Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVELE: Refacere zid sprijin pe DN 15B km 2+800 stanga; Refacere zid sprijin pe DN 15B km 3+750 stanga; Refacere zid sprijin pe DN 15B km 5+250 stanga


Anunt de participare numarul 116609/07.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  D.R.D.P. Iasi, Tel. 021.315.01.26, In atentia:  Serviciul Licitatii, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala:  Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 023/2214430, In atentia:  Serviciul Licitatii, Fax:  0232/214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala:  Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 023/2214430, In atentia:  Serviciul Licitatii, Fax:  0232/214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala:  Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Punct(e) de contact:  Secretariat - Sediul D.R.D.P. Iasi, Tel. 023/2214430, In atentia:  Serviciul Licitatii, Fax:  0232/214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVELE: Refacere zid sprijin pe DN 15B km 2+800 stanga; Refacere zid sprijin pe DN 15B km 3+750 stanga; Refacere zid sprijin pe DN 15B km 5+250 stanga
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DN 15B km 2+800 stangaDN 15B km 3+750 stanga
DN 15B km 5+250 stanga
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare (intocmire proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, caiete de sarcini, liste de cantitati, plan de securitate si sanatate, verificarea tehnica a proiectarii) si executia lucrarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45246200-5-Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare (intocmire proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, caiete de sarcini, liste de cantitati, plan de securitate si sanatate, verificarea tehnica a proiectarii) si executia lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 726, 890.77RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea de noi servicii/lucrari similare conform art 122 lit. j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 30.000 lei. Garantia de buna executie - 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Imprumut BEI + Bugetul de stat, Contract F.i 23.371 BEI II
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.2. Certificate fiscale de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale valabile la data deschiderii ofertei .3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4. Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.5. Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate lucrarile care fac obiectul achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si la 30.06.2010 semnat si vizat de organele competente (D.G.F.P. si Registrul Comertului) si balanta contabila la 31.01.2011, semnata si stampilata de conducatorul societatii.2.Fisa de informatii generale.3. Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 de zile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie de cel putin 4.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe.2.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.3.Declaratie privind persoanele responsabile cu executia lucrarilor.4.Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.5.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.6.Declaratie privind obligatiile contractuale in curs, daca este cazul.
7. Certificat privind atestarea tehnica a societatii pentru executia lucrari drumuri publice, emis de catre un organism tehnic (APDP sau organisme similare)
8.Certificat de atestare ISO 9001:2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: coordonator proiect (CFDP); sef punct de lucru (CFDP); un responsabil tehnic cu executia care sa fie atestat in domeniul lucrarilor care urmeaza sa fie executate (RTE); un responsabil CQ atestat in domeniul lucrarilor care urmeaza sa fie executate; un responsabil cu protectia mediului; un responsabil cu sanatatea si securitatea muncii.2.Dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii (receptionarii la terminarea lucrarilor) in ultimii 5 ani (socotiti prin raportare la data publicarii anuntului de participare), in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a cel mult doua contracte de lucrari de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii (lucrari de consolidare, ziduri de sprijin) cu o valoare cumulata de cel putin 2.000.000 lei fara TVA - valoare realizata in calitate de contractant, asociat sau subcontractant.Dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii in ultimii 3 ani (socotiti prin raportare la data publicarii anuntului de participare), in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a cel mult doua contracte de servicii de proiectare lucrari de consolidare, ziduri de sprijin cu valoarea cumulata de cel putin 85.000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2011 10:00
Locul: Sediul D.R.D.P. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare + max 2 persoane autorizate din partea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
INTREAGA DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE este publicata in format electronic pe site-ul DRDP Iasi - www.drdpiasi.ro - Sectiunea Achizitii Publice ? 2011 ? Lucrari, fiind asigurat accesul direct si nerestrictionat al operatorilor economici la aceasta. Operatorii economici interesati sa participe la prezenta procedura de atribuire, vor transmite o scrisoare de intentie cu datele de identificare ale societatii si datele persoanei de contact, in vederea transmiterii eventualelor clarificari. Mentionam ca toate raspunsurile la clarificarile solicitate, cat si alte modificari/completari ale documentatiei de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, in cadrul anuntului de participare, la sectiunea ?Documentatie si clarificari?, cat si pe site-ul DRDP Iasi - www.drdpiasi.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi - Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str. Gh. Asachi, nr. 19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Tel. 0232-214430, Email:  [email protected], Fax:  0232-214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2011 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer