Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari proiect integrat : ,, Extindere retele de canalizare, reabilitare drumuri locale , modernizare sediu Primariie , infiintare centru de zi pentru copii in comuna Sotanga , judetul Dambovita "


Anunt de participare numarul 92808/04.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI SOTANGA
Adresa postala: STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, Localitatea: sotanga, Cod postal: 137430, Romania, Punct(e) de contact: Aurelia Savu, Tel.0245229013, Email: [email protected], Fax: 0245229013, Adresa internet (URL): www.sotanga.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari proiect integrat : , , Extindere retele de canalizare, reabilitare drumuri locale , modernizare sediu Primariie , infiintare centru de zi pentru copii in comuna Sotanga , judetul Dambovita "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Sotanga , judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic , detaliilor de executie , PAC, elaborarea auditului energetic si certificatului de performanta energetica a cladirii din partea proiectantului si executie de lucrari pentru realizarea obiectivului de investitii : , , Extindere retele decanalizare, reabilitare drumuri locale , modernizare sediu Primarie, infiintare centru de zi pentru copii in comuna Sotanga , judetul Dambovita "
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detaliilor de executie, PAC, elaborarea auditului energetic si certificatului de performanta energetica a cladirii din partea proiectantului si executie de lucrari pentru realizarea obiectivului de invastitii: "Extindere retele de canalizare, reabilitare drumuri locale, modernizare sediu Primarie, infiintare centru de zi pentru copii in comuna Sotanga, judetul Dambovita"
Valoarea estimata fara TVA: 8, 592, 435RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 100 000 lei ;garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului , fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat FEADR- Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta solicita ca asocierea sa fie lagalizata numai in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006; declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original sau in copie legalizata; certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in copie legalizata sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul prin semnatura si stampila; pentru pers. juridice straine: documete care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
dovezi privind asigurarea riscului profesional; bilant contabil (2006, 2007, 2008) vizat si inregistrat la organele competente; Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afceri globala pe ultimii trei ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie pe propria raspundere privind lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani;
- declaratie pe propria raspundere privind lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani;
- declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant;
- declaratie pe propria raspundere privind informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile cu execuitia lucrarii; se vor prezenta CV-urile persoanelor responsabile cu executia lucrarilor insotite de diplome relevante;
- declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
- declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii;
- declaratie pe propria raspundere privind asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- 3 contracte de servicii de proiectare, cate unul pentru: drumuri, constructii edilitare si constructii civile; - o lucraresa fie de executie retele canalizare, una de executie constructii drumuri si doua de constructii civile a caror valoare insumata sa fie de cel putin 8000000 lei; - un inginer proiectant drumuri, un inginer proiectant retele infrastructura, un inginer proiectant constructii civile, un topograf, un responsabil tehnic cu executia (RTE in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala; RTE in domeniul constructii civile si industriale), un responsabil cu calitatea materialelor (CQ), un arhitect cu certificare din partea Min. Culturii si Cultelor in domeniul protejarii monumentelor istorice, sudori autorizati ISCIR in polietilena pt. care se vor prezenta autorizatiile ISCIR in copie legalizata sau copie certificata pt. conformitate cu originalul prin semnatura si stampila; persoanele responsabile cu prestarea serviciilor de proiectare trebuie sa aiba fiecare minim un proiect realizat in aceasta calitate; - utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din dotare : buldoexcavator - min. 2 buc., excavator - min. 2 buc., aparat sudura polietilena cap la cap prin electrofuziune - min. 2 buc., autobasculanta - min. 2 buc., mai compactor cu motor termic - min. 2 buc., compactor static autopropulsat cu rulouri (valturi)- min. o buc., masina de taiat asfalt - min 1 buc ; pt. echipamentele proprii se va atasa copie de pe lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minimale solicitate, iar pt. echipamente inchiriate se vor prezenta copii de pe contractele de inchiriere;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Oferta cu cel mai scazut pret va obtine 100 puncte
2.
Propunerea tehnica
45%
Descriere: progr asig c 20p, gar luc - 10 p, dur exc 15p
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2010 12:00
Locul: Primaria comunei Sotanga, str. Constantin Brancoveanu , nr. 373 , Sotanga, Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare , expertii externi cooptati si reprezntantii operatoriilor economici participanti la procedura de , , licitatie deschisa" .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Da . FEADR , MASURA 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita - SectiaComerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Calea Bucuresti , nr. 3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 0200, Romania, Tel.0245 612344, Email: [email protected], Fax: 0245 611893
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform prevederilor art. 256^2 alin (1) lit b) din O.U.G. nr. 34/2006 , actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2009 17:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer