Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari de modernizare drumuri comunale prin asfaltare in comuna Floresti, judetul Cluj


Anunt de participare numarul 101523/07.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FLORESTI
Adresa postala:  STR. AVRAM IANCU NR. 170, Localitatea:  Floresti, Cod postal:  407208, Romania, Punct(e) de contact:  MARIUS MANU, Tel. 0264-265890, Email:  [email protected], Fax:  0264-265101, Adresa internet (URL):  www.floresticluj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari de modernizare drumuri comunale prin asfaltare in comuna Floresti, judetul Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Floresti , jud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari de modernizare drumuri comunale prin asfaltare in comuna Floresti, judetul Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita oferta pentru urmatoarele obiective:
a) Etapa 1:
- Str. Cetatii , tronson III care face legatura intre str. Cetatii tronson II si str. Eroilor, lungimea acesteia fiind de 900 m;
- Str. Teilor, care face legatura intre str. Eroilor si un cartier de locuinte de pe partea dreapta a acesteia, in lungime de 425 m;
- Str. Stejarului, care face legatura intre str. Eroilor si un cartier de locuinte de pe partea stanga a acesteia, in lungime de 745 m;
- Str. Dumitru Tautanu, care face legatura intre str. Avram lancu ( DN 1 km ) si un cartier de locuinte, pe partea stanga a drumului national, in lungime de 245 m.
b) Etapa 2:
- tronson 1 : DN 1 - intrare curte POLUS, in lungime de 11 Om;
- tronson 2: interior Polus-racord strada betonata, in lungime de 220 m;
- tronson 3: inceput str. Betonata-intersectie varf rampa, in lungime de 250 m ;
- tronson 4: intersectie-capat strada betonata, in lungime de 230 m;
c) Etapa 3:
- Str. Nicolae Balcescu care face legatura intre str. Simion Barnutiu si str. Mihai Kogalniceanu, in lungime de 390 m;
- Str. Mihai Kogalniceanu-tronson neasfaltat, care face legatura intre tronsonul asfaltat al strazii si str. Closca, in lungime de 145 m;
- Str. Castanilor care face legatuta intre str. Plopilor cu locuintele de pe aceasta si apoi se infunda, in lungime de 310 m;
- Str. Muzeul Apei care porneste din str. Plopilor, pe partea dreapta si face legatura cu un cartier nou de locuinte, in lungime de 320 m;
Pentru fiecare obiectiv se vor elabora : - Expertiza tehnica conform Legii nr. 10/1995, pentru drumurile ce urmeaza a fi reabilitate, Studiu de fezabilitate, Studiu si masuratori Topografice, studiu geotehnic; - Proiecte tehnice si Detalii de executie; - Verificare tehnica conform Legii nr. 10/1995; - Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor faza PT, - Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarii, inclusiv prezenta la fazele determinante. II.2.2) Total executie lucrari:
Valoarea estimata fara TVA: 3, 914, 717RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 78.000 lei.Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006; Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul V/a 5 - Declaratie privind eligibilitatea sauCertificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) sau echivalent - se va marca de ofertant Formular V/a 6 .
Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarie sau echivalent, pentru toate punctele de lucru, sediile principale si secundare -
se va marca de ofertant Formular V/a 7 .
Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent - copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila; ? Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei) sau echivalent, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata; Certificat de atestare tehnica pentru executie de lucrari de drumuri emis de A.P.D.P. sau echivalent;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Bilantul contabil pe ultimii trei ani (31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009), insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente, in copie legalizata. ? ?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 ? se va face dovada resurselor invocate, prin depunerea de documente justificative. ? Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de 7.800.000 lei. NOTA: 1. Prin ultimii 3 ani la cifra medie de afaceri se inteleg anii 2007, 2008 si 2009.2. IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere, conform prevederilor de la cap. IV/ Nota, lit. b si c.?Identificarea financiara - daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentatie pentru fiecare, inclusiv Trezorerie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala , Experienta similara , Resurse tehnice , Resurse umane , Standarde de asigurare a calitatii , Standarde de protectie a mediului , Standarde de protectie a muncii (PM) si a sigurantei muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii generale.;O lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, O lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, ; ?Angajament ferm? ? in forma autentica ? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006: .Copie a contractelor nominalizate ca experiea similara; Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / procesul verbal de predare-primire al proiectului tehnic;Recomandare. sau documente echivalente pentru persoane juridice straine, pentru contractele nominalizate ca experienta similara. Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport necesare pentru indeplinirea contractului. Ofertantul va face dovada prin completarea unei declaratii pe propria raspundere -ca are dotarea necesara indeplinirii contractului ? va fi completata separat pentru serviciile de proiectare si separat pentru executia de lucrariSe solicita ca cerinta minima dovada detinerii si disponibilizarii unei statii de betoane autorizata conform prevederilor legale si a unui laborator minim de gradul III autorizat pentru incercari de betoane;Se solicita ca cerinta minima dovada detinerii si disponibilizarii unei statii de mixtura asfaltica autorizata conform prevederilor legale si a unui laborator minim de gradul III autorizat pentru incercari de mixturi asfaltice. Declaratie privind informatii de personal.;Centralizator privind informatii de personal.; Declaratie pe propria raspundere - pentru serviciile de proiectare ?privind: Certificat de atestare ISO-9001 privind managementul calitatii in domeniul constructiilor pentru executant, sau Certificate echivalente ISO 14001, valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul constructiilor sau Certificate echivalente Certificat OHSAS 18001 valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul constructiilor pentru executant. sau Certificate echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
48%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic
52%
Descriere: Costuri de mentenanta resurse tehnicefinanciare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2010 10:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Floresti, Str. Avram Iancu nr.170
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  : str Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310 46 41, Fax:  021- 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj ? Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Calea Dorobantilor, nr. 2-4, ,Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400117, Romania, Tel. 0264 596 110, Fax:  0264 595 844
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de achizitii publice din cadrul Primariei Comunei Floresti
Adresa postala:  Str. Avram Iancu, nr.170, Localitatea:  Floresti, Cod postal:  407280, Romania, Tel. 0264265101, Email:  [email protected], Fax:  0264265101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2010 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer