Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari de constructie pentru canalizare menajera, asistenta tehnica a lucrarii , in Comuna Ghimpati, Judetul Giurgiu
Anunt de participare numarul 77774/19.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Ghimpati Giurgiu
Adresa postala: comuna Ghimpati, judetul Giurgiu, Localitatea: Ghimpati, Cod postal: 087095, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Carapanceanu, Tel.0246276409, Email: [email protected], Fax: 0246276256, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari de constructie pentru canalizare menajera, asistenta tehnica a lucrarii , inComuna Ghimpati, Judetul Giurgiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Ghimpati, Judetul Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari de constructie pentru canalizare menajera, asistenta tehnica a lucrarii , inComuna Ghimpati, Judetul Giurgiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de executie retele de canalizare menajerasi statie de epurareServicii de proiectare pentru retele de canalizare menajera si statie de epurare
Servicii de asistenta tehnicapentru proiectul Retele de canalizare menajera si statie de epurare
Valoarea estimata fara TVA: 3, 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :6000 RON. Modul de constituire a garantiei: scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, valabila 60 de zile de la data deschiderii ofertei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BugetulLocal si fonduri guvernamentale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica romana sau asocieri/subcontractari de persoane juridice romane
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati, si sa aiba inregistrate domeniile de activitate ce urmeaza a fi realizate(coduri CAEN):
7112 Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea
4221 Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide
4322 Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si aer
-Se va atasa Certificat constatator eliberat de Oficiul RegistruluiPersoanele juridice straine Se solicita indeplinirea acelorasi cerinte minime ca la persoanele juridice romane, si documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice romane, in copie si traducere certificata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.
-Valorile vor fi exprimate in lei
-Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale pe anul 2008 (bilantul contabil la 31.12.2008, inregistrat la Administratia financiara)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Operatorii participanti trebuie sa faca dovada in ultimii cinci ani a existentei a cel putin doua lucrari similare finalizate, se va completa formularul nr.5
-Se va atasa Formularul nr. 12H (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
-Certificat de atestare privind sistemul calitatii ISO- 9001 valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul Ofertei
55%
Descriere: Conform documentatia de atribuire
2.
Oferta Tehnica
45%
Descriere: Conform documentatia de atribuire
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2009 11:00
Locul: Primaria comunei Ghimpati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii autorizati ai ofertantilor;
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Ordonanta 7/2006
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII a Contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Strada Sos. Oltenitei nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.021-332.12.40, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.42.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din Primaria Ghimpati
Adresa postala: Sat Ghimpati, comuna Ghimpati Judetul Giurgiu, Localitatea: Ghimpati, Cod postal: 087095, Romania, Tel.0246/276409, Email: [email protected], Fax: 0246/276256
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2009 11:20