Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari de constructie pentru alimentare cu apa , retele de canalizare menajera si statie de epurare, asistenta tehnica a lucrarii, in comuna Niculesti, judetul Dambovita
Anunt de participare numarul 74615/01.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Niculesti-Judetul Dambovita
Adresa postala: Comuna Niculesti judetul Dambovita, Localitatea: Niculesti, Cod postal: 137330, Romania, Punct(e) de contact: Dorinel Soare, Tel.0212670606, Email: [email protected], Fax: 0212670606, Adresa internet (URL): www.niculesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari de constructie pentru alimentare cu apa , retele de canalizare menajera si statie de epurare, asistenta tehnica a lucrarii, in comuna Niculesti, judetul Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Niculesti, Judetul Dambovita, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie pentru Alimentare cu apa, Lucrari de executie retele de canalizare menajera si statie de epurare, Servicii de proiectare pentru Alimentare cu apa, Servicii de proiectare pentru retele de canalizare menajera si statie de epurare, Servicii de asistenta tehnica pentru proiectul Alimentare cu apa si Servicii de asistenta tehnica pentru proiectul Retele de canalizare menajera si statie de epurare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de executie pentru Alimentare cu apa, Lucrari de executie retele de canalizare menajera si statie de epurare, Servicii de proiectare pentru Alimentare cu apa, Servicii de proiectare pentru retele de canalizare menajera si statie de epurare, Servicii de asistenta tehnica pentru proiectul Alimentare cu apa siServicii de asistenta tehnica pentru proiectul Retele de canalizare menajera si statie de epurare
Valoarea estimata fara TVA: 7, 654, 730RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare -pentru valoarea de 150000 lei ; Garantia de buna executie -in procent de 7 % din valoarea contractului,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local si FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica romana si/sau straina sau asocieri de persoane juridice romane si/sau straine
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime de calificare:
Situatia personala a operatorilor economici, Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006.
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe va atasa Formularul nr. 1 (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat
Se va atasa Formularul nr. 2 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006) completat.
Se vor atasa certificate valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.
Se va atasa Formularul nr. 3 (DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA) completat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va atasa CUI (codul unic de inregistrare).
Se vor atasa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz)
Se va atasa Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor.
Acesta trebuie sa cuprinda urmatoarele date:
a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
d)structura actionariatului; e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal; g)domeniile de activitate secundare; h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantul
Capacitatea economica si financiaraSe va completa Formularul nr. 4: Fisa de informatii generale
I).Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale pe anul 2008 (bilantul contabil la 31.12.2008, inregistrat la Administratia financiara).
II).Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintelor. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
In cazul unei asocieri cerinta privitoare la situatia
economico-financiara poate fi indeplinita si prin cumul de catre grupul de asociati,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati, si sa aiba inregistrata in Certificatul de inregistrare domeniile de activitate ce urmeaza a fi realizate( coduri CAEN): 7112 Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea4221 Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide4322 Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si aer conditionat4321 Lucrari de instalatii electriceSe va atasa CUI (codul unic de inregistrare).Se vor atasa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz). .Capacitatea economica si financiaraCifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de 2, 5 ori mai mare decat valuarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va atasa Formularul nr. 5 (DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, etc).In cazul unei asocieri cerinta privitoare la capacitatea tehnica
poate fi indeplinita si prin cumul de catre grupul de asociati. Pentrupersonalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitati.
Se vor atasa: CV urile personalului, Formularul nr. 6 (INFORMATIIGENERALE PRIVIND ANGAJATII) completat.
ii)7 ANGAJAMENTUL OFERTANTULUI PRIVIND RESURSELE UMANE) completat.iii) Formularul nr. 8 (PERSONAL DE SPECIALITATE CE VA FI ANGAJAT IN CONTRACT) completat.
Pentru fiecare dintre specialistii :
iv) Curriculum Vitae persoanei , Se va atasa Formularul nr. 9 completat pentru fiecare persoana .v) Copii dupa diplomele, adeverintele, etc detinute de experti necesare pentru implementarea contractului.Pentru experienta similara
Formular nr 10 EXPERIENTA SIMILARA
Se vor atasa contractele, procesele verbale de lucrari sau de receptie la terminarea lucrarilorPentru standarede de asigurare a calitatiiCertificatul de atestare ISO- 9001 si dosarul de prezentare
Pentru standarde de protectie a mediului
Certificatul de atestare ISO 14001 valabil la data deschiderii ofertelorPentru standarde de securitate si sanatate in munca
Certificatul de atestare OHSAS 18001:2004 valabil la data deschiderii ofertelorPentru recomandari din partea altor beneficiari
Minim o recomandare din partea altui beneficiar , pentru operatorii participanti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privindcapacitatea tehnicaOfertantul trebuie sa dispuna de echipamente si bunurinecesare indepliniri contractuluiInformatii privindpersonalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitati.Operatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de: - personal cu experienta in intocmirea documentatiilor tehnice (PT) pentru proiecte cu finantare externa- Specialistin verificarii realizarii corecte a executiei lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora in domeniul lucrarilor tehnico-edilitare de alimentare cu apa si de canalizare- Personal calificat autorizat ISCIR in sudura electrica, sudura oxiacetilenica- Personal calificat in sudura in polietilena.instalatii, instalatii tehnico sanitare si de gaze, montatori conducte, electricieni autorizati ANREExperienta similaraOperatorii participanti trebuie sa faca dovada in ultimii cinci ani a existentei a cel putin unei lucrari finalizate (lucrare in curs de finalizare ) proiectare cu executiein care valoarea contractului sa fie de 2, 5 ori mai mare decat valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuitCertificat ISO- 9001 valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat -ISO 14001 valabil la data deschiderii ofertelorCertificatOHSAS 18001:2004 sau alte documente echivalenteRecomandare din partea altuibeneficiarMinim o recomandare din partea altui beneficiarpentru lucrare similara (lucrari finalizate sau lucrare in curs de finalizare proiectare cu executie ), pentru operatorii participanti la procedura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2009 12:00
Locul: Primaria comunei Niculesti, comuna Niculesti, satul Niculesti, strada Principala, Judetul Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1)membrii comisiei de evaluare2) reprezentantii autorizati ai ofertantilor;3) alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta;4) observatori din partea CRPDRA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR, masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Ploiesti, Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Strada Emil Zola, nr. 4, Ploiesti, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 107071, Romania, Tel.0244-522445, Email: [email protected], Fax: 0244-522446
Organism competent pentru procedurile de mediere
Organism jurisdictional competent: Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretarul comunei Niculesti
Adresa postala: Comuna Niculesti, satul Niculesti, Localitatea: Niculesti, Cod postal: 137330, Romania, Tel.021 2670606, Email: [email protected], Fax: 021 2670606
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2009 09:23