Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari de modernizare si reabilitare a drumurilor judetene si de interes local, judetul Vaslui
Anunt de participare numarul 132572/06.01.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Livia Camciuc, Tel. +40 0372111422, In atentia: Bogdan Raileanu, Email: [email protected], Fax: +40 0372111483, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari de modernizare si reabilitare a drumurilor judetene si de interes local, judetul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul VASLUI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- lucrari de proiectare si executie
- reabilitare drumuri judetene si de interes local
- judetul Vaslui
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45230000-8 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 273, 612, 097RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
108 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 2.730.000 lei Garantia de buna executie: 3% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat (Credite stabilite conform OUG 105/2010)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006;certificatul privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca si-a indeplinit obligatiile fiscale;certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat;Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (servicii de proiectare, lucrari de drumuri).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente.
- Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim: 270.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani si lucrari similare executate in ultimii 5 ani
- fisele de experienta similara insotire de copii dupa elementele relevante ale contractelor (denumire, parti, valoare, durata)
- lista contractelor aflate in desfasurare, daca este cazul
- certificat ISO 9001 sau echivalent, certificat ISO 14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentarea unui contract similar privind PROIECTAREA DE DRUMURI SI/SAU PODURI (reabilitare, modernizare, etc)prestat in ultimii 3 ani, in valoare de cel putin 360.000 RON, iar PENTRU EXECUTIA DE LUCRARI-prezentarea a maxim 3 contracteexecutate in ultimii 5 anisimilare contractului a caror valoare cumulatasa fie cel putin egala cu 82.000.000 RON-Dovada ca disp. de personal: 2 proiectanti -ingineri CFDP-2 ingineri/ subingineri/ topometristi autorizati topo pentru lucrari in sistemul de proiectie Stereografic;
-1 manager general de proiect, inginer in domeniul drumurilor si podurilor cu experienta de minim 5 ani in inginerie, care a coordonat cel putin un proiect similar din punct de vedere al complexitatii (natura contractului);
- 2 responsabili tehnici cu executia (RTE), atestati respectiv unul pentru fiecare din urmatoarele domenii: 1 pentru drumuri si 1 pentru poduri- 6 ingineri/ subingineri CFDP, cu vechime de minim 3 ani in inginerie/subinginerie domeniul constructii;
-1 reponsabili cu calitatea (C.Q.), cu experienta de minim 5 ani in domeniu Dovada ca dispune de urmatoarele utilaje: -statie topo-Program de proiectare CAD pentru predarea PT si DE 2 statii de mixturi asfaltice de minim 300 tone/ora cumulat, 1 statie de betoane, 3 autogredere, 5 repartizatoare de asfalt, 5 cilindri compactori 30 autobasculante, 5 excavatoare , 5 incarcatoare pe pneuri si/ sau senile, 4 buldozere, 4 motocompresoare, 3 motopompe, 2 freze de asfalt, din care una de 0, 5m 1 instalatie de reciclare in situ. Ofertantul va face dovada ca dispune de 1 laborator autorizat gradul 2 pentru determinarile necesare la executia lucrarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S4-005497 din 07.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2012 10:00
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor vor prezenta inputernicire nominala, din partea operatorului economic, precum si copia actului de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante(in sensul art69~1) sunt: Ministru - Elena Gabriela UDREA, Secretar General ? Gheorghe Nastasia, Mihai Sorin CALOTA, Alina DINCA, Bogdan RAILEANU, Silviu POPESCU, Valentin STANESCU.Potrivit noilor modificari ale OUG 34/2006 prin L279/2011-art.19, 20 persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la comunicarea deciziei CNSC-ului; Curtea de Apel, Sectia de Contencios-administrativ si fiscal, conform art. 283 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sect 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050471, Romania, Tel. +40 0372111422, Fax: +40 0372111483
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2012 14:45