Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI IN VEDEREA MODERNIZARII DRUMULUI COMUNAL CARE FACE LEGATURA INTRE URMATOARELE SATE ALE COMUNEI CIOCANESTI


Anunt de participare numarul 54807/10.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CIOCANESTI (PRIMARIA CIOCANESTI)
Adresa postala: COM CIOCANESTI, JUDETUL DAMBOVITA, Localitatea: Ciocanesti, Cod postal: 137090, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA MANZU, Tel.0245261336, Email: [email protected], Fax: 0245261336, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI IN VEDEREA MODERNIZARII DRUMULUICOMUNAL CARE FACE LEGATURA INTRE URMATOARELE SATE ALE COMUNEICIOCANESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Ciocanesti jud Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI IN VEDEREA MODERNIZARII DRUMULUICOMUNAL CARE FACE LEGATURA INTRE URMATOARELE SATE ALE COMUNEICIOCANESTI(DECINDEA, TURCITI, URZICEANCA, VIZURESTI SI CRETU)L = 25, 00 KM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
25 km
Valoarea estimata fara TVA: 32, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
30000 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform OUG 34 2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare
Se va completa Formularul nr. 6din Sectiunea Formulare
Certificatele sa fie valabile la data deschiderii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3. Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clientiSe va completa Formularul nr. 12 din cadrul Sectiunii Formulare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
4. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii3 ani - cerinta minima este de 96.760.000, 00RON (26.606.538 EURO) Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x100)Lichiditatea generala la 31.12.2007 va fi mai mare de 100% iar solvabilitatea va fi mai mare de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Dosardeprezentareasistemuluipropriudeconduceresideasigurare a calitatii lucrarilor adaptat la specificul lucrarilor care se contracteaza.
Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sau inceperea procesului de certificare a sistemului de management a calitatii firmelor ofertante, respectivISO 9001 si ISO 14001.3.)(Formularul nr. 8 din Sectiunea Formulare).
SE va completa Formularul nr. 9 din Declaratie care contine informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, se va completa Formularul nr. 10 din cadrul Sectiunii Formulare.
Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Se va completa Formularul nr. 11
Se va completa formularul nr. 23 dinSectiunea Formulare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani 43.500.000 Lei (12.050.000 Euro).Ofertantul va face dovada indeplinirii acestei cerinte prin insumarea valorii a maximum 3 contracte.Pentru proiectare egala sau mai mare de 500.000 Lei (138.505 Euro).Ofertantul va face dovada indeplinirii acestei cerinte prin insumarea valorii a maximum 3 contracte.- asigurarea intregii game de utilaje necesare producerii, transportului si punerii in opera a: betoanelor, mixturilor bituminoase, pietrei sparte, balastului si agregatelor stabilizate cu lianti hidraulici din dotare proprie sau prin contracte sau conventii de inchiriere. In acest sens ofertantul va asigura: Utilaj Capacitate Nr. BucatiStatie de asfalt automatizata >200 t/h 1Statie de betoane automatizata 100 m3/h 1Buldozere >15 t 2Compactoare terasamente > 8 t 4Excavatoare 25 t 5Gradere >=100kW 2Repartizatoare asfalt 200 to/h 1Compactoare asfalt3Camioane si dumpere50Transportoare beton >= 8m3 2Masini de stabilizat pamant in situ Latime 2 m 1Instalatie pentru preparat emulsii bituminoase 15 to/h 1Pentru utilajele care nu sunt asigurate din dotare proprie se vor prezenta contractul/conventia de inchiriere pentru furnizarea acestora..)- Resurse umanePersonal cheie strict necesar pentru realizarea contractului : - 1 manager de proiect, - 1 inginer responsabil cu asigurarea calitatii, - 1 inginer responsabili tehnic cu executia lucrarilor, -2 ingineri proiectanti sectia drumuri si poduri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3016 24 04 2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria primariei Ciocanesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2008 12:00
Locul: Sediul primariei Ciocanesti - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali si imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBINALUL DAMBOVITA
Adresa postala: Bulevardul INDEPENDENTEI NR34, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130104, Romania, Tel.0245 612 344, Email: [email protected], Fax: 0245 611 893
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretarul Primariei Ciocanesti
Adresa postala: Primaria Ciocanesti com. Ciocanesti sat Ciocanesti, Localitatea: Ciocanesti, Cod postal: 137090, Romania, Tel.0040245261336, Email: [email protected], Fax: 0040245261336
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2008 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer