Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari, inclusiv alimentare cu energie electrica si asistenta tehnica pentru obiectivul: ?Modernizare drumuri comunale, Centru de asistenta dupa programul scolar de tip After School, Reabilitare Parc Dalles? - Comuna Bucsani, Judet


Anunt de participare numarul 111138/11.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BUCSANI (PRIMARIA)
Adresa postala:  COMUNA BUCSANI, strada Principala, JUDETUL DAMBOVITA, Localitatea:  Bucsani, Cod postal:  137070, Romania, Punct(e) de contact:  Joita Lucia, Tel. 0245 235041; 0723180465, Email:  [email protected], Fax:  0245 235041, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari, inclusiv alimentare cu energie electrica si asistenta tehnica pentru obiectivul: ?Modernizare drumuri comunale, Centru de asistenta dupa programul scolar de tip After School, Reabilitare Parc Dalles? - Comuna Bucsani, Judetul Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Bucsani
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Obiectiv 1: Proiectare, executie si asistenta tehnica pentru obiectivul ?Modernizare drumuri de interes local?, comuna Bucsani, judetul Dambovita;
- Obiectiv 2: Proiectaresi executie, inclusiv alimentare cu energie electrica si asistenta tehnica pentru obiectivul ?Centru de asistenta dupa programul scolar tip after ? school in localitatea Bucsani?, comuna Bucsani, judetul Dambovita;
- Obiectiv 3: Proiectare si executie, inclusiv alimentare cu energie electrica si asistenta tehnica pentru obiectivul ?Reabilitarea Parcului ?DALLES? din comuna Bucsani, judetul Dambovita.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45236250-7-Lucrari de nivelare a parcurilor (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cantitatilor din caietul de sarcini necesare realizarii obiectivelor de investitii vizate prin acest proiect integrat si in limita sumelor aprobate prin bugetul proiectului, dupa cum urmeaza: - Obiectiv 1: Proiectare, executie si asistenta tehnica pentru obiectivul ?Modernizare drumuri de interes local?, comuna Bucsani, judetul Dambovita;
Buget aprobat prin proiect: 7.614.337 Lei (fara TVA);
- Obiectiv 2: Proiectaresi executie, inclusiv alimentare cu energie electrica si asistenta tehnica pentru obiectivul ?Centru de asistenta dupa programul scolar tip after ? school in localitatea Bucsani?, comuna Bucsani, judetul Dambovita;
Buget aprobat prin proiect: 469.400 Lei (fara TVA);
- Obiectiv 3: Proiectare si executie, inclusiv alimentare cu energie electrica si asistenta tehnica pentru obiectivul ?Reabilitarea Parcului ?DALLES? din comuna Bucsani, judetul Dambovita;
Buget aprobat prin proiect: 1.410.185Lei (fara TVA).
- lucrarile aferente celor 3 obiecte includ si toate serviciile de proiectare/lucrarile necesare pentru realizarea bransamentelor electrice la reteaua de electricitate.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 493, 922RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garant. part: instr.de garant.irevoc.emis de o soc.banc./soc.de asig;sau OP in contul RO05TREZ2805006XXX000165-Trez. Baleni, suma-180000 Lei sau 41860 Euro- Garant.buna exec.: 10%din val. contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR/PNDR ? Masura 322 - Renovarea si dezvoltarea satelor - Crearea si modernizarea infrastructurii fizice de baza, fiind semnat contractul de finantare nr. C 322010931600063/04.06.2010.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1.
Prezentarea Cazierului judiciar/fiscal societate + administrator/administratori;
Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2;
Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor;
Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor;
Prezentarea Certificatului de atestatre privind obligatiile la Fondul de mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economc si-a indeplinit obligatiile de plata catre Fondul pentru Mediu, valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte
de data limita de depunere a ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009. Se va completa Formularul nr. 3.
2.Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009), vizate si inregistrate de organele competente.
3.Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic/alta institutie bancara prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 4.300.000 Lei sau 1.000.000 Euro, din care suma de cel putin jumatate, pentru o perioada de min. 12 luni va fi destinata indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 18.900.000 Lei sau 4.395.349 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani-Formularul nr. 4.;
Recomandarile/certificatele constatatoare din partea beneficiarilor acestuia pentru contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara, insotite de procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor;
Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate (laborator autorizat gr. II pentru drumuri, geotehnica, materiale de constructii drumuri si constructii civile) sau sa prezinte contracte de prestari servicii in termen de valabilitate incheiate cu astfel de laboratoare.
Lista cuprinzand lucrarile pe care le are in desfasurare.
Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata.
Prezentarea Angajamentului ofertantului
privind resursele umane-Formularul nr. 8.
Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora-Formularul nr. 9
ISO 9001 si ISO 14001 sau certificate echivalente ale acestora;
Declaratie pe proprie raspundere conform careia operatorul economic se angajeaza sa tina cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii la elaborarea ofertei si sa respecte aceste conditii pe parcursul indeplinirii contractului.
Declaratia pe proprie raspundere conform careia operatorul economic se angajeaza sa tina cont de toate obligatiile referitoare la conditiile de munca conform legislatiei in vigoare si conditiilor de certificare a sistemului de management al solidaritatii sociale pentru obtinerea certificatului din seria SA 8000:2008 sau a unor certificate echivalente, la elaborarea ofertei si sa respecte aceste conditii pe parcursul indeplinirii contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofert. tb. sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (prop., leasing sau prin contr./ conventii de inchiriere), de urmat. tipuri de echipamente: Pt. proiectare, min: -Soft de proiectare lic.-Calculatoare, inclusiv imprimante-Statie totala-Terminale GPS-Nivela electronica-Statii emise receptie-Mijl. de transportPt. partea de executie, min: -Autobasc.-Autobet.-Automac. pe pneuri-Autospec./autobasc. pentru tr. materiale-Buldoexc.-Incarc. frontale-Autospec. transp. muncitori-Motocompres. mobile-Generat. curent-Generat. sudura-Ap. de sudura tevi PE-HD cap ? cap-Ap. de sudura electrofuziune-Inst. de prep. mixt. asfaltice-Autogred.-Autocist. apa-Cilindru compactor teras.-Cilindre compactoare asfalt-Echip. pentru stropit si aplicat emulsie bituminoasa (auto?gudronator)-Excav. pe pneuri-Excav. pe senile-Freze de asfalt-Perii mecanice-Reciclator ? stabilizator sol-Repartiz. finisoare (vibrofinis.) pt.mixt.asfalticeOfert. tb. sa faca dovada ca a finaliz. in ult. 5 ani unul sau mai multe contr. de proiectare si executie lucr.avand ca ob. punerea in opera de drumuri (sistematizari pe verticala, reabil.drumuri, moderniz. drumuri, consolidari/supralargiri drumuri, constructie drumuri acces), constructii civile ? cladiri noi si reabilitarea de parcuri, a caror val.cumulata sa fie de minim 9.050.000 Lei sau 2.104.651 Euro (fara TVA), respectiv pt: -partea de drum: min. 7.300.000Lei sau 1.697.674 Euro;
-partea de constructii civile: min. 450.000 Lei sau 104.651 Euro.-partea de reabilitare parcuri: min. 1.300.000Lei sau 302.325 Euro.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmat. personal de specialit. necesar pentru indepl. contr.: Pt. partea de proiectare: -cel putin 1 inginer proiectant specialitatea cai ferate, drumuri si poduri-cel putin 1 inginer proiectant specialitatea constructii civile si industriale-cel putin 1 inginer proiectant specialitatea peisagistica-cel putin 1 inginer geodez pentru fiecare obiect al investitiei.Pentru restul nivelurilor minime se va consulta rubrica VI.3. - Alte informatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
55%
55
Descriere: Componenta financiara
2.
Metodologia de management a traficului
20%
20
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
3.
Metodologia de executare a terasamentelor
5%
5
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
4.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
5%
5
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
5.
Perioada de gratie la obligatiile de plata ale autoritatii contractante
5%
5
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
6.
Durata de executie a lucrarilor
5%
5
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
7.
Durata de elaborare a proiectului tehnic (PT+ DDE)
5%
5
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
Pondere componenta tehnica: 45 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2010 18:00
Locul: SEAP, de la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comis.de eval., rep. UCVAP si rep. ofertantilor in masura in care acestia din urma doresc sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR/PNDR ? Masura 322 - Renovarea si dezvoltarea satelor - Crearea si modernizarea infrastructurii fizice de baza, fiind semnat contractul de finantare nr. C 322010931600063/04.06.2010.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Continuare nivel minim personal: Pentru partea de executie: - cel putin 1 manager de proiect- cel putin 1 un inginer/subinginer spec. CFDP- cel putin un inginer/subinginer spec. constructii civile- cel putin 1 sef de santier- cel putin 1 manager sisteme de management de calitate- cel putin 1 manager de sisteme management de mediu- cel putin 1 RTE pentru domeniul drumuri si poduri- cel putin 1 RTE pentru domeniul constructii civile- cel putin 1 expert atestat in domeniile restaurare arhitectura si urbanism, parcuri si gradini- cel putin 1 sudor autorizat pentru PE- cel putin 1 sudor autorizat pentru OL- cel putin urm. specializari aferente muncitorilor calif. (muncitori drum, instalatori, fierari betonisti, zidari, zugravi, electricieni, lacatusi mecanici, tamplari).- muncitori necalificati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala:  Stravropoleos, Nr. 6, Sector 3, Cod postal 030084, Localitatea:  Stravropoleos, Nr. 6, Sector 3, Cod postal 030084, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Calea Bucuresti, Nr. 3, Localitatea:  Municipiul Targoviste, Cod postal:  1, Romania, Tel. + 4 (0245) ? 612.344, Email:  [email protected], Fax:  + 4 (0245) ? 611.893 / 216.622
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256 2*) din OUG 34/2006 - 5 zile de la data luari la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul achizitii
Adresa postala:  Strada Principala, Localitatea:  Comuna Bucsani, Cod postal:  1, Romania, Tel. + 4(0245) 235.041, Email:  [email protected], Fax:  + 4(0245) 235.041
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2010 23:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer