Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari de modernizare si reabilitare a drumurilor judetene si de interes local din judetele Neamt si Iasi
Anunt de participare numarul 120686/05.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Lazar, Tel. 0372111432, In atentia: D-lui Bogdan Raileanu, Email: [email protected], Fax: 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari de modernizare si reabilitare a drumurilor judetene si de interes local din judetele Neamt si Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetele Neamt si Iasi
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari de modernizare si reabilitare a drumurilor judetene si de interes local din judetele Neamt si Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45230000-8 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 551, 930, 645.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2011 pana la 31.12.2019
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 5.500.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat(Credite stabilite conform O.U.G. 105/2010)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire: declaratie de eligibilitate, CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; -certificatul privind impozitele si taxele locale si de stat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; forma de inregistrare Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii precum si documente pentru dovedirea inregistrarii si atestarii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire: Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente. declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) trebuie sa fie de minim 480.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire: experienta similara, recomandari din partea beneficiarului cu procese verbale la terminarea lucrarilor si contractul de lucrari, declaratie privind personalul, declaratie privind utilajele, lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, lista cu contractele in desfasurare daca este cazul, certificat ISO 9001 sau echivalent, certificat ISO 14001 sau echivalent, certificat OHSAS 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara: -prezent unui contract similar privind proiectarea de drumuri si poduri(reabilitare, moderniz, etc) incheiat in ultimii 3 ani al carui obiect este de aceeasi natura si complexit cu serviciile care urmeaza a fi prestate, in valoare de cel putin 730.000, 00 lei. -prezent a max 3 contracte incheiate in ultimii 5 ani de natura si complexit similare lucrarilor ce fac obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 150.000.000, 00 lei;Fisele de exper simil vor fi insotite de copii dupa contract.Dovada ca disp de urmat pers min: - PENTRU PROIECTARE -este nec: -3 proiectanti ing CFDP; -3 ing autorizati topo /topometristi autorizati pt lucr in sistemul de proiec Stereografic; 1 ing atestat in verificarea proiectelor.Pt EXECUTIA LUCRARILOR ESTE NECESAR: -1manager general de proiect in domen drumurilor si podurilor cu pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate, prin coord a cel putin unui proiect similar din punct de vedere al complexitatii ; - 2 sefi de santier cu studii de ing - constructii, vechime cel putin 5 ani, cu implicare in aceasta calitate in cel putin un proiect similar din punct de vedere al complexitatii ; - 2resp tehnici cu executia (RTE), atestati: 1 pentru drumuri si 1 pentru poduri - 10 ingineri CFDP, drumari cu vechimea minima 3 ani, -2respons cu calitatea(CQ).Ofertantul trebuie sa faca dovada ca disp de cel putin urmatoarele dotari si utilaje necesare pt indeplinirea contract indiferent de forma de detinere (propriet, chirie sau concesiune): Pt PROIECTARE sunt necesare urmat dotari: -statie topo -Program de proiectare CAD pentru predarea PT si DE, Pt EXECUTIE: Utilaje minime necesare : -3statii de mixturi asfaltice de minim 450 tone/ora cumulat;
-2 statii de betoane, -6 autogredere, -10 repartizatoare de asfalt, -10cilindrii compactori (cu rulouri netede si/sau cu pneuri, minim 2 cilindrii compactori cu pneuri), -60autobasculante, -10 excavatoare (inclusiv cu cupa de 1, 25 mc), -10 incarcatoare pe pneuri si/ sau senile, -4 buldozere, -10motocompresoare, -6motopompe, -2freze de asfalt de 0, 5, -1statie de reciclare in situ.Ofertantul va face dovada ca dispune de 2 laboratoare autorizate gradul 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S4-005497 din 07.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 10:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante: Str. Apolodor nr.17 latura Nord , sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire scrisa, copie act identitate pentru persoanele desemnate sa participe la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Datorita volumului mare al Documentatilor tehnice(SF, etc), a fost imposibila atasarea acestora in intregime la anuntul de participare in SEAP. S-au atasat anuntului de participare Fisa de date a achizitiei, caietul de sarcini , contractul de proiectare si executie, anexele si formularele. In cel mult 72h de la primirea scrisorii, autoritatea contractanta va pune la dispozitia operatorilor economici interesati, in mod gratuit de la sediul autoritatii contractante din Bld. Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1 Bucuresti, un exemplar din DALI, devize generale , expertize pentru drumurile si podurile aferente unde este cazul. Operatorii economici vor transmite o scrisoare de interes, cu toate datele de identificare, cel mai tarziu cu doua zile inainte de data deschiderii ofertelor. Toate raspunsurile la solicitarile de clarificare vor fi publicate in SEAP, motiv pentru care operatorii economici vor lua toate masurile ce se impun pentru a intra in posesia lor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI TURISMULUI
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17, Latura Nord, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. 0372/111.473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.05.2011 17:10