Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari de reabilitare la camin si alte spatii de invatamant ale Universitatii Constantin Brancusi din Tg-Jiu, jud.Gorj


Anunt de participare numarul 81885/08.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIU
Adresa postala: B-dulRepublicii nr 1, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210152, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Florescu, Tel.0253/211675, Email: [email protected], Fax: 0253211675, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari de reabilitare la camin si alte spatii de invatamant ale Universitatii Constantin Brancusi din Tg-Jiu, jud.Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Universitatea Constantin Brancusi, Tg-Jiu, Directia Generala Administrativa, str.Unirii, nr.36, et.1, jud.Gorj.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari de reabilitare la camin si alte spatii de invatamant ale Universitatii Constantin Brancusi din Tg-Jiu, jud.Gorj impartita in loturi dupa cum urmeaza :
Lotul nr. 1: Proiectare si executie lucrari de reabilitare la camin nr.2 din strada Victoriei, nr.132-134, Tg-Jiu
Lotul nr.2: Proiectare si executie lucrari de reabilitare la imobil din strada Victoriei, nr.24, Tg-Jiu
Lotul nr.3: Proiectare si executie lucrari de reabilitare la imobil din strada Calea Bucuresti, nr.75, Tg-Jiu.
Lotul nr.4: Proiectare si executie lucrari de reabilitare la imobil din strada Calea Bucuresti, nr.69, Tg-Jiu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie lucrari de reabilitare la camin si alte spatii de invatamant ale Universitatii Constantin Brancusi din Tg-Jiu, jud.Gorj impartita in loturi dupa cum urmeaza :
Lotul nr. 1: Proiectare si executie lucrari de reabilitare la camin nr.2 din strada Victoriei, nr.132-134, Tg-Jiu
Lotul nr.2: Proiectare si executie lucrari de reabilitare la imobil din strada Victoriei, nr.24, Tg-Jiu
Lotul nr.3: Proiectare si executie lucrari de reabilitare la imobil din strada Calea Bucuresti, nr.75, Tg-Jiu.
Lotul nr.4: Proiectare si executie lucrari de reabilitare la imobil din strada Calea Bucuresti, nr.69, Tg-Jiu.
Valoarea estimata fara TVA: 184, 873RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. de partic. dupa cum urmeaza: ptr. Lot 1=1000 lei, Lot 2=1000lei, Lot 3=1000lei, Lot 4=800 leiGar. de b. exec. in valoare de 10% din val. fara TVA a contractului ce se va incheia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare, iar plata se va face prin Trezorerie cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociat, subcontractant.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl.privind eligibilitatea, decl.priv.neincadr.in preved.art 181, certificat constatator emis de ORC, certif. de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a doua contracte de lucrari similare (original),
Contractele incheiatein baza carora a fost intocmita fisa cu experienta similara-minim doua contracte de lucrari similare(copie), Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarii pentru contractele prezentate-minim doua PVTL (copie),
-Recomandari din parteaaltor beneficiari- minim 2 recomandari din parteaunor beneficiaripentrulucrari similare prezentate, care trebuie vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii.(original), Declaratie privind lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani(original), -Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere(original), Lista cu resursele umane pe categorii de lucrari necesare la executarea in totalitate a lucrarii(original),
Autorizarearesponsabilului tehnic cu executia(copie),
Contractul de munca sau colaborare al responsabilului tehnic cu executia valabil la data deschiderii achizitiei publice(copie legalizata),
Curriculum vitae pentru responsabilul tehnic cu executia(original),
Contractul de munca sau colaborare al sefului punctului de lucru valabil la data deschiderii achizitiei publice(copie legalizata),
Curriculum vitae pentru seful punctului de lucru.(original),
-Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari(original),
Certificat privindSistemul de Management al Calitatii ISO 9001/2001 sau echivalent acordat de catre un organism de certificare acreditat (copie),
Daca este cazul: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora pentru subcontractantul care va indeplini mai mult de 10%(in estimare valorica) din contractul de achizitiei publica a lucrarii- . (original)Acordul de asociere- daca este cazul (original)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2009 12:00
Locul: Univ. C-tin Brancusi, Tg-Jiu, Directia Generala Administrativa, str.Unirii, nr.36, et.1, jud.Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputerniciti din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, ,Romania, Tel.0213104641, ,Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str.N.Titulescu, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Univ.C-tin Brancusi
Adresa postala: str.Unirii, nr.36, et1, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 1400, Romania, Tel.0253211675, Fax: 0253211675
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2009 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer