Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE MODERNIZARE SI REABILITARE A DRUMURILOR JUDETENE SI DE INTERES LOCAL PENTRU JUDETUL SUCEAVA


Anunt de participare numarul 132773/28.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Leonard ENESCU, Tel. +40 372111409, Email: [email protected], Fax: +40 372111445, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE MODERNIZARE SI REABILITARE A DRUMURILOR JUDETENE SI DE INTERES LOCAL PENTRU JUDETUL SUCEAVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: JUDETUL SUCEAVA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE MODERNIZARE SI REABILITARE A DRUMURILOR JUDETENE SI DE INTERES LOCAL PENTRU JUDETUL SUCEAVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45230000-8 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini anexat la prezenta
Valoarea estimata fara TVA: 360, 456, 451.61RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
108 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de part. se const. conf. HG 925/2006, art 86. In cazul dep. unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autori. contract., va retine din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006, suma de 13.496, 62 lei. Date pentru const. gar. de part.: Trez. Mun. Buc. RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185.In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Per. de valab. a gar. pt part.?90 zile calendaristice, incepand de la data limita de depunere a ofertelor.Cuantumul gar. de part. este de 2.500.000 lei.In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul nr. 12. Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88. Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 3% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu contractul de proiectare si executie de lucrari, conf. formular nr. 14. Gar, de buna ex. se va const. conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatea) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul)
b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1A (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c)1 si d), daca este cazul)
c) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 2d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Elena Gabriela Udrea ? Ministru- Gheorghe Nastasia ? Secretar General- Mihai Calota ? Director general (Directia Generala Juridica)- Alina Dinca ? Director general (Directia Economica si Administrativa)- Silviu Popescu? Coordonator(D.P.N.D.I.)-Valentin STANESCU? Director General (Directia Generala Lucrari Publice)- Bogdan Raileanu ? Director general (Directia Generala Achizitii Publice), Leonard Enescu- Consilier (Directia Generala Achizitii Publice), -formular 1Ce) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1Bf) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.)h)pers. jurid. straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil.Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Doc. vor fi prez in orig sau copie conf cu orig, insotite de traducerea autoriz. in limba rom. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatea)Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (lucrari de drumuri si/sai poduri).Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.b)Pt pers. juridice straine, care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente.
Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), care sa fie de min. 250.000.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: pt. 2008 - 3, 3373 lei; pt. 2009 - 3, 6827 ?ei, pt. 2010 - 4, 2099 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de Banca Nat a tarii in care s-a facut inregistr -acolo unde este cazul.In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului minim impus si prin raportare la ultimi 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele serv similare prestate in ultimii 3 ani si lucrari similare executate in ultimii 5 ani
Prezent fiselor de exp similara, pt contrc al caror obiect a fost serv de proiect si/sau exec lucr de moderniz si/sau rebilitare drumuri si/sau poduri. Fisele de exp similara vor fi insotite de copii dupa elem. relevante ale contrc (den contr., partile contr., val contr, durata contrac.), p-v de recept la termin lucrarilor, recomand din partea benefic.Pt proiectare prezt unui contrc sau cel mult 2 contr privind proiectarea de drumuri si/sau poduri(reabilitare, moderniz, etc)similare serviciilor ce fac obiectul contrac prest in ultimii 3 ani pana la data limit de dep a ofertelor in val cumulata de cel putin 450.000 lei.Pt executie prezt a max 3 contract, exect in ultimii 5 ani, pana la data limita de dep a ofertelor al caror obiect este executarea de lucrari de drumuri si/sau poduri (reabilitare, moderniz, etc)similare lucr ce fac obiectul contract, a caror val cumulata sa fie cel putin egala cu 90.000.000 lei, Ofertantii care prezinta contr in alta moneda vor face conversia lor in lei/eur
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat.
Personal minim necesar: pt. proiectare: - 2 proiectanti - ingineri CFDP;2 ingineri/ subingineri/ topometri?ti autorizati topo pentru lucrari in sistemul de proiectie Stereografic. Pentru executie: 1 manager general de proiect, inginer in domeniul drumurilor si podurilor cu experien?a de minim 5 ani in inginerie, care a coordonat cel putin un proiect similar din punct de vedere al complexitatii (natura contractului); 2 responsabili tehnici cu executia (RTE), atestati respectiv unul pentru fiecare din urmatoarele domenii: 1 pentru drumuri si 1 pentru poduri; 6 ingineri/ subingineri CFDP, cu vechime de minim 3 ani in inginerie/ subinginerie domeniul construc?ii;1 reponsabili cu calitatea (C.Q.)
Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
Utilaje necesare: pentru proiectare: statie topo; Program de proiectare CAD pentru predarea PT si DE. Pt executie: 2 statii de mixturi asfaltice a caror capacitate cumulata sa fie de minim 300 tone/ora , 1 statie de betoane, 3 autogredere, 5 repartizatoare de asfalt, 5 cilindri compactori 30 autobasculante, 5 excavatoare , 5 incarcatoare pe pneuri si/ sau senile, 4 buldozere, 4 motocompresoare, 3 motopompe, 2 freze de asfalt, din care una de 0, 5m 1 instalatie de reciclare in situ 1 laborator autorizat, de gradul II
Informatii privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor de proiectare si executie.
Lista contractelor aflate in desfasurare, daca exista
ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.03.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2012 11:00
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Vor prezenta imputernicire din partea reprezentantului operatorului economic, insotita de copia actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Vizitarea amplasamentului: Operatorii economici ofertanti au obligatia de a vizita amplasamentele ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitii publice. In acest sens, vor depune o declaratie pe proprie raspundere. Modificarea si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita pentru depunerea ofertelor, data precizata conform anuntului de participare. Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate. Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale. IMM-urile benef de o reducere de 50% pt criteriile legate de cifra de afaceri, de gar. de part. si de gar. de buna ex.Soc. ofertante care se incadreaza in categ IMM conf Lg 346/2004 vor prezenta o declaratie pe proprie rasp in acest sens. Sustinerea tehnica si/sau financiara: in conf cu art 186 di 190 din OUG, ofertantul isi poate demonstra sit ec si/sau financiara si sit tehnica si/sau profesionala prin prez unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert.In acest sens se va prez un angajament ferm, incheiat in forma autentica prin care tertul confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Pers care asig sustinerea tehnica si/sau financiara, va completa formularele 1 (prev. art. 180) si 1A (pt art. 181 lit a), c^1), d). Modelul de formular de angajament ferm se regaseste in fisierul ?Formulare? anexat la prezenta.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Prezenta documentatie reprezinta o refacere a documentatiei 12414
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MDRT - Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, Latura Nord, Sertor 5, Localitatea: Bucuresti , ,Cod postal: 050741 , ,Romania, Tel. +04 0372111473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2012 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer