Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si Executie lucrari pentru Proiectul integrat: ?INFRASTRUCTURA EDILITARA MODERNA, DE MEDIU, TRANSPORT SI SOCIALA PENTRU A.D.I. STREMT ? RAMET DIN JUDETUL ALBA?.


Anunt de participare numarul 110122/27.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Stremt-Rimet din judetul Alba
Adresa postala:  Comuna Stremt, nr.99, judetul Alba, Localitatea:  Stremt, Cod postal:  517745, Romania, Punct(e) de contact:  Traian - Stefan Popa, Tel. 0258848242, Email:  [email protected], Fax:  0258848302, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de Dezvoltare Intercomunitara
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si Executie lucrari pentru Proiectul integrat: ?INFRASTRUCTURA EDILITARA MODERNA, DE MEDIU, TRANSPORT SI SOCIALA PENTRU A.D.I. STREMT ? RAMET DIN JUDETUL ALBA?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comunele Stremt si Ramet
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
A.1. Elaborare documentatii in fazele - Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Documentatii pentru obtinerea Autorizatiei de construire, acordurilor si avizelor (doar pentru Actiunea 2); Verificarea tehnica a proiectarii;
A.2 Asistenta Tehnica din parte proiectantului pe perioada executiei lucrarilorB. Executie lucraripentru:
a) ?Infiintare retea canalizare si statie de epurare pe Valea Geoagiului, in satele Stremt, Geoagiu de Sus, Fata Pietrii, Valea Manastirii , com. Stremt si Ramet, jud. Alba?
b) ?Infiintare retea de alimentare cu apa potabila pe Valea Geoagiului, sat. Valea Manastirii, com. Ramet, jud. Alba?
c) ?Infiintare retea de alimentare cu apa potabila pe Valea Geoagiului, pt. satele : Stremt, Geoagiu de Sus, Fata Pietrii, com. Stremt, jud. Alba?
d) ?Constructie drum vicinal Ramet ? Vladesti?
e) ?Centru de ingrijire la domiciliu pentru persoane varstnice Ramet?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45215200-9-Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Infiintare retea de canalizare si statie de epurare pe Valea Geoagiului, in satele Stremt, Geoagiu de Sus, Fata Pietrii, Valea Manastirii ? com. Sremt si RametJud. Alba
2.1. Infiintare retea de alimentare cu apa potabila pe Valea Geoagiului, pt. satele: Stremt, Geoagiu de Sus, Fata Pietrii, com. Stremt, Jud. Alba
2.2. Infiintare retea de alimentare cu apa potabila pe Valea Geoagiului, sat. Valea Manastirii, com. Ramet, Jud. Alba
Constructie drum vicinal Ramet ? Vladesti
Centru de ingrijire la domiciliul pentru persoane varstnice Ramet
Valoarea estimata fara TVA: 19, 288, 249RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 194.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Instrumente de garantare emise de o societate bancara sau de o societate de asigurarisau prin virament bancar, in contul autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante ? valabil la data deschiderii documentelor de calificare; sau echivalentCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare; sau echivalentCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in mod obligatoriu sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, sau echivalent
Certificat de inregistrare
Persoane juridice /fizice straine
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturilor contabile dela fineleanilor2007, 2008 si 2009
Fisa de informatii generale
declaratie pe proprie raspundere ca, in cazul in care sunt desemnati castigatori ai procedurii, se obliga ca pana la semnarea contractului, sa incheieo polita de asigurare a lucrarilor de constructii-montaj pe care urmeaza sa le execute si a echipamentelor pe care le vor furniza, in favoarea autoritatii contractante, valabila pe toata durata de executie a lucrarilor (conform ofertei depuse) si in suma egala cu valoarea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani 38.570.000 leiDeclaratie pe propria raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii rezultate din contracte anterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractuluiDeclaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat insotite de copii dupa diplome/ licente de studii, copii dupa atestate/ autorizatii in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare, copii dupa contractele de munca/ contracte de colaborare/ contracte prestari servicii/conventii civile si prinCV-uri anexate pentru fiecare persoana in parte.
Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti
Lista principalelor lucrari de construcii similare executate in ultimii 5 ani si Lista principalelor serviciisimilare prestate in ultimii 3 aniFise de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica insotite de copiidupa contracte, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si copii dupa recomandari, cu calificativ de ?FOARTE BINE?, de la beneficiarii pentru care au fost prestate
Fise de experienta similara pentru serviciile de proiectare care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnicaDeclaratie de securitate si sanatate in munca
Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit (altul decat cel propriu angajat) in baza unui contract de colaborare/contract prestari servicii/conventie civilaStandarde
ISO 9001 sau certificate echivalenteISO 14001 sau certificate echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un contract sau mai multe contracte, finalizate, lucrariconstructii conducte de apa, canalizare si statie de epurare, minim 15385000 lei; sau un contract/contracte finalizate, lucrariconstructie retea canalizare si statie de epurare minim 8633000 lei si un contract/contracte finalizate, lucrariconstructie retele de alimentare cu apa minim 6752000 lei; Un contract finalizat constructii drumuri, cai de acces, alei pietonale minim 2701000 lei; Un contract finalizat, constructii civileminim 683000 lei; Un contract, proiectare, minim patru componente(retea canalizare si statie epurare, gospodarie apa si retea alimentare apa, drumuri si constructii civile) minim 455000 lei sauun contract proiectare pentru retea de canalizare sau retea canalizare si statie de epurare valoare minim 228000 lei si un contract gospodarie si retea de alimentare apa minim 173000 lei si un contract proiectare drumuri minim 38000 lei si un contract proiectare constructii civile minim 16000 lei. Personal 1 absolvent studii superioare tehnice -inginer, certificat manager de proiect -in ultimii 5 ani minim 2 proiecte de investitii finantate din fonduri nermabursabile valoare cumulata similara Proiectare Sef de proiect ? studii tehnice lunga durata constructii sau arhitectura; Arhitect; Inginer CCIA; Inginer specialitatea ICCH; Inginer CFDP;Inginer Topometrist; Electrician autorizat ANRE proiectare instalatii electrice;Verificarea proiect asigura verificarea tehnica a proiectului de catre verificatori tehnici atestati A1, B1, C, D, E, F, Is, It, Ie.Executie lucrari: Minim 1 inginer Constructor (CCIA sau IC sau CFDP sau ICCH) pentru Sef Santier; minim 1 inginer/subinginer/maistru specialitatea Instalatii pentru Constructii sau Constructii Hidrotehnice, Minim 1 inginer/subinginer/maistru CFDP, Minim 1 inginer/subinginer/maistru CCIA, Minim1 atestat RTE pentru lucrari de apa, canal, 1 RTE drumuri si 1 RTE constructii civile1 atestat CQ pentru lucrari de apa, canal;1- pentru lucrari de drumuri;1-pentru lucrari de constructii civile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Perioada foarte scurta de timp ramasa pentru implementarea proiectului integrat
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 30
Vor fi selectati pentru etapa a doua operatorii economici calificati, prioritizati in ordinea descrescatoare a valorii lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de prestare/executie
60%
Descriere: Durata prestare servicii si executie lucrari
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2010 11:00
Locul: Stremt, str. Principala, nr. 99, cod postal 517745, jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala, Masura 322, Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii culturale
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sect 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsr.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia Contencios - Administrativ
Adresa postala:  str. I.C. Bratianu, nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258810289, Email:  [email protected], Fax:  0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal - art. 256^2/OUG34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Stremt - Ramet din judetul Alba
Adresa postala:  str. Principala, nr. 99, Localitatea:  Stremt, Cod postal:  517745, Romania, Tel. 0258848101, Email:  [email protected], Fax:  0258848242
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2010 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer