Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA, INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA UZATA (CANALIZARE SI STATII DE EPURARE) SI MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN SATUL VILCELE DE SUS, COMUNA VILCELE


Anunt de participare numarul 92627/28.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VILCELE
Adresa postala: COMUNA ViLCELE, SAT ViLCELE, JUDETUL OLT, Localitatea: Valcele, Cod postal: 237525, Romania, Punct(e) de contact: CORNEL GHERGHE, Tel.0249484498, Email: [email protected], Fax: 0249484498, Adresa internet (URL): www.primariavilceleolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA, INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA UZATA (CANALIZARE SI STATII DE EPURARE) SIMODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN SATUL VILCELE DE SUS, COMUNA VILCELE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: sat Vilcele de Sus,
com Vilcele
judet Olt
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA, INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA UZATA (CANALIZARE SI STATII DE EPURARE) SIMODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN SATUL VILCELE DE SUS, COMUNA VILCELE
PROIECTARE PT, DE, Doc. obtinere avize, acorduri, autoriz. si asistenta tehnica pe durata executiei pentru INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA, INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA UZATA (CANALIZARE SI STATII DE EPURARE) SIMODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN SATUL VILCELE DE SUS, COMUNA VILCELE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIE LUCRARI INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA, INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA UZATA (CANALIZARE SI STATII DE EPURARE) SIMODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN SATUL VILCELE DE SUS, COMUNA VILCELE
PROIECTARE PT, DE, Doc. obtinere avize, acorduri, autoriz. si asistenta tehnica pe durata executiei pentru INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA, INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA UZATA (CANALIZARE SI STATII DE EPURARE) SIMODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN SATUL VILCELE DE SUS, COMUNA VILCELE
Valoarea estimata fara TVA: 7, 803, 390RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie 10 % din valoarea contractului fara TVAGarantie de participare solicitat 100.000, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din fonduri europene prin Program PNDR - Masura 3.2.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana fizica/juridica romana/straina ori asociere de persoane fizice/juridice romane/straine.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.prezentareDeclaratie proprie raspundere privind eligibilitatea( Formular A )2.prezentareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181dinOUG 34 /2006(Formular B )3.prezentare Certificat Atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul de stat valabil la data licitatiei original sau copie legalizata
4.prezentare Certificat Atestare Fiscala privindplata taxelor si impozitelor la Bugetul local valabila data licitatiei original sau copie legalizata
5.prezentare formular Calitatea de participant la procedura (Formular C)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privindsituatia economico-financiara- Informatii privindcifra de afaceri
- Informatii privindprofitul
- Informatii privindlichiditatea generala
- Informatii privindbonitatea
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Completare formular Informatii generale (Formular D)- Cifra medie deafaceripe ultimii 3 ani - (2006, 2007, 2008) - mai mare sau egala 14.000.000, 00 lei- Prezentare copie legalizata bilanturi contabile, anexele la acestea si balantele de verificare contabila la31.12. 2008, 31.12.2007, 31.12.2006, inregistratelaD.G.F.P.- Profitul net, conform bilant la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008 sa fie pozitiv- Lichiditatea generala (active circulante/datorii curente x 100) conform bilantla 31.12.2008>100%- Scrisoare de bonitate care sa demonstreze faptul ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca pentru executarea lucrarilor/serviciilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica in valoare de minim 1.500.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind personalul angajat si cadrele de conducere si de asigurarea calitatii
- Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
- Informatii privind standardele de asigurare a calitatii
- Informatii privind standardele de protectia mediului
- Standarde privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale
- Agrement de mediu pentru intocmirea de documentatii pentru avize si autorizatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- efective medii anuale personal angajat cadre conducere, personalul responsabil cu indeplinirea contractului :1. proiectare min. 3experti cheie (experienta in proiectare de min.3 ani, manager de proiect, pregatire profesionala de specialitate adecvata pentru proiecte de infrastructura), minim 2 experti cheie cu experienta in proiectare alimentari cu apa si canalizare.2. lucrari: RTE- angajat, atestat indrumuri si poduri, RTE- angajat, atestat in domeniul constructii civile/tehnico edilitare, CQ angajat, atestat constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele, piste aviatie, alimentare apa si canalizare, CQ angajat, atestat constructii civile, alimentare cu apa si canalizare, Sudori PEHD, 2 Ingineri atestati in constructii civile/tehnico edilitare, vechime de min 5 ani, Inginer atestat in constructii de drumuri si poduri, vechime de min 5 ani, Inginer atestat in instalatii sanitare, vechime de min 5 ani, Responsabil SSM autorizat de MMFES, Responsabil Protectia Mediului autorizat si atestat;3. Cadre conducere: Coordonator proiect executie, coordonator proiectare[ CV-uri personal de conducere, a RTE, a resp. CQ, experti cheie, copii diplome, copii atestate valabile la data deschiderii ofertei]- documente proprietate/ inchiriere(copie legalizata) utilaje, instalatii, echipamente tehnice pentru indeplinirea contractului. Sunt necesare: instalatie mixturi asfaltice, instalatie preparat betoane, laborator incercari autorizat grad II, autobetoniere 5t sau 8t, pompa de betoane, autobasculanta ; excavator/ buldoexcavator ; miniexcavator; cilindru compactor cu vibrator pentru terasament ; autogreder; automacara minim 16t ;vibrator beton; aparat sudura PEHD; aparat sudura electric;
-certificat ISO 9001:2008 sau echivalent si pentru lucrari si pentru proiectare, -certificat ISO 14001:2005 sau echivalent pentru lucrari, -certificat OHSAS 18001:2008 sau echivalent pentru lucrari, - certificatului Agrement de Mediu in copie legalizata valabil la data deschiderii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2010 11:00
Locul: Sediul CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI VILCELE, COM. VILCELE, SAT VILCELE, JUD. OLT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autoritatii contractanteReprezentanti CRPDRP IV SV OlteniaReprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul P.N.D.R. - Masura 3.2.2.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa: Str. Stavropoleos, Nr. 6 , Sector.3Localitate: BucurestiCod postal: 030084Tara: Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: STR: NICOLAE TITULESCU, Nr. 4 - Craiova, Judetul DOLJ, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200233, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta de catre cei interesati
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA VILCELE , JUD.OLT
Adresa postala: COMUNA VILCELE, SAT VILCELE, JUD.OLT, Localitatea: VILCELE, Cod postal: 237525, Romania, Tel.0249/484498, Email: [email protected], Fax: 0249/484498
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.12.2009 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer