Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - proiectare si executie lucrari de reabilitare camin de batrani


Anunt de participare numarul 108275/23.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Adresa postala:  STR. ACADEMIEI NR. 3-5, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030011, Romania, Punct(e) de contact:  ELENA MARIA GHITA, Tel. 0213142315, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0213142316, Adresa internet (URL):  www.dgas.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
proiectare si executie lucrari de reabilitare camin de batrani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: B-dul Theodor Pallady, Nr. 64, Sector 3, Bucuresti ?
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectare si executie lucrari constructie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211200-1 - Lucrari de constructii de adaposturi sociale (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 12, 711, 959RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie particip 23 000 lei instrum garantare emis de o soc bancara sau asig;garant buna exec 7 % din val contr
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata pt bug de stat si localIstoricul Litigiilorcertif inreg ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
datele de identificare ale operatorului economic;
? rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)
? cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) bilanturile contabile pentru exercitiilefinanciare din anii 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.b) Rezultatele exercitiilor financiare (conform Formularului 6) pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitive.c) Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani pentru proiectatnt si pentru executant va fi de: - pentru Proiectant, minim minim 2 000 000 lei - Formularul 6- pentru Executant, minimminim 22 000 000 lei - Formularul 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Prezentarea listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani pentru proiectare si a principalelor lucrari in ultimii 5 ani pentru executie, continand valori, perioade de prestare, beneficiari (Formularul 9.1). Prestarile de servicii si lucrari se confirma prin prezentarea copiilor contractelor respective.? Obligatii contractuale in desfasurare, daca exista, ? se vor prezenta informatiile solicitate privind obligatiile contractuale fata de alti beneficiari/ clienti si completarea Formularului 9.2.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes, de catre Proiectant, in ultimii 3 ani a : - unuicontract de servicii de proiectare faza PT+ DE pentru servicii similare, a caror valoare totala sa fie de minim 1 200 000 LEI fara T.V.A., echivalent a279 622 EURO fara T.V.A.? Se solicitaindeplinirea si finalizarea , de catre ofertant, in ultimii 5 ani a unui singur contract de lucrari de natura similara, avand o valoare de minim 10.000.000 lei, exclusiv T.V.A. din care sa reiasa ca au fost derulate cel putin urmatoarele activitati: lucrari executate pentru un proiect de constructii civile si/sau social ?culturale si lucrari executate pentru unproiect privind consolidarea si extinderea de constructii civile si/sau social ?culturale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
propunere tehnica
45%
Descriere: schita proiect si descrierea functionala si tehnol
3.
termen executie
5%
Descriere: durata de executie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2010 10:00
Locul: str academiei 3-5, etaj 1, sala de consiliu, bucuresti sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
delegatiai ofertantilor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STAVROPOLEOS 6 SECTOR 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala:  splai independentei 5, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  05009, Romania, Tel. 0213195180, Fax:  0213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act considerat nelegal al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul achizitii publice
Adresa postala:  str academiei 3-5 sector 3 etaj 1 bucuresti, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030011, Romania, Email:  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2010 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer