Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari de modernizare si reabilitare a drumurilor judetene din judetul Cluj perioada 2010-2012


Anunt de participare numarul 113410/28.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Administrare a Domeniului Public si Privat a judetului Cluj
Adresa postala:  str. Av. Badescu nr. 3-5 , Cluj-Napoca, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400082, Romania, Punct(e) de contact:  Juliette Magradean, Tel. 0264-594.262, Email:  [email protected], Fax:  0264-594.262, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari de modernizare si reabilitare a drumurilor judetene din judetul Cluj perioada 2010-2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Drumurile judetene din judetul Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
45221119-9-Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire- impartita pe 7 loturi
Valoarea estimata fara TVA: 835, 587, 167RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar part: LOT1=223.580 lei; LOT2= 268.612 lei;LOT 3= 246.460 lei;LOT 4= 244.144 leiLOT 5= 188.426 lei;LOT 6= 227.714 lei;LOT 7= 272.232 lei; Gar de buna executie 3%contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local- Programul multianual de investitii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire: declaratie de eligibilitate, CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; -certificatul privind impozitele si taxele locale si de stat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire: Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente. Balanta de verificare la31.12.2008, 31.12.2009 si 31.11.2010. declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009).
Dovada ca dispune de surse de finantare in comformitate cu cerintele din documentatia de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de minim: LOT 1= 1.117.908 LEILOT 2= 1.343.064 LEILOT 3= 1.232.302 LEILOT 4= 1.220.723 LEILOT 5=942.136 LEILOT 6= 1.138.572 LEILOT 7= 1.361.163 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire: experienta similara, recomandari din partea beneficiarului cu procese verbale la terminarea lucrarilor si contractul de lucrari, declaratie privind personalul, declaratie privind utilajele, lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, lista cu contractele in desfasurare daca este cazul, certificat ISO 9001 sau echivalent, certificat ISO 14001 sau echivalent, certificat OHSAS 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara: - prezentarea unui contract similar privind PROIECTAREA DE DRUMURI SI PODURI incheiat in ultimii 3 ani al carui obiect este de aceeasi natura si complexitate cu serviciile care urmeaza a fi prestate.-prezentarea unii contract similar privind executia de lucrari de drumuri si poduri incheiatin ultimii 5 anial carui obiect este de natura si complexitate cu lucrarile care urmeaza a fi executateNivel minim: Dovada ca dispune de urmatorul personal: 1. PENTRU PROIECTARE -pentru fiecare lot in parte este necesar: -3 proiectanti ingineri CFDP; -3 ingineri autorizati topo /topometristi autorizatiPentru executia lucrarilor ? pe lot este necesar: -1 manager general de proiect in domeniul drumurilor si podurilor cu pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate, prin coordonarea a cel putin unui proiect similar din punct de vedere al complexitatii;
- 1 sef de santier cu studii de inginerie - vechime 10 ani;
- 2 responsabili tehnici cu executia (RTE), atestati: 1 pentrudrumuri si 1 pentru poduri- 3 ingineri CFDP si 2 maistrii (tehnicieni) drumari cu vechime minima 3 ani, -2 reponsabili cu calitatea (C.Q.)Personal muncitor minim pe un lot: ?15 muncitoricalificatiNivel minim: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractuluiindiferent de forma de detinere ( proprietate, chirie sau concesiune): Pentru PROIECTAREpentru fiecare lot in parte sunt necesare urmatoarele dotari: -statie topo-Program de proiectare CAD pentru predareaPT si DEPentru EXECUTIE pentru fiecare lot in parte : Utilaje minime necesare pentru fiecare lot in parte: - statie de mixturi asfaltice;
-statie de betoane, - 2 autogredere, - 2 repartizatoare de asfalt, - 10 cilindrii compactori ( cu rulouri netede si/sau cu pneuri , minim 2 cilindrii compactori cu pneuri), -10 autobasculante, - 4 excavatoare, - 2 incarcatoare pe pneuri si/ sau senile, -1 buldozer, - 2 motocompresoare, - 2 motopompe-Ofertantul va face dovada pentru fiecare LOT ca dispune de2 laboratoare autorizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S154-237846 din 11.08.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2011 10:00
Locul: sediul Regiei, Str. Aviator Badescu nr. 3-5, Cluj Napoca, jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite in scris din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Datorita volumului mare al Documentatiei de atribuire, a fost imposibila atasarea acesteia in intregime la anuntul de participare in SEAP. S-au atasat anuntului de participare Fisa de date a achizitiei, caietul de sarcini pentru 7 loturi, contractul de proiectare si executie, anexele si formularele.In cel mult 24h de la primirea scrisorii, autoritatea contractanta va pune la dispozitia operatorilor economici interesati, in mod gratuit de la sediul autoritatii contractantepe suport electronic, un exemplar din DALI, devize generale si liste de cantitati , expertizepentru drumurile judetene si podurile aferente celor 7 loturi.Operatorii economici vor transmite o scrisoare de interes, cu toate datele de identificare, cel mai tarziu cu doua zile inainte de data deschiderii ofertelor.Toate raspunsurile la solicitarile de clarificare vor fi publicate in SEAP, motiv pentru care operatorii economici vor lua toate masurile ce se impun pentru a intra in posesia lor .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  Piata Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264-593865, Fax:  0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic- Regia Autonoma de Administare a Domeniului Public si Privat a Judetului Cluj
Adresa postala:  str. Aviator Badescu nr. 3-5, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400082, Romania, Tel. 0264-598801, Fax:  0264-594262
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer