Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari Proiect integrat FEADR masura 322, Modernizare retele de drumuri si infiintare After School
Anunt de participare numarul 112783/10.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CORBEANCA (CONSILIUL LOCAL CORBEANCA)
Adresa postala: STR. INDEPENDENTEI, NR. 14, JUDET ILFOV, Localitatea: Corbeanca, Cod postal: 077065, Romania, Punct(e) de contact: PRIMARIA CORBEANCA, Tel. 2666031, In atentia: NEDELCU MARIANA, Email: [email protected], Fax: 2666010, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari Proiect integrat FEADR masura 322, Modernizare retele de drumuri si infiintare After School
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Com. Corbeanca
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii proiectare pentru modernizare retele de drumuri, infiintare After School, PT+DE+CS, documentatii pentru obtinerea avizelor/acordurilor, obtinerea avizelor/acordurilor in vederea emiterii autorizatiei de constructie, asistenta tehnica din partea proiectantului.
Executie lucrari- modernizare retele de drumuri si infiintare After School
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform studiului de fezabilitate
Valoarea estimata fara TVA: 9, 705, 536RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona noi lucrari similare,
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de particip. in cuantum de 190000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri post aderare: FEADR si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. priv. eligib.decl. priv. neincadrarea in situatiile prev. la art.181 din OUG 34/2006
certificat de sarcini fiscale priv. plata oblig. bugetare catre bugetul general consolidat
certif. constatatoare priv. indeplinirea oblig. exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru
cazier fiscal/certificat echivalent pentru persoane juridice straine
cazier judiciar al societatii
certif. constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicertif. de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilanturile contabile 2007, 2008, 2009
-fisa de informatii generale, identificare financiara
-polita de asigurare a lucrarilor (pentru ofertantul castigator)in suma egala cu valoarea contractului
-cifra medie de afaceri pe anii 2007, 2008, 2009 de minim 19000000 lei
-dovada unui cash-flow pentru o valoare de minim 3000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor servicii de proiectare din ultimii 3 ani
-lista princip. lucrari in ultimii 5 ani
-experienta similara(cel putin un contract de lucrari similare executie drumuri de minim 7800000 lei; cel putin un contract de executie constructii civile de minim 1100000 lei; cel putin un contract de proiectare similara obiectivului de proiectare drumuri de minim 600000 lei; cel putin un contract proiectare constructii civile de minim 100000 lei
-informatii priv. dotarile specifice
ptr.executie-automacara-min.20t-1 buc
statie de producere betoane min.45mc/h
statie de preparat mixturi asfaltice min.100t/h
repartizoare finisoare
buldoexcavator min. 4 buc
cilindru compactor de terasament-miim 2 buc.
cilindru compactor pneu-lis mnim 2 buc
buldozer minim 2 buc.
autogreder minim 2 buc
excavator minim 4 buc
incarcator frontal minim 4 buc.
autobasculanta minim 16 t, minim 4 buc
autocisterna stropitoare minim 2 buc..
autopompa beton minim 1 buc.
laborator de incercari grad 2 minim 1 buc
Pentru proiectare- calculatoare, inclusiv imprimante aferente, plotter, mijloace de transport, statie totala.
-declar. priv efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
Proiectare
minim 1 arhitect cu drept de semnaturaminim un inginer specializarea drumuri si poduri minim 1 inginer specializarea constructii civile, minim 1 inginer specializarea instalatii,
minim 1 inginer specializarea instalatii ekectrice, autorizat ANRE
Executia de lucrari
minim 1 inginer RTE cu specializarea drumuri, minim 1 inginer RTE cu specializarea constructii civile, minim 1 inginer CQ cu specializare drumuri.
minim 1 inginer cu specializare constructii civile.
minim 1 coordonator in materie de sanatate si securitate in munca.
minim 1 inginer topometrist categoria A, B sau C.
Personal de Conducere
manager de proiect-declar. priv. partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti
-informatii priv. asocierea
-standarde de asigurare a calitatii (SREN ISO 9001; SREN ISO 14001; OHSAS 18001; ISO 8000
-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
metodologia de management al traficului
15%
Descriere:
3.
durata de elaborare a priectului tehnic
10%
Descriere:
4.
durata de executie a lucrarilor
15%
Descriere:
5.
perioada de garantie a lucrarilor
10%
Descriere:
6.
perioada de gratie la obligatiile de plata ale autoritatii contractante
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
30/24.11.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2010 11:00
Locul: Sediul Primariei Corbeanca, str. Independentei nr.14, com. Corbeanca, jud. Ilfov (sala de consiliu)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatorii desemnati CRPDRP, observatorii desemnati UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Post Aderare FEADR
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art.255(1), art.256^2 lit'b"-5 zile conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic
Adresa postala: str. Independentei nr.14, Localitatea: Corbeanca, Cod postal: 077065, Romania, Tel. 0212666031, Email: [email protected], Fax: 0212666010
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2010 12:05