Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari "Retea de apa, canalizare, modernizare drum /Comuna Stefanestii de Jos judet Ilfov"
Anunt de participare numarul 113433/27.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Comunei Stefanestii de Jos
Adresa postala: Sos. Stefanesti nr. 116, Localitatea: stefanestii de Jos, Cod postal: 077175, Romania, Punct(e) de contact: Anghel Rababoc, Tel. 021-3613529, Email: [email protected], Fax: 021-3653529, Adresa internet (URL): www.primariastefanesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari "Retea de apa, canalizare, modernizare drum /Comuna Stefanestii de Jos judet Ilfov"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Stefanestii de Jos
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari "Retea de apa, canalizare, modernizare drum /Comuna Stefanestii de Jos judet Ilfov" in cadrul proiectului ?Accesarea PNDR, Masura 322, prin proiect integrat de 2, 5 milioane de euro pentru retea apa, canalizare, modernizare drum si festival cu specific local?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45230000-8 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45252000-8-Lucrari de constructii de statii de tratare a apelor reziduale, de statii de epurare si de statii de incinerare a deseurilor menajere (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie servicii proiectare apa, canal, modernizare drum (faza PT, DDE, CS) si
_ executie lucrari apa, canalizare, modernizare drum ? conform caietelor de sarcini care vor fi puse gratuit la dispozitia tuturor operatorilor economici selectati pentru a participa la etapa a doua a procedurii (cea de ofertare).
Valoarea estimata fara TVA: 9, 144, 470RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 150.000 ron.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin PNDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere (acord de asociere)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in sit. prev de art. 181 - OUG 34/2006- declaratie privind calitatea de participant la procedura- certificat constatator emis de Registrul Comertului- certificat de inregistrare RC- certificat sarcini fiscale- cazier fiscal/ echivalent pt pers. jur. straine- cazier judiciar al societatii- cazier judiciar administrator/administratori. Toate formularele sunt specificate in fisa de date a achizitiei, anexa la prezentul anunt.- Prezentarea de catre ofertant a Declaratiei "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" intocmita in conformitate cu Anexa la Ordin Nr. 314 din 12 octombrie 2010emisade ANRMAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentareabilanturilor contabile dela fineleanilor2007, 2008, 2009 (la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009)vizate si inregistrate de organele competente (bilanturile se vor prezenta in fotocopie semnata si stampilata ?conform cu originalul?);In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile.
Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor.declaratie pe proprie raspundere ca, in cazul in care sunt desemnati castigatori ai procedurii, se obliga ca pana la semnarea contractului, sa incheieo polita de asigurare a lucrarilor de constructii-montaj pe care urmeaza sa le execute si a echipamentelor pe care le vor furniza, in favoarea autoritatii contractante
o declaratie pe proprie raspundere ca, in cazul in care sunt desemnati castigatori ai procedurii, se obliga ca pana la semnarea contractului, sa incheieo polita de asigurare a proiectantului, in favoarea autoritatii contractante
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 18.000.000, 00 lei. (In cazul unei asocieri, nivelul minim impus va fi indeplinit cumulativ)Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici prin cumul) pe ultimii 3 (trei) ani (2007, 2008, 2009) sa fie pozitiva.Ofertantul trebuie sa anexeze obligatoriu unul sau mai multe documente, numai in original, emise de banca cu maxim 6 (sase) zile inainte de data limita a depunerii documentelor de calificare, prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de cel putin 1.500.000 lei pentru realizarea partiala a contractului care va fi incredintat in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, completata conform formularului 11 anexat si a anexei acestuia;
Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti - formular 10 anexat.
Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat, in ultimii trei ani. ? formular 9 anexat;
Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului insotita de fisa tehnica a fiecarui utilaj ? formulare 7 si 8 anexate;
Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica ? formular 21 anexat.
Declaratie de securitate si sanatate in munca ? formular 23 anexat.
Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit (altul decat cel propriu angajat) in baza unui contract de colaborare/contract prestari servicii ? formular 12 anexat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani de catre ofertant: ? dintr-un contract finalizat, a unei experiente similare de executie lucraride constructie retele de alimentare cu apa de minim 2.500.000 leiexclusiv TVA.si? dintr-un contract finalizat, a unei experiente similare de executie lucraride constructie retea de canalizare de minim 2.500.000 leiexclusiv TVA.si? dintr-un contract finalizat, a unei experiente similare de executie lucraride constructie statie de epurarede minim 900.000 leiexclusiv TVA;si? dintr-un contract finalizat, a unei experiente similare de executie lucraride drumuri de minim 900.000 leiexclusiv TVA;si? dintr-un contract finalizat, a unei experiente de proiectare de minim 500.000 leiexclusiv TVA;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 20
Vor fi selectati pentru Etapa a II-a operatorii economici calificati, prioritizati in ordinea descrescatoare a valorii contractelor de lucrari prezentate.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2011 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii autoritatii contractante, ai ofertantilor (pe baza de imputernicire), delegati ai APDRP, observator UCVAP.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR- PNDR, masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Intreaga documentatie de atribuire este incarcata (upload-ata) in seap in format doc. sau arhiva (se poate dezarhiva cu ajutorul win.rar) si poate fi accesata si descarcata in mod nerestrictionat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str, Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040076, Romania, Tel. 0213195180, Fax: 0213114932
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, cf. art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Stefanestii de Jos
Adresa postala: Sos Stefanesti nr. 116, Localitatea: Stefanestii de Jos, Cod postal: 077175, Romania, Tel. 0213613529, Email: [email protected], Fax: 0213613529, Adresa internet (URL): www.primariastefanesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 21:17