Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari pentru statie de sortare a deseurilor menajere din municipiul Sighisoara si localitatile invecinate


Anunt de participare numarul 72552/23.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sighisoara
Adresa postala: Muzeului nr.7, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Voina, Tel.0265771280, Email: [email protected], Fax: 0265771278, Adresa internet (URL): www.sighisoara.org.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari pentru statie de sortare a deseurilor menajere din municipiul Sighisoara si localitatile invecinate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Sighisoara, str. Intre Huli, f.nr.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari pentru statie de sortare a deseurilor menajere din municipiul Sighisoara si localitatile invecinate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45222110-3 - Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie lucrari pentru statie de sortare a deseurilor menajere din municipiul Sighisoara si localitatile invecinate
Valoarea estimata fara TVA: 4, 203, 406.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare nu se solicita.Garantia de buna executie: 10%fara TVA din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Phare, Buget de Stat si bugetul local al Municipiului Sighisoara
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu formularul B din documentatia de atribuire.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul C din documentatia de atribuire.Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comettului cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor (original).Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Aceste documente se vor prezenta in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale Formularul D din documentatia de atribuire.
Cerinta minima : Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2005-2007) sa fie de minim 5.000.000 leiDeclaratie pe propria raspundere privind obligatiile contractuale in desfasurare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind lista princip. lucr. in ultimii 5 ani-Form. E de unde sa rezulte ca of. a executat cel putin un contr. care a avut ca ob. exec. unei statii de sortare/transfer a deseurilor menajere sau constr. industriale care au inclus lucrari civile si instalare de utilaje mecanice cu o val. minima impusa de 1.100.000 lei + TVA. Ptr. activ. de proiectare of. va prezenta Decl. privind lista princip. serv. prest.in ultimii 3 ani-Form.F de unde sa rezulte ca of. a prestat in aceasta perioada cel putin un contr. de serv. de proiectare ptr. statie de sortare/ transfer a deseurilor.Decl. care contine inf. privind echip. tehnice de care dispune op.ec. ptr. indepl.coresp. a contr. de lucrari-form.G.Decl. privind pers. care va fi angajat in indepl.contr.Cerinte minime: sef proiect, ing. civil, ing.de instalatii, ing. mecanic-elctrician, resp.tehnic cu executia..Decl. pe propria rasp.privind respectarea, pe toata durata de executie a contr, in cazul in care acesta va fi atribuit ofertantului, a conditiilor de munca si masurilor de protectie a muncii. Certificat de atestare emis de Min. Med. si Dezv. Durabile conform Regulam. privind organizarea activ. de atestare a institut.specializate in elaborarea doc. pentru fundam. solicitarii avizului de gospod. a apelor si a autoriz.de gospod. a apelor(domeniu de atestare: elab. doc. ptr. obt. avizului de gospod. a apelor.).Decl. privind partea din contr. care sunt indepl. de subcontr. si spec. acestora-Form. H.Doc.care atesta certif. sist. de management al calit. conform standardului SR EN ISO-9001/2000 sau echiv.Doc. care atesta certif. sist. de management al mediului conform standardului SR EN ISO 14001/2004 sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria institutiei sau prin OP in contul RO36TREZ47821360250XXXXX.Cod fiscal 5669309
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2009 12:00
Locul: Municipiul Sighisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori din partea UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare 2006 CES - Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu - RO 2006/018-147.04.01.04.01.43
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tg-Mures
Adresa postala: Str.Justitiei nr. 1, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265269364, Fax: 0265269364
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Sighisoara-Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Muzeului nr.7, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Tel.0265771280, Fax: 0265771264
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2009 07:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer