Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari de constructii pentru investitia ?Centrul de terapii genice si celulare in tratamentul cancerului ? ONCOGEN?


Anunt de participare numarul 129360/01.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Adresa postala:  Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300736, Romania, Punct(e) de contact:  Cosmin Sergiu Muntean, Tel. 0356433638, Email:  [email protected], Fax:  0356433114, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari de constructii pentru investitia ?Centrul de terapii genice si celulare in tratamentul cancerului ? ONCOGEN?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Timisoara, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta, B-dul I. Bulbuca, nr.10
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari de constructii pentru investitia ?Centrul de terapii genice si celulare in tratamentul cancerului ? ONCOGEN?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214631-2 - Lucrari de instalare de camere curate (Rev.2)
45214600-6-Constructie de centre de cercetare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie lucrari de constructii pentru investitia ?Centrul de terapii genice si celulare in tratamentul cancerului ? ONCOGEN?
Valoarea estimata fara TVA: 20, 982, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 250.000 lei garantia de buna executie este 5% din valaorea contractului, exclusiv TVA. Reducere 50% pt IMM-uri definite cf Legii NR.346/2004, republicata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POSCCE-AP2, DI D2.2, O 2.2.1: Centru de terapii genice si celulare in tratarea cancerului?ONCOGEN
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare / Subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Autoritatea contractanta opteaza pentru aplicarea prevederilor art.122, lit.i nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere conform Ordinului nr.314/2010
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata
Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat al statului sau echivalent, original sau copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul?
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent, original sau copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul?, Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata
Declaratie privind calitatea de participant
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului (copie)Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
-declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010).
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) vizate si inregistrate de organele competente, copie conform cu originalul, semnate si stampilate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii de proiectare in ultimii 3 aniLista principalelor lucrari de constructii executate in ultimii 5 ani
Experienta similara
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereInformatii referitoare la personalul de conducere
Declaratia privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Informatii privind asociatii
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie de lucrari
Standarde ISO 9001, 14001, 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisele de exp sim pt ctr-e a caror obiect a fost serv de proiectare sim.Fisele de exp sim vor fi insotite de copii dupa ctr, PV de pred-prim a proiectului resp si rec din partea benef proiectului.ofertantul va prez cel putin un ctr prestat in ultimii 3 ani al carui obiect este de aceeasi natura si complexitate cu serv care urm a fi prest, in val. de min 218.000 lei, fara TVA.Fise de exp simpt ctr-e a caror obiecte a fost exec de lucr de constr sim.Fisele de exp sim vor fi insotite de copii dupa contract, PV de receptie la term lucr si rec din partea benef.ofertantul va prez max 3 ctr exec in ultm 5 ani de natura si complexitate sim lucr ce fac obiectul ctr, a caror val cumulata sa fie de min 10.250.000 lei, fara TVA.Cerinta min oblig: Ofertantii vor face dovada ca dispun de cel putin urm pers de special nec pt indepl ctr: Pentru proiectare: ?1 arhitect, membru OAR, cu drept de semnatura cf Legii 184/2001 actualiz cu Legea 43/2004;?2 ing-ri proiectanti structuri de rezistenta, din care cel putin 1 cu vech in proiectare de cel putin 5 ani;?2 ing-ri instal, din care cel putin 1 cu vech in proiectare de cel putin 5 ani;?1 topometrist autorizat ANCPI/OCPI;?1 specialst verif proiecte de constr, atestat tehnico-profesional cel putin pe domeniile de constr si arh A1 si B1Pentru executia lucrarilor: ?1 manager general de proiect, cu exp prof relevanta in aceasta calitate, dovedita prin coordonarea a cel putin unui proiect similar din p.d.v.d al complexitatii;?1 sef de santier cu studii de ing - constr si o vech in specialit de cel putin 5 ani, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar din p.d.v.d al complexitatii;?1 sef de santier adjunct cu studii de ing - constr si o vechime in specialitate de cel putin 3 ani, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar din p.d.v.d. al complexitatii;?1 resp tehnic cu exec (RTE) atestat tehnico-profesional pt domeniul de constr I;?2 resp cu calit (CQ) dintre care cel putin 1 atestat ca exp teh pt oricare doua dintrespecialit de instal (Is, It, Ig, Ie) sau pt ansamblu (constr, instal).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S159-262394 din 20.08.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2011 12:00
Locul: Timisoara, b-dul I. Bulbuca, nr.10, sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantiilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect POSCCE-AP2: Competitivitate prin cercetare-dezvoltare si inovare, D2.2: Investitii in infrastructura de CDI si dezvoltarea capacitatii administrative, O2.2.1: Dezvoltarea infrastructurii C-D existente si crearea de noi infrastructuri C-D (laboratoare, cemtre de cercetare)?Centru de terapii genice si celulare in tratarea cancerului ? ONCOGEN?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Adresa postala:  B-dul I. Bulbuca, nr.10, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300736, Romania, Tel. 0356-433638, Fax:  0356-433114, Adresa internet (URL):  www.hosptm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2011 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer