Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari pentru continuarea si finalizarea lucrarilor la obiectivul de investitii ?Artera Doamna Ghica Chisinau si Pasaj Suprateran?
Anunt de participare numarul 129829/08.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, In atentia: DANIELA MINCU, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.87, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari pentru continuarea si finalizarea lucrarilor la obiectivul de investitii ?Artera Doamna Ghica Chisinau si Pasaj Suprateran?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari pentru continuarea si finalizarea lucrarilor la obiectivul de investitii ?Artera Doamna Ghica Chisinau si Pasaj Suprateran?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233121-3 - Lucrari de constructii de drumuri principale (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
un contract de Proiectare si executie lucrari pentru continuarea si finalizarea lucrarilor la obiectivul de investitii ?Artera Doamna Ghica Chisinau si Pasaj Suprateran?
Valoarea estimata fara TVA: 50, 379, 757RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de part: 1.000.000lei, instr.de gar.emis de o soc.banc sau de asig., fila CEC, viram RO53TREZ7005006XXX000227, gar.buna exec: 10%din val.contr.fara TVA(instr.gar./Scris de gar banc de buna executie)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Cazier judiciar
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economica pentru ultimii 3 ani, Terti sustinatori
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Media cifrei de afaceri pentru executant (constructor pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009, 2010): cel putin 97.500.000 lei.Media cifrei de afaceri pentru proiectant pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009, 2010): cel putin 2.600.000 leiDovada se va face prin prezentarea Formularului 7, precum si a extraselor bilanturilor contabile aferente anilor 2008, 2009, 2010 sau a conturilor de profit si pierdere aferente anilor 2008, 2009, 2010.(conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul 4 completat.Ofertantul va prezenta Angajamentul ferm al tertului sustinator, completat conform Formularului 8.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generala
Experienta similara
Resurse umane
Resurse tehnice
Informatii privind subcontractantii
Terti sustinatori
Standarde de asigurarea calitatii
Standarde de protectia mediului
Informatii privind masurile de securitate si sanatate ocupationala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pt pr Prez list princ serv de nat si comp contr ce urm a fi atrib ? pr infrastr rut-prest ult 3ani, cont val, per prest, benef. Pt exec(constr)Prez list princ lucr de nat si complex contr a fi atrib?exec infrastr rut- exec in ultim5ani, cont val, per exe, benef, Pt pro exp sim.Prez 1 contr de serv de pr ob lucr arta rut si drum prest ult 3 ani val min1200.miilei, copii contr consid a dem exper sim, PV rec la term serv.Pt exec(constr)Dov exp sim: Prez 1contr exec infra rut cu pasaj rut exec in ult5 ani in val min48500miilei.Pt pr: Demfapt ca disp cel putin pers spec: Sef pr Ing pr spec CFDP;exp prof gen min5 ani dom pr dr si pod;Min 1 pr ce au avut ca ob constr/mod/reab art rutsi min1 pr ceob constr/mod/reabil artera rut si pasaj rut.Min 3 Ing pr specCFDP;exp prof gen min5 ani dom pr dr si pod;Min1 pr ob constr/mod/reab art rut si pasaje rut.Pt exec(constr) urm pers de spec: Sef sant dipl/lic spec constr;exp prof gen min5 ani dom constr dr si pod;cel putin 1 pr real ca sef sant in dom constr pod si pas;RTE dipl/lic constr;atestat si legitim val RTE dom constr rut, dr si pod II;exp prof gen min5 ani in dom constr dr si pod;min3 ani exp ca RTE luc const asem cu nat pr prop;RTE- dipl/lic spec constr;sa det atestat si legit val de RTE dom fund spec XI;Resp contr cal-Preg dipl/lic constr cu autorCQ pt dom dr si pod sau doc echiv;min3ani exp ca Resp contr cal lucr de constr asem cu nat pr propus;Resp cu SSMAtes/autor in dom SSM;min3ani in dom SSM.Doc care ates det/comod/inchir dot teh min oblig: St top tot 1, Lic soft spec pr dr si pod6, Plot A0 2, Instal asfalt cu cap min 140 to/h 1, Statie de balast stabilizat 1, Instal de forat coloane tubate 2, Instal de forat minipiloti1, Instal de batut palplanse1, Repartizator beton1, Pompa de beton1, Autospeciala transport grinzi prefabricate 1, Cilindru compactor6, Cilindru compac pe pneuri3, Autogudronator 3, Autocist apa 2, Automacara min30 tf 3, Macara min30tf3, Excav senile min1, 2 mc, 1Buldoexcav3, Lab min gr II?dot si autor pt incerc ale col for1, Mas de marc rut1, Autobasc, Autobet5, Buldozer100-150 cp2, Taietor de rosturi3, Lista cupr subcontr, acord prelim de subc, Tert sus cf.art190/OUG34/2006, ISO9001:2008sau ec, ISO14001/2005sau ec, OHSAS18001:2008sau ec
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
A SE VEDEA NOTA JUSTIFICATIVA ATASATA
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 7
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2011 12:00
Locul: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, etaj 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoana care participa la deschiderea candidaturilor va prezenta delegatia (imputernicirea societatii) si o copie a actului de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
CRIT DELIM CANDID-In cazul in care sunt mai mult de 7 oferte care indepl crit de eligibil, AC va intocmi un clas al ofert pe baza nr de poduri si pasaje (constructii noi, reabilitari, largiri, renovari)finaliz in ult 5 ani, asa cum sunt prez in Form 9.1 si 9.2.Sel se realiz prin acord pt fiecare candid in parte a unui punct dupa cum urm: Pt cel mai mare nr de pod si pas(constructii noi, reabilitari, largiri, renov) final in ultim 5 ani(P nr. Max.)se acorda punct max, respec 100 puncte.Pt alt nr de pod si pas (constructii noi, reabilitari, largiri, renovari) final in ultimii 5 ani(Pn), punct se va calcula, astfel: P =Pn /Pnr. max x 100.Pn si Pnr. max sunt nr de poduri si pasaje (constructii noi, reabilitari, largiri, renovari) finaliz in ultim 5 ani.Clasam se intocm in ordinea descres a punct obtinut. Primele 7 firme (in ordine descresc a punct) cu cel mai mare nr punctaj vor fi calif pt etapa a II-a.In cazul in care nr candid care indepl crit de selec este mai mic decat nr min indicat in anunt de partic, AC are dr de a continua proced de licit restran numai cu acel/acei candid/candidati care indepl crit solicit in conf cu prev art. 86 alin.(2)lit.b).din OUG 34/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia Contencios-Administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021-319.51.80, Fax: 021-319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA PROCEDURI ACHIZITIE
Adresa postala: Spaliul Independentei nr. 291-293, sector 6, et 10, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. 021-305.55.30, Email: [email protected], Fax: 021-.305.55.87, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2011 15:51