Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari de modernizare si reabilitare a drumurilor judetene si de interes local, in judetul DOLJ


Anunt de participare numarul 133413/28.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Alistar, Tel. +40 0372111478, In atentia: Bogdan Raileanu, director general, Email: [email protected], Fax: +40 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari de modernizare si reabilitare a drumurilor judetene si de interes local, in judetul DOLJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul Dolj
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari de modernizare si reabilitare a drumurilor judetene si de interes local, in judetul DOLJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45230000-8 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 282, 577, 129.03RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
108 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 14.165, 77 RON.Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 2.820.000 lei. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Cuantumul garantiei de buna executie este de 3% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, virament bancar si retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organismului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat (Credite stabilite conform O.U.G. 105/2010)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 1, formularul va fi prezentat de toti asociatii si de tertul sustinator (daca este cazu)l; 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular nr. 1B; 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 1A. Fiecare asociat va prezenta acest formular. Tertul sustinator (daca este cazul) va prezenta formularul respectiv cu referire doar la punctele a), c) si d); 4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 1C, toti asociatii, subcontractantii si tertii sustinatori vor prezenta aceasta declaratie. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Elena Cristian Petrescu ? Ministru;Gheorghe Nastasia ? Secretar General;Mihai Calota ? Director general (Directia Generala Juridica);Alina Dinca ? Director general (Directia Economica si Administrativa);Valentin Stanescu ? Director general (Directia Generala Lucrari Publice);Silviu Popescu ? Director general (D.P.N.D.I);Bogdan Raileanu ? Director general (Directia Generala Achizitii Publice); 5.Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006 - certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul de stat si bugetele locale.. 6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formularul nr. 2. 1. Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (servicii de proiectare, lucrari de drumuri). Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.
2. Pentru persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada ca dispune de surse de finantare in cuantumul valorii ce va fi ofertate pentru realizarea contractului, pe durata de derulare a contractului..
Prezentarea fisei de informatii generale si declarare cifrei de afaceri medie globala pe ultimii pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010 sau 2009, 2010, 2011 - pentru operatorii economici care au depus bilantul contabil pentru anul 2011), care trebuie sa fie de minim: 283.000.000 lei.
Prezentare bilant contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 sau 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 (pentru operatorii economici care au depus bilantul contabil pentru anul 2011).
Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului. Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor si lucrari similare executate in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel minim: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: PENTRU PROIECTARE -- 2 proiectanti - ingineri CFDP- 2 ingineri/ subingineri/ topometristi autorizati topo pentru lucrari in sistemul de proiectie Stereografic; PENTRU EXECUTIA LUCRARILOR ?- 1 manager general de proiect, inginer in domeniul drumurilor si podurilor cu experienta de minim 5 ani in inginerie, care a coordonat cel putin un proiect similar din punct de vedere al complexitatii (natura contractului); - 2 responsabili tehnici cu executia (RTE), atestati respectiv unul pentru fiecare din urmatoarele domenii: 1 pentru drumuri si 1 pentru poduri- 6 ingineri/ subingineri CFDP , cu vechime de minim 3 ani in inginerie/subinginerie domeniul constructii;
- 1 reponsabili cu calitatea (C.Q.).
Nivel minim: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere. Pentru PROIECTARE sunt necesare urmatoarele dotari: - statie topo- Program de proiectare CAD pentru predarea PT si DE Pentru EXECUTIE - utilaje minime necesare: 2 statii de mixturi asfaltice de minim 300 tone/ora cumulat, 1 statie de betoane, 3 autogredere, 5 repartizatoare de asfalt, 5 cilindri compactori 30 autobasculante, 5 excavatoare , 5 incarcatoare pe pneuri si/ sau senile, 4 buldozere, 4 motocompresoare, 3 motopompe, 2 freze de asfalt, din care una de 0, 5 m1 instalatie de reciclare in situ. Ofertantul va face dovada ca dispune de 1 laborator autorizat gradul 2 pentru determinarile necesare la executia lucrarilor.
Fisa de experienta similara. Se solicita ca nivel minim: PENTRU PROIECTARE - prezentarea unui contract sau a cel mult 2 contracte similare privind PROIECTAREA DE DRUMURI SI/SAU PODURI (reabilitare, modernizare, etc) similare serviciilor ce fac obiectul contractului prestate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 550.000 RON prestate in ultimii 3 ani al carui obiect; PENTRU EXECUTIA DE LUCRARI - prezentarea a maxim 3 contracte executate in ultimii 5 ani al caror obiect este executarea de lucrari de Drumuri si/sau Poduri (reabilitare, modernizare, etc. ) similare lucrarilor ce fac obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 85.000.000 RON.
Declaratie referitoare la efectivele medii ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari
Informatii privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor
Lista principalelor contracte aflate in desfasurare, daca este cazul.
Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.
Certificat ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.
Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului, pe toata durata de indeplinire a contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2012 10:00
Locul: Sediul MDRT, Str. Apolodor. nr. 17, latura Nord, sector 5, Bucuresti, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantului. Persoanele imputernicite vor prezenta o imputernicire scrisa si o copie dupa un act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la documentatia de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la anuntul de participare.Operatorii economici ofertanti au obligatia de a vizita amplasamentele ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitii publice. In acest sens, vor depune o declaratie pe proprie raspundere. Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale.Societatile ofertante care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Legii nr. 346/2004 vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala.In conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din ordonanta de urgenta, ofertantul isi poate demonstra situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert. Se vor depune, daca este cazul: - declaratie tert sustinator Formular DT Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-privind utilajele Formular DT1? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional - privind personalul - angajamentul ferm al sustinatorului Formular AT? ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici Formular AF - ANGAJAMENT Tert sustinator financiar Ofertantii au obligatia de a indica in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului. Informatii: - Legislatia in domeniul protectiei mediului : www.mmediu.ro ; - Protectia muncii si conditiile de munca : www.inspectmun.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, latura Nord, sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 0372111473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2012 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer