Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari proiect integrat
Anunt de participare numarul 96834/25.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI SOTANGA
Adresa postala: STR. CONSTANTIN BRANCOVEANU NR. 373, Localitatea: sotanga, Cod postal: 137430, Romania, Punct(e) de contact: Aurelia Savu, Tel.0245229013, Email: [email protected], Fax: 0245229013, Adresa internet (URL): www.sotanga.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari proiect integrat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Sotanga, Judet Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detaliilor de executie, D.T., elaborarea auditului energetic si certificatului de performanta energetica a cladirii din partea proiectantului, dotari si executie de lucrari pentru realizarea obiectivului de investitii: , ,Extindere retele de canalizare, reabilitare drumuri locale, modernizare sediu Primarie, infiintare centru de zi pentru copii in comuna Sotanga, judetul Dambovita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
39516000-2-Articole de mobilier (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
II.2.1) Total prestari servicii de proiectare: Se solicita oferta pentru proiectul integrat pe urmatoarele actiuni :
- Extindere retele de canalizare
- Reabilitare drumuri locale
- Modernizare sediu primarie
- Infiintare centru de zi pentru copiiPentru fiecare actiune se vor elabora :
- Proiect tehnic ;
- Detalii de executie ;
- D.T. (documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor) ;
- Elaborare audit energetic si certificat de performanta energetica a cladirii (pentru obiectele care presupun constructii civile).
II.2.2) Total executie lucrari :
Se solicita oferta pentru proiectul integrat pe urmatoarele actiuni :
- Extindere retele de canalizare
- Reabilitare drumuri locale
- Modernizare sediu primarie
- Infiintare centru de zi pentru copiiNOTA : NU SE ACCEPTA OFERTE PARTIALE ALE PROIECTULUI INTEGRAT.
OFERTANTII VOR RESPECTA SOLUTIILE DIN STUDIILE DE FEZABILITATE LA INTOCMIREA PROIECTELOR TEHNICE. NERESPECTAREA SOLUTIILOR DIN STUDIILE DE FEZABILITATE VA DUCE LA DESCALIFICARE OFERTANTULUI.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 653, 235RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 150.000 leiGarantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5 % din valoarea contractului, fara TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat FEADR Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In conformitate cu prevederile art. 44 alin. (2) din OUG nr. 34/2006, asocierea va fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, valabil la data deschiderii ofertei, in original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul prin semnatura si stampila.
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale terotoriala, valabil la data deschiderii ofertei, in original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul prin semnatura si stampila.
- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original sau in copie legalizata (eliberat cu celmult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de participare, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertei si/sau de executare a contractului);
- Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie legalizata sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul prin semnatura si stampila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Angajament privind asigurarea riscului profesional eliberat de o societate deasigurari acreditata.
-Bilant contabil (2007, 2008, 2009) vizat si inregistrat la organele competente, in copii certificate pentru conformitate cu originalul prin semnatura si stampila.Pentru persoanele juridice straine participante la procedura de atribuire, se va depune, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care sunt stabilite.- Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani 15.000.000 lei- Lichiditate generala = 100%.
- Angajament ferm in cazul in care un operator economic beneficiaza de sustinerea financiara a unei alte persoane, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuia sa se afle in situatia prevazuta de art. 180 din OUG nr. 34/2006. Acesta va fi prezentat in forma autentica- In cazul in care un grup de operatori economici depun ofetra comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani 15.000.000 leiLichiditate generala = 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
2.Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant;
3. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
4.Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant;
5.Declaratie pe propria raspundere privind informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile cu executia lucrarilor.6.Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.7. Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari8.Angajamentul ferm9. Declaratie privind subcontractantii
10.Acord de asociere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.din care o lucrare pentru drumuri si retele de canalizare, si o lucrare pentru constructii civile, a caror valoare insumata sa fie de 200.000 lei.2.din care minim: 1 inginer proiectant drumuri, 2 ingineri proiectanti retele infrastructura, 2 ingineri proiectanti constructii civile, 1 topograf, 1 arhitect certifict Ministerul Culturii si Cultelor; Persoanele responsabile cu prestarea serviciilor de proiectare trebuie sa aibafiecareminim 3 proiecte realizate in ;o persoana autorizata pentru auditul energetic aferent cladirilor.3.Constructorul va face dovada ca a executat minim 2 lucrari, cu finantare nationala sau europeana. Sa fi executat 1 lucrare de drumuri din beton si retele de canalizare, in valoare de 7.500.000 lei.- Sa fi executat 1 lucrare de constructii civile (modernizare), in valoare de minim 600.000 lei. - Sa faca dovada ca societatea este atestata profesional sa execute lucrari de drumuri.4.din care minim: 1 inginer drumuri, - 2 ingineri retele infrastructura, 2 ingineri constructii civile, 1 topograf, 1 responsabil tehnic cu executia ;1responsabil cu calitatea materialelor;
- 2 sudori autorizati ISCIR in polietilena, pentru care se vor prezentaautorizatiile ISCIR. Constructorul va face dovada ca are specialist in lucrari de topografie (topograf), pentru a lucra cu o statie topografica totala, cu o vechime de minim 10 ani.7.din care in dotare: Buldoexcavator min 2 buc;Excavator min 2 buc;Aparat sudura polietilena cap la cap prin electrofuziune min 2 buc;Autobasculanta min 2 buc;Mai compactor cu motor termic min 2 buc; Compactor static autopropulsat cu rulouri(valturi) min 1 buc; Miniexcavator pentru spatii inguste min 1 buc;Echipament de pozare a conductelor- 1 buc;Autogreder min. 1 buc;Cilindru compactor min 1 buc; Complex turnare beton min 1 buc;Autobetoniere min 2 buc;Vibrator beton min 1 buc; Grinda vibratoaremin 1 buc; cerinta minima dovada detinerii sau ca are acces la: statie de mixtura asfaltica;statie de betoane autorizata conform prevederilor legale;laboratoare autorizate cu grad II sau III.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2010 12:00
Locul: Primaria comunei Sotanga, str. C-tin Brancoveanu, nr. 373, jud. Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, experti externi cooptati si reprezentatii operatorilor economici participanti la procedura de "licitatie deschisa"
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program FEADR Masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr. 6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita , Sectia Comerciala sideContencios administrativ
Adresa postala: str. Calea Bucuresti , nr. 3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 0200, Romania, Tel.0245612344, Email: [email protected], Fax: 0245611893
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conf. prevederilor art.256^2 alin. (1) lit. b) din OUG nr. 34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2010 15:21