Licitatie Publica - Proiectare si executie Lucrari de Modernizare si dotare a Buncarului din Compartimentul Cobaltoterapie a SJU Bacau
Concesionare numarul 2233/09.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAU
Adresa postala: Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600114, Romania, Punct(e) de contact: SJU Bacau, Tel. +40 234534000/1606, In atentia: Ec. Rosu Teofil, Email: [email protected], Fax: +40 234517424/515184, Adresa internet (URL): www.sjubc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate Sanitara cu paturi
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Proiectare si executie Lucrari de Modernizare si dotare a Buncarului din Compartimentul Cobaltoterapie a SJU Bacau
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: SJU Bacau, Strada Spiru Haret nr 2, sectia Cobaltoterapie
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Proiectare si executie a lucrarilor de modernizare, obtinerea de avize, procurare si dotare cu aparatura necesara realizarii actului medical.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
33151000-3-Aparate si accesorii de radioterapie (Rev.2)
51413000-0-Servicii de instalare de echipament de radioterapie (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
conform datelor stabilite in etapele de dialog competitiv
Valoarea estimata fara TVA: 13, 550, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, actualizat, completata in conformitate cu Formularul 2;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Formularul 2 va fi insotit de : A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: 1. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, si2. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: 1. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. 1. si 2., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele A 1. si -2. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 3;ART. 69^1Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoane ce detin functii de decizie: Manager ? ing. Stoica Dan;Director Fin. Contabil ec. Popa George AdrianSef Serviciu Licitatii ? ec Dragomir DoinaCerinta nr 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 4 Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane / straineCerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990; cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certif. Constatator.Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, similare celor din Romania, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizata in limba romana, in original sau copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul?,
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Informatii privind capacitatea economica si financiara ? Informatii generaleCerinta nr. 2 Ultimul Bilant contabil vizat si inregistrat la organele competente
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Declaratie privind lista pricipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-Autoritateacontractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentariipentru experienta similara, ca a executat si finalizat in ultimii 5 ani, maxim 2 contracte cu o valoare cumulata de min 13.550.000, 00 lei lei fara TVA care au ca obiect realizarea de lucrari similare - proiectare si executie sau separat unul de proiectare cu o val. de 677500 lei si unul de executie cu o valoare de 12872500 lei-prezentarea de contracte si acte aditionale?proces - verbal la terminarea lucrarilor , document constatator sau recomandare de buna executie de la beneficiar.Cerinta nr 2 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniCerinta nr 3 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantiInformatii privind asociatiiCerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001/2008, sau echivalent in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelorC-2 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implem Sist de Managem al Med ISO 14001/2005, sau echival in termen de valabil la data deschid ofert
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 50.00Durata de realizare a investitiei 25.00Valoarea Investitiei 25.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 06.12.2012 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Dialog competitiv
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
1) Lipsa oricarui document in baza caruia se face dovada indeplinirii unui criteriu de punctaj va duce la depunctarea candidatului prin acordarea de 0 puncte pentru criteriul respectiv. 2)Ofertantii vor depune proiect de contract semnat si stampilat.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: conf. prevederi art 256 indice 2 din OUG nr 34 / 2006
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
SJU Bacau - Biroul Juridic
Adresa postala: Strada Spiru Haret nr 2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600114, Romania, Tel. +40 234534000/1604, Fax: +40 234517424
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2012 11:49