Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari cheu vertical dana 31


Anunt de participare (utilitati) numarul 100037/14.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Maritime SA
Adresa postala:  Str. Portului nr.34, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800025, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriela David, Tel. 0236/460660/121, Email:  [email protected], Fax:  0236/460140, Adresa internet (URL):  http//apdm.galati.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
subiect de drept-companie nationala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Proiectare si executie lucrari cheu vertical dana 31
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Dana 31-Port Bazin Docuri Galati/Romania
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de constructie cheu vertical fluvio maritim ?lungime de 130 m la dana 31 ?i serviciile de proiectare corespunzatoare lucrarilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45241100-9 - Lucrari de constructii de chei (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare si executie lucrari hidrotehnice la cheul vertical din dana 31 (130 ml), conform cerintelor Sectiunii II-Caiet de sarcini din cadrul Documentatiei de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 45, 634, 950RON
II.2.2) Optiuni
Da
Val.est.45634950lei=30423300lei(130mlcheu)+15211650lei(lucr.suplim 65mlcheu)Art.252, lit.k
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 100000 leiGarantia de buna executie - 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Surse bugetare (100%)-Termenul de plata al facturilor este de 60 zile de la inregistrarea facturii la Beneficiar, in limita fondurilor alocate de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind situatia personala a ofertantului
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
-Acord de asociere(daca este cazul)
-Copie stampilata si semnata "conform cu originalul" de catre reprezentantul legal al ofertantului dupaCertificatul de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de Informatii Generale
-Situatiile financiare aferente anilor 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente
-Declaratie pe propria raspundere privind Lichiditatea Generala.Nivelul indicatorului financiar respectiv se va calcula la nivelul anului 2009 si va trebui sa aiba cota de minim 99%.-Declaratie pe propria raspundere privind dovada capacitatii sale economice si financiare de a sustine contractul din surse proprii si/sau surse atrase.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie+Lista principalelor servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru executia de lucrari hidrotehnice, prestate ?ultimii 3 ani.Declaratie +Lista principalelor lucrari hidrotehnice executate ?ultimii 5 ani.-Minimum c? o recomandare aferenta unuia dintre contractele mentionate mai sus
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului + Lista privind dotarile specifice executiei contractului.
-Declaratie privind asigurarea personalului de specialitate pentru proiectare si executie, pentru exploatarea utilajelor declarate
-Declaratie pe propria raspundere prin care se precizeaza faptul ca la elaborarea ofertei s-a tinut cont de obligatiile cuprinse in contractul colectiv de munca la nivel national
-Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectia mediului aplicabile ?timpul executiei contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
45%
Descriere: Durata exec -25%si Progr de asig calit.-20%
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S34-049539 din 18.02.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2010 10:30
Locul: sediul autoritatii contractante dinGalati, Str Portului nr. 34, cod 800025
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatntii imputerniciti ai ofertantilor, comisia de evaluare, experti cooptati (daca este cazul), observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Informatiile si cerintele cuprinse in prezentul Anunt de Participare si in Documentatia de atribuire atasata acestui Anunt sunt valabile pentru elaborarea ofertelor, evaluarea lor si atribuirea contractului de serviici de proiectare si executie de lucrari pentru cheul vertical din dana 31-Port bazin Docuri Galati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  5 Splaiul Independentei, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 319 1674
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  str. Brailei nr. 153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800367, Romania, Tel. 0236460331, Fax:  0236-460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN APDM SA GALATI
Adresa postala:  Str. Portului nr.34, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800025, Romania, Tel. 0236-460660/110, Email:  [email protected], Fax:  0236460140
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2010 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer