Licitatie Publica - proiectare si executie lucrari de reabilitare camin de batrani
Anunt de participare numarul 114723/31.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Adresa postala: STR. ACADEMIEI NR. 3-5, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030011, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN DAN DAIA, Tel. 0213142315, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213142316, Adresa internet (URL): www.dgas.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
proiectare si executie lucrari de reabilitare camin de batrani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: b-dul Theodor Pallady, nr.64, sector 3, Bucuresati
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari de constructii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211200-1 - Lucrari de constructii de adaposturi sociale (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 12, 711, 959.44RON
II.2.2) Optiuni
Da
Art122lit.i, j/OUG34/2006.AC va achiz.lucr.suplim simil., de la cel cu oferta castigatoare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de particip 230000 lei, instrum de garantare emis de o banca sau o soc de asig; gant de buna exec 5% din val contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
-Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;
-Istoricul Litigiilor;
-Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentrudepunereaofertelor, deOficiul Registrului Comertului;
-Certificatului de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-datele de identificare ale operatorului economic;
? rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii trei ani (, 2007, 2008, 2009)
? cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
) Bilanturile contabile pentru exercitiilefinanciare din anii 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.b) Rezultatele exercitiilor financiare (conform Formularului 6) pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitive.c) Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani va fi de minim: 24 000 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 anisi Declaratie privind lista principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani. (Formularul 9.1).continand valori, perioade de prestare/executie, beneficiari;
-? informatii privind proportia in care contractul de servicii si/sau de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora ? se va completa Formular10
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si Lista personalului responsabil care va fi angajat in cadrul contractului;
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele de transport necesare pentru proiectarea si executia lucrarilor
-Angajamentul de sustinere teh si profesionala, daca este cazul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? Fisa privindexperienta similara in executia unor astfel de lucrari din care se rezulte indeplinirea si finalizarea: - a cel putin 1 contact, dar nu mai mult de 3, de servicii de proiectare faza PT+ DE pentru servicii similare, in valoare de minim400 000 LEI fara TVA, - a cel mult doua contracte de lucrari de natura similara, in valoare de minim 10.000.000 lei, exclusiv TVA, - ofertantii vor face dovada ca au experienta in realizarea a cel putin un contract finalizat in sistem proiectare-executie (design-build), pentru lucrari executate in domeniul de constructii civile/social?culturale si/sau lucrari executate pentru unproiect privind consolidarea si extinderea de constructii civile/social ?culturale.Se vor anexa, in ?copie conform cu originalul?: a) copii ale contractului/contractelor declarate (in situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta o copie a contractului de subantrepriza).b) copii ale proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor saucertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar, continand valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor finalizate.c) recomandari din partea beneficiarilor-dovada detinerii in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa (printr-un angajament ferm) utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloace de transport necesare pentru proiectarea si executia lucrarilor.-Autentificare notariala a angajamentului de sustinere teh si profesionala
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
propunerea tehnica
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
111/25.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.02.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2011 10:00
Locul: str. Academiei, nr.3-5, etaj 1, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0300, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractanter considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: STR. ACADEMIEI, NR.3-5, ETAJ 1, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030011, Romania, Tel. 021314.23.15, Email: [email protected], Fax: 021314.23.16
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2011 15:30