Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari privind inchidere, reabilitare si modernizare bazin de inot-polo existent


Anunt de participare numarul 88815/19.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Clubul Sportiv Olimpia
Adresa postala: Sos. Iancului, nr. 128A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021729, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Grigoriev, Tel.250.40.31, Email: [email protected], Fax: 250.45.45, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
Altele: Sport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari privind inchidere, reabilitare si modernizare bazin de inot-polo existent
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: sos. Iancului, nr. 128A, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari privind inchidere, reabilitare si modernizare bazin de inot-polo existent conform specificatiilor din documentatia atasata in SEAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212212-5 - Lucrari de constructii de piscine (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din documentatia atasata in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 11, 301, 542RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 130000 lei (65000 lei pentru IMM); Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA (5% din valoarea contractului fara TVA pentru IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri din bugetul Ministerului Tineretului si Sportului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/20063.Cazier judiciar al operatorului economic4.Cazier judiciar al administratorilor operatorului economic5.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor6.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.7.Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului - dovedind inregistrarea ca persoana juridica - fotocopie certificata pentru conformitate cu originalul, semnata si stampilata.8.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de data stabilita pentru deschiderea ofertelor), in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la 31/12/2008, vizat si inregistrat de organul competent, in cazul in care publicarea este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.2.Bilantul contabil la 30.06.2009, vizat si inregistrat de organul competent, in cazul in care publicarea este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Bilanturile contabile trebuie obligatoriu insotite de un raport de audit intocmit de catre un auditor autorizat din care sa reiasa un raport intre fluxul de numerar la iunie 2009 si valoarea estimata a investitiei de minim 5%.Rapoartele de audit financiar trebuie prezentate de catre fiecare membru al asocierii.3.Declaratii privind cifra de afaceri globala: Fisa de informatii generale, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile;Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In situatia in care, potrivit legislatiei aplicabile in tara de rezidenta a ofertantului, publicarea bilanturilor nu este obligatorie, ofertantul isi va proba capacitatea economica si financiara prin alte inscrisuri ce au aptitudinea de a reflecta in mod fidel situatia economica si financiara a ofertantului, sub rezerva acceptarii acestora de catre autoritatea contractanta ca fiind concludente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Raport intre fluxul de numerar la iunie 2009 si valoarea estimata a investitiei de minim 5%. -Cifra medie anuala de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani: minim 17.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa/fise de informatii privind experienta similara;2.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani pentru executant si ultimii 3 ani pentru proiectant (Formular F);3.Experienta similara;4.Ofertantul va prezenta cel putin doua recomandari in original sau copie legalizata, din partea unor beneficiari a celor mai importante lucrari nominalizate in Formularul F;5.Resurse tehnice6. Resurse umane7. Certificat ISO-9001 privind managementul calitatii in domeniul constructiilor pentru executant / domeniul proiectarii pentru proiectantul asociat, valabil la data deschiderii ofertelor8. Certificat ISO 14001 in domeniul constructiilor pentru executant / domeniul proiectarii pentru proiectantul asociat, valabil la data deschiderii ofertelor9. Certificat OHSAS 18001 in domeniul constructiilor pentru executant / domeniul proiectarii pentru proiectantul asociat, valabil la data deschiderii ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-se vor prezenta maxim 5 fise de informatii privind experienta similara pentru executant, respectiv 3 fise pentru proiectant -ofertantii vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala) in ultimii 5 ani a cel mult 5 contracte care au avut ca obiect executarea lucrarilor aferente realizarii unor bazine de inot competitional (acoperite sau in aer liber), avand capacitatea cuvei bazinului de minim 1000 mc, cu o valoare cumulata fara T.V.A. a contractelor de executie de minim 11.000.000 lei. Se va prezenta obligatoriu minim un contract avand semnat procesul verbal de receptie finala, in vederea demonstrarii calitatii lucrarilor executate. -ofertantii vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala), in ultimii 3 ani a minim 2 contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii de proiectare (PT+DE+CS) aferente realizarii unor bazine de inot competitional, avand capacitatea cuvei bazinului de minim 1000 mc, cu o valoare cumulata fara T.V.A. a contractelor de proiectare de minim 200.000 lei. Conditia minima de calificare pentru demonstrarea capacitatii profesionale si a experientei similare se considera indeplinirea cumulativa a cerintelor pentru activitatile de proiectare si executie. -Este strict necesar pentru indeplinirea contractului de proiectare si executie lucrari, asigurarea a cel putin unui manager de proiect, unui sef santier, precum si a responsabililor tehnici cu executia atestati in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie realizate, a unui controlor de calitate si a unui Coordonator de proiectare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Propunerea tehnica
45%
45
Descriere: conform fisa de date a achizitiei
2.
Pretul ofertei
55%
55
Descriere: Componenta financiara
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
Pondere componenta tehnica: 45 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2009 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa si o copie a C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti
Adresa postala: Bdul Unirii, nr. 37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.021.408.36.00, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul achizitii publice
Adresa postala: sos. Iancului, nr. 128A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021729, Romania, Tel.021.250.40.31, Email: [email protected], Fax: 021.250.45.45
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2009 07:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer