentatie
Contractele vor avea valori mai mari sau egale cu 480.000 lei pentru servicii de proiectare, respectiv 35.000.000 lei pentru contractul de lucrari. Valorile nu contin TVA.
Contractul de lucrari trebuie sa cuprinda cumulat urmatoarele categorii de lucrari:
-Demolari si constructii civile
-Lucrari in domeniul protectiei mediului (constructie depozit de deseuri sau inchidere depozit de deseuri sau reabilitare situri poluate)
Cerin?a nr. 2
Informa?ii privind dotarile tehnice
Se solicita :
?1 statie de betoane ? minim 10 mc/h;
Statia de betoane trebuie sa aiba o capacitate suficienta asigurarii fluiditatii lucrarilor, conform graficului de lucrari, propus de ofertant.
?Excavator ? 2 bucati ?minim 1.6 mc la cupa;
In perioada de
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer