Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari "Retea de apa, canalizare, modernizare drum /Comuna Cernica jud. Ilfov" in cadrul proiectului ?Accesarea PNDR, Masura 322, prin proiect integrat de 2,5 milioane de euro pentru retea apa, canalizare, modernizare drum si festi


Anunt de participare numarul 106810/26.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CERNICA
Adresa postala:  COMUNA CERNICA, Localitatea:  Cernica, Cod postal:  077035, Romania, Punct(e) de contact:  CARMEN IONITA, Tel. 0212555508, Email:  [email protected], Fax:  0212555508, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari "Retea de apa, canalizare, modernizare drum /Comuna Cernica jud. Ilfov" in cadrul proiectului ?Accesarea PNDR, Masura 322, prin proiect integrat de 2, 5 milioane de euro pentru retea apa, canalizare, modernizare drum si festival cu specific local?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Cernica, judetul Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari "Retea de apa, canalizare, modernizare drum /Comuna Cernica jud. Ilfov" in cadrul proiectului ?Accesarea PNDR, Masura 322, prin proiect integrat de 2, 5 milioane de euro pentru retea apa, canalizare, modernizare drum si festival cu specific local?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Achizitie servicii proiectare apa, canal, modernizare drum (faza PT, DDE, CS, Documentatie pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii) si- Executie lucrari apa, canalizare, modernizare drum ? conform caietelor de sarcini care vor fi puse gratuit la dispozitia tuturor operatorilor economici calificati pentru a participa la etapa a doua a procedurii (cea de ofertare).
Valoarea estimata fara TVA: 9, 225, 134RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 180.000, 00 leiGarantia de buna executiein cuantum de 10% din valoarea contractului exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea contractului de asociere conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea, Decl. privind neincadr. in sit. prev. la art.181 din O.U.G nr.34/2006, Decl. priv. cal. de participant la procedura, Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale MFP, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant? valabil la data deschiderii doc. de calif.; sau echivalent;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal si pt toate punctele de lucru declarate in termen de val. la data deschiderii doc. de calif.; sau echivalent;Cazier fiscal/certificat echivalent pentru pers. juridice straine?in conf. cu H.G.31/2003, in termen de val. la data depunerii ofertelor ;Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de ORC/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine, in termen de valabilitate la data deschiderii of.;Cazier judiciar al administratorului societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de ORC/certificat echivalent pentru persoane juridice straine, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor ;Certificat constatator emis de ORC cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in mod obligatoriu, sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, sau echivalent;Certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentareabilanturilor contabile dela fineleanilor2007, 2008 si 2009 (la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009)vizate si inregistrate de organele competente (bilanturile se vor prezenta in copie semnata si stampilata de catre societate ?conform cu originalul?); (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile);Fisa de informatii generale si Formular identificare financiara; (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Operatorii economici vor da o declaratie pe proprie raspundere ca, in cazul in care sunt desemnati castigatori ai procedurii, se obliga ca pana la semnarea contractului, sa incheieo polita de asigurare a lucrarilor de constructii-montaj pe care urmeaza sa le execute si a echipamentelor pe care le vor furniza, in favoarea autoritatii contractante, valabila pe toata durata de executie a lucrarilor (conform ofertei depuse) si in suma egala cu valoarea contractului. In cazul in care operatorul economic desemnat castigator al procedurii nu va prezenta inainte de semnarea contractului polita de asigurare in forma ceruta mai sus, va pierde garantia de participare urmand ca atribuirea contractului sa se faca catre operatorul economic situat pe locul al doilea, in aceleasi conditii (in baza art. 204 (1/\ 1) din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 12.000.000, 00 lei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) media cifrei de afaceri globale se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat; rezultatele exercitiilorfinanciarepe ultimii 3 (trei)ani (2007, 2008si 2009)sa fie pozitive.In cazul asocierii cerintele obligatorii impuse referitoare la exercitiile financiarepentru anii 2007, 2008 si2009 sa fie pozitive trebuie sa fie indeplinite de catre fiecaredin membrii grupului;Operatorul economic trebuie sa prezinte o asigurare de raspundere profesionala a proiectantului in valoare de minim 400.000 lei, cu valabilitate cel putin pana la 31.12.2010, urmand ca operatorul economic sa ii prelungeasca valabilitatea pe toata durata de executie a lucrarilor, daca este declarat castigator al procedurii. (polita de asigurare de raspundere profesionala se va prezenta numai in copie legalizata);Declaratie pe propria raspundere din care sa reiese ca ofertantii nu au datorii, debite rezultate din contracte anterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti; Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat;Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului insotita de fisa tehnica a fiecarui utilaj;Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica;Declaratie de securitate si sanatate in munca;Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit (altul decat cel propriu angajat permanent 8 ore zilnic) in baza unui contract de colaborare/contract prestari servicii/conventie civila.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un contr.finalizat a unei exp.sim.de ex.luc.de constructie retele de alim.cu apa de minim 3100000 lei excl.TVA;un contr.fin., a unei exp.sim.de ex. lucr.de constr.retea de canaliz.de minim 3000000 lei excl.TVA;un contr.fin., a unei exp.sim.de ex.lucr.de constr.statie de epurare de minim 900000 lei excl.TVA;un contr. fin., a unei exp. sim.de ex.luc.de drumuri de minim 650000lei excl.TVA;un contr.a unei exp.sim.de proiectare constand in elab. PT si a detaliilor de exec.in cadrul unui proiect care sa cuprinda minim cele 3 comp.(retea canalizare si statie de epurare, gospodarie de apa si retea de alim.cu apa, moderniz.drum), de minim 400000 lei excl.TVA;Pt asig.optima amanag.contr.op.ec.tr.sa faca dovada ca are angajat cu contr.de munca, cu durata de minim 8 ore inreg.la ITM sau echiv., un pers.de cond., resp.de indepl.contr, de minim 2 specialisti, din care: minim 1 abs.de studii sup.de lunga durata, atestat ca manager de proiect si care sa fi condus in ultimii 5 ani minim 2 proiecte pe fonduri europene in dom.constr.retele apa si/sau canalizare? pt functia de manager de proiect;minim 1 ing. specialitatea Constructii Hidrotehnice(sau echiv.)abs.de studii sup.teh.de lunga durata cu specialit.Constructii Hidrotehnice avand o vechime de minim 10 ani in specialitate si care sa fie atestat ca manager de proiect? pt functia de Sef de Santier;Pt.asig.conf.tehnice si a cal.lucr.ce urme.sa fie exec., op.ec.treb.sa faca dovada ca are angajat cu contr.de munca inreg.la ITM sau echiv., sau cu contr.de colab./contract prestari serv./conventie civila, un pers.tehnic resp.de indepl.contr., de minim 2specialisti, pers.atestate de catre ISC sau echiv., din care: minim 1 atestat RTE, sau echiv., pt lucrari de apa, canal si constr.hidrotehnice?pt functia de RTE;minim 1 atestat RTE, sau echiv., pt lucrari de drumuri?pt functia de RTE;Sa aiba ISO 9001:2001pt luc.de constr. si serv.de proiectare sau echiv.;Sa aiba ISO 14001:2001 pt lucr.de constr.si serv.de proiectare sau echiv.;Sa aiba OHSAS18001:2007 pt lucr.de constr.sau echiv.Prod.statiei de epurare ce urm.a fi proiectata si ofertata sa aiba ISO 9001:2001 pt fabr.statii de epurare sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Vor fi selectati pentru etapa a II-a primii 10 (zece) operatori economici calificati, prioritizati in ordinea descrescatoare a mediei cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2010 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2010 11:00
Locul: Primaria comunei CERNICA str. Traian nr. 10, JUDETUL ILFOV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice candidat are dreptul de a fi prezent la deschidere cu imputernicire si copie B.I./C.I. cat si un Observator din partea APDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contributie financiara acordata de Comunitatea Europeana prin FEADR Masura 322 ?Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii culturale?.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Fax:  021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040076, Romania, Tel. 021 3195180, Fax:  021 3114932
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta conform Art. 256^2 alin. (1) litera b) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul achizitii publice din cadrul Primariei Cernica
Adresa postala:  Str. Traian nr. 10, judetul Ilfov, Localitatea:  Cernica, Cod postal:  77035, Romania, Tel. 0212555508, Fax:  0212555508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2010 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer