Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari de modernizare si reabilitare drumuri jud., jud. Teleorman


Anunt de participare numarul 132364/28.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Oana OROSAN, Tel. +40 372111573, In atentia: D-lui. RAILEANU Bogdan, Director General, Email: [email protected], Fax: +40 372111445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari de modernizare si reabilitare drumuri jud., jud. Teleorman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: JUDETUL TELEORMAN
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE MODERNIZARE SI REABILITARE A DRUMURILOR JUDETENE SI DE INTERES LOCALPENTRU JUDETULTELEORMAN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45230000-8 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 236, 606, 451.61RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.03.2012 pana la 31.12.2019
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 2.300.000 RON; Garantia de buna executie: 3% din valoarea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat (Credite stabilite conform O.U.G. 105/2010)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180;CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006;
- certificatul privind impozitele si taxele locale si de stat;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii precum si documente pt dovedirea inregistrarii si atestarii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente. 2.declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim 230.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu principalele servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani 2. Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani 3.Fisele de experienta similara 4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat 5.Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice 6.Lista principalelor contracte aflate in desfasurare 7.Certificat ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.prezentarea unui contract similar privind PROIECTAREA DE DRUMURI SI/SAU PODURI (reabilitare, modernizare, etc) prestatin ultimii 3 ani al carui obiect sa fie similar cu serviciile care urmeaza a fi prestate; prezentarea a maxim 3 contracte executate in ultimii 5 anide natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului a caror valoare cumulatasa fie cel putin egala cu 85.000.000 RON.2.Dovada ca disp de urmat pers min: PENTRU PROIECTARE -- 2 proiectanti - ingineri CFDP - 2 ingineri/ subingineri/ topometristi autorizati topo pentru lucrari in sistemul de proiectie Stereografic; PENTRU EXECUTIA LUCRARILOR ?-1 manager general de proiect, inginer in domeniul drumurilor si podurilor, care a coordonat cel mult doua proiecte similare din punct de vedere al complexitatii, - 2 responsabili tehnici cu executia (RTE), atestati respectiv unul pentru fiecare din urmatoarele domenii: 1 pentru drumuri si 1 pentru poduri- 6 ingineri/ subingineri CFDP , cu vechime de minim 3 ani in inginerie/subinginerie domeniul constructii;
-1 reponsabil cu calitatea (C.Q.), cu experienta de minim 5 ani in domeniu. 3. Dovada ca disp de cel putin urmat utilaje si dotari: Pentru PROIECTARE sunt necesare urmatoarele dotari: -statie topo-Program de proiectare CAD pentru predarea PT si DE Pentru EXECUTIE - utilaje minime necesare : -2 statii de mixturi asfaltice de minim 300 tone/ora cumulat, -1 statii de betoane, -3 autogredere, - 5 repartizatoare de asfalt, - 5 cilindri compactori -30 autobasculante, -5 excavatoare - 5incarcatoare pe pneuri si/ sau senile, - 4 buldozer, -4 motocompresoare, - 3 motopompe-2 freze de asfalt, din care una de 0, 5m-1 instalatie de reciclare in situ
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S4-005497 din 07.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.02.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.02.2012 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Str. Apolodor nr. 17, latura nord, Sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantului. Acestea vor prezenta o imputernicire scrisa si o copie dupa actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI TURISMULUI
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2011 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer