Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitie pentru realizarea obiectivului de investitii ,,Regularizare rau Bistrita amonte pod DJ 156 B Buhusi-Blagesti, judetul Bacau?


Anunt de participare numarul 132238/20.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Investitii, Tel. 0234 / 541.646, In atentia: ing. Dana Manoliu, Email: [email protected], Fax: 0234 / 510.050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitie pentru realizarea obiectivului de investitii , ,Regularizare rau Bistrita amonte pod DJ 156 B Buhusi-Blagesti, judetul Bacau?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sectorul de rau propus pentru a fi amenajat cu lucrari de regularizare este situat in lunca Bistritei, in sectiunea Blagesti-Buhusi, amonte, depodul pe DJ 156B, pe malul drept a raului Bistrita, in judetul Bacau.
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare documentatie tehnico-economica (fazele P.T.+C.S., D.E. si D.T.A.C.) si executie lucrari pentru obiectivul de investitie , ,Regularizare rau Bistrita amonte pod DJ 156 B Buhusi-Blagesti, judetul Bacau?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
I. Proiectare:
-intocmirea in 3 (trei) exemplare (pe suport de hartie, 1 CD) a documentatiilor tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si D.T.A.C.), reactualizarea documentatiei tehnico-economice (faza S.F.) inclusiv reactualizare studii necesare (topografice, geotehnice, hidrologice, expertiza tehnica, etc) daca este cazul, intocmirea documentatiilor pentru avizele si acordurile necesare obtinerii autorizatiei de construire si elaborarea Planului de securitate si sanatate pentru executarea lucrarilor pentru punerea in opera a obiectivului de investitie , ,Regularizare rau Bistrita amonte pod DJ 156 B Buhusi-Blagesti, judetul Bacau?
Documentatiile tehnico-economice (fazele P.T., C.S., D.T.A.C.) vor fi avizate de catre beneficiar (Administratia Bazinala de Apa?SIRET?), inclusiv verificarea tehnica atestata.-intocmire documentatie pentru scoatere terenuri din circuitul agricol (daca este cazul), intocmire documentatie pentru expropiere terenuri (daca este cazul), intocmire documentatii necesare pentru achizitia terenurilor (daca este cazul), identificarea proprietarilor, inventarierea actelor de proprietate, documentatii cadastrale, avizari O.C.P.I, obtinere carti funciare, evaluarea terenurilor, etc., aferente executiei lucrarilor de constructii necesare pentru punerea in opera a obiectivului de investitii
-asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului (seful de proiect) pe parcursulexecutiei lucrarilor de constructii si participarea la fazele determinante-intocmirea oricarei alte documentatii sau studiu solicitat inclusiv reactualizarea Devizului General, ori de cate ori solicita achizitorul, pe parcursul executiei lucrarilor de constructii.
II. Executie :
Este solicitata executia lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea, conform prevederilor mentionate si specificate clar in Proiectul Tehnic (P.T.), CaietuldeSarcini (C.S.) si respectiv Detalii de Executie (D.E.), pentru realizarea obiectivului de investitii , ,Regularizare rau Bistrita amonte pod DJ 156 B Buhusi-Blagesti, judetul Bacau? respectiv: diguri de aparare, L = 3.280, 00 m; Consolidare de mal, L=2.870, 00 m.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 194, 340RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie participare este 200.000, 00 RON.Cuantum garantie buna executie este 10 % din valoarea fara T.V.A. si se va constitui conform prevederilor din documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si Fondul de mediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratiepe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiie art.180 din O.U.G.nr34/19.04.2006;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/19.04.2006;Declaratie privind calitateade participant laprocedura;Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006;Certificat constatator emis de O.R.C.;Persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare in calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident;certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, dincaresarezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, respectiv lucrari de constructii hidrotehnice.
Certificate de atestare eliberate de M.M.conform Ordin nr.1671/2007;Certificate de autorizare eliberat de O.N.C.G.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credite confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de cel putin 3.300.000 RON pentru o perioada de 3 luni;In cazul serviciilor de proiectare ofertantul trebuie sa prezinte dovezi privind asigurarea riscului profesional aferent contractului ce urmeaza a fi atribuit pentru suma de 10.000.000 RON pentru toata perioada de derulare a contractului.
Bilanturile contabile, contul de profit si pierderi, toate anexele la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010 vizate si inregistrate la organele in drept;Informatiii generale privind cifra de afaceri;Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca este cazul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim: 20.300.000, 00 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie si Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Declaratie si Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;Fisa privind , ,Experienta Similara?;Declaratie privindefectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice, pe specificul proiectarii si executiei lucrarilor, necesare pentru realizare obiectiv de investitii. Se solicita ca cerinta, pentru prestarea serviciilor de proiectare, desemnarea de catre ofertant a unui coordonator in materie de securitate si sanatate pentru nivelul superior pe durata elaborarii proiectului, conform ORDIN nr.242/23.03.2007.Ofertantul va anexa contractul individual de munca/angajamentul de participare al coordonatorului in materie de securitate si sanatate pe durata elaborarii proiectului, in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul.Ofertantul va anexa contractul individual de munca/angajamentul lucratoruluidesemnat privind securitatea si sanatatea muncii pentru executia lucrarilor, in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul; Se solicita, ca cerinta minima, desemnarea de ofertant: responsabil tehnic cu executia (R.T.E.), a unei persoane care sa fie atestata tehnico-profesional pentru domeniul: V? Constructii si amenajari hidrotehnice; responsabil tehnic cu controlul calitatii; coordonator in materie de sanatate si securitate in munca atestat;1 manager de proiect in domeniul constructiilor hidrotehnice.
Se mai solicita: Certificat ISO 9001 sau echivalent;Certificatului ISO 14001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 5 ani ofertantul sa fi executat contracte de lucrari similare(executie constructii hidrotehnice) cu valoare cumulata cel putin egala cu 9.000.000, 00 RON (fara T.V.A.).Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta parti relevante din contractele de executie care certifica experienta similara, insotite de Procesele-Verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau Procesele-Verbale de receptie finala, care sa faca dovada finalizarii contractului la valoarea prezentata.Se solicita ca in ultimii 3 ani ofertantul sa fiprestat contracte de servicii similare (proiectare lucrari de constructii hidrotehnice)a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 270.000, 00 RON (fara T.V.A.).Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta parti relevante din contractele de proiectare de valoarea minima impusa.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractuluiindiferent de forma de detinere (proprietate, chirie, concesiune sau leasing): Pentru serviciile de proiectare: Operatorul economic trebuie sa detina licenta de program pentru proiectare.Pentru EXECUTIE -utilaje minime necesare, in functie de specificul lucrarilor, pentru intreaga perioada de executie a lucrarilor (conform perioadei ofertate): 2 autobetoniere- minim 9 mc capacitate;1automacara-minim 12 to; 1 autopompa beton -H minim 38 m;10 autobasculante-minim 24 to capacitate; 4 excavatoare (senile si pneuri)- cupa 0, 8-1, 5 mc; 2 incarcatoare frontale-cupa (1, 5-3, 5)mc; 3 autogredere; 4 buldozere (senile si pneuri)-peste 150 cp; 3 vibrocompactoaredin care cel putin 1 TPO -(3, 1-12) tf;1 autotrailer-minim 30 to. Ofertantul va face dovada ca dispune (sau are contract de inchiriere ferma sau orice alta forma de detinere) de laborator autorizat de analize si incercari in constructii gradul II pentru determinarile necesare la executialucrarilor. Se va prezenta autorizatie aferentalaboratorului mai sus mentionat precum si autorizatia de mediu aferenta laboratorului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
55%
55
Descriere: Componenta financiara
2.
Programului calitatii
30%
30
Descriere:
3.
Durata de executie
15%
15
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
Pondere componenta tehnica: 45 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
23567/30.11.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2012 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2 lit.a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa?SIRET? - Comp. Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234.541646, Fax: 0234.510050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2011 17:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer