Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari pentru "Extindere retele de alimentare cu apa potabila in satele apartinatoare orasului Jibou"


Anunt de participare numarul 76809/06.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIAORAS JIBOU(CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: Orasul Jibou, str. 1 Decembrie 1918, nr. 4, jud.Salaj., Localitatea: Jibou, Cod postal: 455200, Romania, Punct(e) de contact: MARIA ADRIANA DEAK, Tel.0260/644558, Email: [email protected], Fax: 0260/641300, Adresa internet (URL): www.primariajibou.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari pentru "Extindere retele de alimentare cu apa potabila in satele apartinatoare orasului Jibou"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Satele aprtinatoare orasului Jibou: Cuceu, Husia, Rona si Var.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Etapa I: Proiectare: proiectul tehnic intocmit conform Ord.863/2008, caietele de sarcini pe specialitati, detaliile de executie, documentatia tehnica pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor, documentatii pentru obtinerea avizelor, proiect pentru obtinerea Autorizatiei de Constructie (PAC).Etapa II: Executie in baza proiectului intocmit la etapa I si aprobat de beneficiar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 896, 490EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
195 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de particip. 45000 lei constit. prin scrisoare de garantie bancara, pe durata de 90 zile.Garantia de buna ex. 10% din val. contractului fara TVA constituita inainte de semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din fonduri Phare 2006 Ces, bugetul de stat si bugetul local. Plata prin OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in baza unui acord de asociere cu obligativitatea legalizarii acestuia inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, certificat constatator emis de ORC, certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, certificat de inregistrare emis de ORC/ documente care dovedesc o forma de iregistrare/atestate ori apartenenta din punct de vedere profesional (copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta: bilantul contabil la 31.12.2006 si 31.12.2007, vizate si inregistrate la organele fiscale abilitate, fisa de informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 1.000.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta: declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de proiectare executate in ultimii 3 ani, declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, experienta similara, recomandari din partea beneficiarilor, declaratie privind echipamentele tehnice, declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani, lista personalului "cheie" care va fi utilizat pentru indeplinirea acestui contract, declaratie pe proprie raspundere privind respectarea, pe toata durata de executie a contractului, in cazul in care acesta va fi atribuit ofertantului, a conditiilor de munca si masurilor de protectie a muncii, in conformitate cu prevederile legii privind securitatea si sanatatea in munca din Romania, precum si a oricaror alte reglementari, certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un contract similar pentru proiectarea unor lucrari similare pentru alimentare cu apa/canalizare cu valoare minima de 14.500 euro, un contract similar pentru executia de lucrari pentru alimentare cu apa/canalizare cu valoare minimade 250.000 euro, in echipa de conducere a lucrarii sa fie numit obligatoriu un responsabil tehnic cu executia (RTE) si un responsabil privind calitatea (CQ). Se vor prezenta certificate doveditoare pentru RTE si CQ, aflate in perioada de valabilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.05.2009 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2009 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Jibou, p-ta 1 Decembrie 1918 nr.4, jud.Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatorii UCVAP, reprezentanti imputreniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare 2006 Coeziune Economica si Sociala - "Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj, sectia contencios administrativ
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr.1, jud.Cluj, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 4001333, Romania, Tel.0260/504300, Email: [email protected], Fax: 0260/504313, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta a actului contestat.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Oras Jibou, secretar oras
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918, jud Salaj, Localitatea: Jibou, Cod postal: 455200, Romania, Tel.0260/644558, Email: [email protected], Fax: 0260/641300, Adresa internet (URL): www.primariajibou.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2009 08:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer