Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari pentru obiectivele de investitii:1.Modernizare drumuri comunale, DC Ziminelu si DC camin cultural, in comuna Straja, judetul Suceava, 2.Infiintare retea de alimentare cu apa, in comuna Straja, judetul Suceava, 3.Infiintare r


Anunt de participare numarul 108237/23.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA STRAJA
Adresa postala:  localitatea Straja, nr. 1.357, comuna Straja, judetul Suceava, Localitatea:  Straja, Cod postal:  727495, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAELA POPESCU, Tel. 0230-576.947, 0740-161.041, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0230-576.947, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari pentru obiectivele de investitii: 1.Modernizare drumuri comunale, DC Ziminelu si DC camin cultural, in comuna Straja, judetul Suceava, 2.Infiintare retea de alimentare cu apa, in comuna Straja, judetul Suceava, 3.Infiintare retea de canalizare si statie de epurare, in comuna Straja, judetul Suceava, 4.Construire cresa in comuna Straja, judetul Suceava, 5.Reabilitare camin cultural in comuna Straja, judetul Suceava, atelier sculptura in lemn.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: localitatea Straja, judetul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este indeplinirea activitatilor de Proiectaresi Executie obiectivele de investitii: 1.Modernizare drumuri comunale, DC Ziminelu si DC camin cultural, in comuna Straja, judetul Suceava, 2.Infiintare retea de alimentare cu apa, in comuna Straja, judetul Suceava, 3.Infiintare retea de canalizare si statie de epurare, in comuna Straja, judetul Suceava
4.Construire cresa in comuna Straja, judetul Suceava, 5.Reabilitare camin cultural in comuna Straja, judetul Suceava, atelier sculptura in lemn .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Se va realiza proiectarea ( cu toate serviciile aferente descrise in caietul de sarcini ) si executia (in conformitate cu specificatiile caietului de sarcini ) de lucrari privind obiectivul 1.Modernizare drumuri comunale, DC Ziminelu si DC camin cultural, in comuna Straja, judetul Suceava. Valoarea estimata ( fara TVA) pentru acest obiectiv este de3.878.830, 00lei , din care valoarea serviciilorde proiectare nu trebuie sa depaseasca suma de 144.000, 00lei . Valoarea estimata reprezinta suma maxima care poate fi alocata de autoritatea contractanta pentru realizarea si punerea in functie a acestui obiectiv.2. Se va realiza proiectarea ( cu toate serviciile aferente descrise in caietul de sarcini ) si executia (in conformitate cu specificatiile caietului de sarcini ) de lucrari privind obiectivul 2. Infiintare retea de alimentare cu apa, in comuna Straja, judetul Suceava. Valoarea estimata ( fara TVA) pentru acest obiectiv este de 1.351.248, 00 lei , din care valoarea serviciilorde proiectare nu trebuie sa depaseasca suma de 52.555, 00 lei . Valoarea estimata reprezinta suma maxima care poate fi alocata de autoritatea contractanta pentru realizarea si punerea in functie a acestui obiectiv.3. Se va realiza proiectarea ( cu toate serviciile aferente descrise in caietul de sarcini ) si executia (in conformitate cu specificatiile caietului de sarcini ) de lucrari privindobiectivul 3. Infiintare retea de canalizare si statie de epurare, in comuna Straja, judetul Suceava. Valoarea estimata ( fara TVA) pentru acest obiectiv este de 2.242.111, 00 lei , din care valoarea serviciilorde proiectare nu trebuie sa depaseasca suma de 80.838, 00 lei . Valoarea estimata reprezinta suma maxima care poate fi alocata de autoritatea contractanta pentru realizarea si punerea in functie a acestui obiectiv.4. Se va realiza proiectarea ( cu toate serviciile aferente descrise in caietul de sarcini ) si executia (in conformitate cu specificatiile caietului de sarcini ) de lucrari privindobiectivul 4. Construire cresa in comuna Straja, judetul Suceava. Valoarea estimata ( fara TVA) pentru acest obiectiv este de 903.509, 00 lei , din care valoarea serviciilorde proiectare nu trebuie sa depaseasca suma de 44.000, 00 lei . Valoarea estimata reprezinta suma maxima care poate fi alocata de autoritatea contractanta pentru realizarea si punerea in functie a acestui obiectiv.5. Se va realiza proiectarea ( cu toate serviciile aferente descrise in caietul de sarcini ) si executia (in conformitate cu specificatiile caietului de sarcini ) de lucrari privindobiectivul 5. Reabilitare camin cultural in comuna Straja, judetul Suceava, atelier sculptura in lemn. Valoarea estimata ( fara TVA) pentru acest obiectiv este de 581.539, 00 lei , din care valoarea serviciilorde proiectare nu trebuie sa depaseasca suma de 44.000 lei . Valoarea estimata reprezinta suma maxima care poate fi alocata de autoritatea contractanta pentru realizarea si punerea in functie a acestui obiectiv.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 957, 237RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 89600 ron; Garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si fonduri europene [Proiect finantat prin programul FEADR, masura 322]
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutede art. 181
3. Declaratie privind eligibilitatea4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat -eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) sau echivalent5. Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarie unde isi are sediul ofertantul sau echivalent
6. Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent7. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta8. Atestat ANRE tip B sau echivalent, pentru proiectarea siexecutia de lucrari de instalatii electrice si bransamete
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale2. Bilantul contabil, contul de profit si pierderi, toate anexele pe ultimii trei ani (31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009) inregistrate la organele in drept
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv2. Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de 16.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. O lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani
2. O lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani
3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloace de calcul, programe de proiectare, mijloace auto de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului4. Declaratie privind informatii de personal pentru lucrari
5. Declaratie privind informatii de personal -pentru servicii proiectare
6. CertificatdeatestareISO-9001 sau echivalent - pentru lucrari
7. CertificatISO 14001 sau echivalent - pentru lucrari
8. Certificat OHSAS 18001 sau echivalent - pentru lucrari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Finaliz. in ultimii 3 ani a cel putin: - un contract de serv., pt. proiectaremodernizare drumuri (nu se accepta drumuri balastate) in valoare de min. 122.400, 00 lei fara TVA , - un contract de serv., pt. proiectare retea al. cu apa in valoare de min. 45.000, 00 lei fara TVA , - un contract de serv., pt. proiectare canalizare cu statie de epurare in valoare de min. 69.000, 00 lei fara TVA , - un contract de serv., pt. proiectare de cladiri civile in valoare de min. 37.400, 00 lei fara TVA , 2. Executarea si finalizarea in ultimii 5 ani, in proportie de 100% a cel putin: - un contract de modernizare drum in valoare de min. 2.400.000, 00 lei fara TVA (nu se accepta drumuri balastate)- un contract de executie retea al. cu apa in valoare de min. 1.400.000, 00lei fara TVA , - un contract de executie retea canalizare in valoare de min. 500.000, 00lei fara TVA- un contract de constructie, consolidare, modernizare cladiri civile in valoare de min. 560.000, 00 lei fara TVA3. Se va face dovada ca detin, in proprietate (sau prezinta contracte de inchiriere) utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de calcul, programe de proiectare, mijloace auto destinate indeplinirii contractului si este considerat suficient si satisfacator pentru a asigura executarea contractului conform graficului de executie propus, in corelatie cu pers. de executie alocat.Se va face dovada ca detin in propr. sau prezinta contracte cu furnizori care detin in propr., statie de betoane si statie de mixturi asfaltice cu certificate de atestare, si care prezinta certificate de conformitate pt. produse din beton si pt. mixtura asfaltica.4. A se citi pct.4 din sectiunea VI.3 Alte informatii5. A se citi pct.5 din sectiunea VI.3 Alte informatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2010 13:00
Locul: Primaria Straja, strada Principala, nr.484 A, comuna Straja, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, persoanele imuternicite ale ofertantilor, reprezentantii APDRP, reprezentatii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
4.Asigurare cu: responsabili cu controlul tehnic de calitate in cnstructii corespunzator tuturor obiectivelor contractului de achizitie publica (CQ);responsabili tehnici cu executia (RTE) atestati in domeniile corespunzatoare tuturor obiectivelor contractului de achizitie publica; topometrist; se vor nominaliza sefii de santier corespunzator obiectivelor contractului de achizitie publica; personalul de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu tehnologiile de lucru propuse prin listele cu cantitati de lucrari;5. Asigurarea cu: 1 arhitect cu drept de semnatura, 1 inginer instalatii, 1 inginer de drumuri si poduri, 1 inginer CCIA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310 46 41, Fax:  021- 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230/216.321, Fax:  0230/524.022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Straja, judetul Suceava
Adresa postala:  Straja , str Principala, nr. 484A, Localitatea:  Straja, Cod postal:  727495, Romania, Tel. 0230/576.947, Fax:  0230/576.947
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2010 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer